7. bölüm

723 49 0
                                    

Kader gibiydi. Eğer bir Tanrı varsa, onun isteğini duymuş ve Arnen'e acımış olmalılar. Bu dünyaya nasıl geldiği önemli değildi, bir tanrının gücüyle olsun ya da olmasın, Onlar sayesinde Arnen'le tanıştı ve adını değiştirebildi. Yuria'nın bu hayatta tek bir amacı vardı: Fren'i acısız bir yoldan yürütmek, böylece normal bir hayat yaşayabilir ve aşık olabilirdi.

Yuria hala bu dünyaya neden geldiğini tam olarak anlamamıştı, ama eğer bir başkasına yardım edebilirse, ve güvenilir biri haline gelirse, bu onu istikrarlı tutmak için yeterliydi. Yuria yalnız yaşamaktan nefret ediyordu ve yanında olabilecek biriyle tanışmayı umuyordu. Eğer bu Arnen, romanın kötü adamı ve şimdi de Fren olsaydı, bu çok keyifli bir şey olurdu. Onun şeytanın kanını miras alıp almadığı umurunda değildi, onun için sadece Fren'di.

"Fren, söz veriyorum hayatında daha fazla yara ya da talihsizlik olmayacak." Yuria kendi hayatını feda etmek zorunda kalsa bile, Arnen'in – hayır, Fren – sadece kendine zarar verecek ve onu bir kötü adama dönüştürecek bir yola girmesine izin vermeyecekti.

“….”

Fren sessizce Yuria'ya baktı, ne hakkında konuştuğunu tam olarak anlamadı; ancak, gözlerinden tasvir ettiği inkar edilemez sevgiyi hissedebiliyordu. Bir bakışta içini ısıttı, o kadar derindi ki, Fren ne kadar garip bir duygu olduğunu tahmin edemezdi. Ona göre, bu kadar büyük bir sevgi biraz korkutucuydu.

Bu hislere nasıl sahip olabilir? Dünyada böyle duygular olabilir mi?

Şüphe doluydu ama kalbi çarpıyordu. Bilmeden ayak parmaklarını sıktı ve açtı, elleri titredi, şimdiye kadar hiçbir şeye tutunamadı, amaçsızca etrafta hep dolandı.

Dokunsam bilebilir miyim?

Sadece bakarak bilemeyeceği bir duyguydu, dokunarak öğrenebileceğini düşündü. O da merak ediyordu; O sıcaklığa dokunmak nasıl bir his olurdu, bu yüzden bilinçsizce elini uzattı, dokunmak ve o gözlerin içindekileri almak istedi. Ancak Yuria'nın gözyaşları damlamaya başlamıştı ve geri çekilmekten başka seçeneği yoktu.

"... acıyor, acıyor.”

Fren hayatında hiç gözyaşı dökmemişti ama içgüdüsel olarak onların böyle olduğunu biliyordu.

“Tüm acını alacağım Fren, senin mutluluğunu diliyorum, Fren.”

Eğer o gözyaşlarının ardına bir anlam koyduysa, onları Yuria'nın umduğu gibi anlamak istedi. Her zaman yalnız ağlardı, bu yüzden ne yapacağını bilmiyordu, ama elleri içgüdüsel olarak Yuria'nın gözyaşlarını son derece dikkatli bir şekilde sildi. Eğreltiotu gibi elleri beceriksizlikle dolu olmasına rağmen, Yuria'nın kalbine onu teselli etme girişimiyle dokundu. Fren'in dokunuşu hissettiği tüm duyguları barındırıyor gibiydi. Yuria gülümsedi ve yüzünü omzuna gömdü.

Her zaman dikenli bir yolda yürüyen, dünya hakkında hiçbir şey bilmeyen ve korku içinde yaşamak zorunda kalan bir çocuk. Şimdi onun sığınağı olacak, böylece yolunu tıkayan daha fazla diken olmayacak ve dünya korkutucu ya da acı verici olmayacak.

Yuria'nın yaptığı gibi, Fren küçük elini kaldırdı ve Yuria'yı okşadı. Kolları kısaydı, bu yüzden ona ulaşamadı ve sadece Yuria'nın koluna dokunabildi, ama niyetleri iletildi. Böylesine kırılgan ve küçük bir bedenle, Fren'in azar azar değiştiğinin kanıtı olarak Yuria'ya hala tüm gücüyle sarıldı. Filizlenen duyguları Yuria'nın sevgisiyle tanıştı ve dünyanın en güzel çiçeği gibi çiçek açtı. Günü birbirlerini rahatlatmak için ellerinden geleni yaparak geçirdiler.

Ertesi gün Yuria ve Fren köye gittiler. Kulübedeki yiyecekler yeterli olsa da, hala ihtiyaç duydukları bazı şeyler vardı. Gelecekte Fren'le birlikte yaşayacağı için Yuria, kullanması için yeni kıyafetler ve eşyalar almak zorunda kaldı.

En Kötü Adamın Annesi Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin