34.Bölüm

262 21 0
                                    

Yuria ve Fren, Cain'in beklenmedik bomba gibi sözlerine farklı tepkiler verdi, Cain babalığını rahatça açıklarken, Yuria Fren'in Cain'in sözleriyle aşırı şok olacağından endişelendi ve Fren basitçe onları görmezden geldi.

"Yuri, bu çok tuhaf," dedi Fren, yüzünü Yuria'nın kollarına gömüp zayıf bir ifade takınırken.

Fren'in Cain'in açıklamasına tepkisi oldukça monotondu, çünkü daha önce de bir dereceye kadar şüphelenmişti. Şüpheleri uyanışından sonra, enerjiyi daha iyi algılayabildiği ve kendi enerjisinin Cain'inkiyle aynı olduğunu fark ettiği zaman başlamıştı. Kabil'in babası olduğunu öğrenmek Fren için pek bir şey ifade etmiyordu, ne de olsa hiçbir kan bağı olan akrabası onun için en zor zamanında kendisine el uzatan Yuria kadar değerli olamazdı. Onu karanlıktan çekip çıkaran, ona ışığı gösteren Yuria'ydı. Ona sıcaklık veren ve güvende hissetmesini sağlayan Yuria'ydı. Onu kendi başının çaresine bakmaya terk eden, şimdiye kadar varlığından tamamen habersiz olan biyolojik bir baba değil.

"...Fren." Yuria, Fren'e seslenmek için çabaladı, reddetmesi geçmişte aldığı yaraları gösteriyordu. Öldüğünü sandığı babasının aslında hayatta olduğu ve bir anda karşısına çıktığı gerçeği. Fren'den yeni babasını kabul etmesini istemek zor bir şeydi, çünkü Fren'in hayatının şimdiye kadar ne kadar zor olduğunu biliyordu. Ama yine de göz ardı edilemeyecek bir gerçekti bu. Aralarındaki ilişkinin kopacağı anlamına gelse de, Yuria'nın Fren'in iyiliği için Cain'in yardımına ihtiyacı vardı.

Yuria, Fren'i teselli etmeye ve Cain'in varlığını ve neden Fren'den habersiz olduğunu mümkün olan en az incitici şekilde açıklamaya çalışmadan önce durakladı ama ondan önce Cain daha hızlı konuştu.

"Babana karşı herhangi bir nezaket göstermeni beklemiyordum ama oldukça şımarık davranıyorsun," diye mırıldandı Kabil kayıtsızca.

Bunun üzerine Fren tehditkâr bakışlarını tekrar Kabil'e dikti; ancak vücudu hâlâ Yuria'nın kollarında acınası bir şekilde titriyordu. Bu yüzden Yuria Fren'in bakışlarını fark etmedi, sadece Cain fark etti ve tehdit edilmiş hissetmek yerine şaşkın şaşkın baktı.

"Özür dilerim, Fren." Yuria özür diledi, Fren uyandığı anda böyle şok edici bir gerçekle karşılaşmıştı. Kendini oldukça şok olmuş hissetmiş olmalıydı. Cain'in gerçeği aniden bu şekilde ortaya çıkaracağını bilseydi, onunla önceden konuşur ve ona söylemeden önce Fren'in en azından bir dereceye kadar iyileşmesini beklemesini tavsiye ederdi.

"Hayır, Fren hiçbir şey duymadı." Fren kasıtlı olarak ellerini kaldırdı ve Yuria'yı duymamış gibi yaparak kulaklarını kapattı. Onun 'özür dilemesinin', Yuria'yı bırakıp babasını takip etmek zorunda kalacağı anlamına gelmesinden korkuyordu.

"Sana bu şekilde haber vermek istemezdim." Yuria, Fren'i kollarıyla sıkıca sararken pişmanlıkla konuşuyor, Fren'e doğru dürüst söylemediği için duyduğu içten pişmanlığı açıkça ifade ediyordu. Öte yandan Fren, Yuria'nın sarılmasıyla rahatlamış hissetmesine rağmen, en ufak bir rahatlama yaşamadı. Yuria'nın o anki tavrına bakılırsa, bu kişinin babası olduğunu bilmekle kalmamış, bunu ve ayrılma ihtimallerini de tamamen kabullenmişti.

"Fren'in babası yok. Fren sadece Yuri'nin oğludur." Fren, Yuria'nın elini bırakacağından endişelenerek daha kararlı bir sesle açıkladı. Şimdiye kadar varlığından bile haberdar olmadığı bir babaydı bu kişi, dolayısıyla Fren Yuria'yla birlikte olmak için biyolojik babasını terk etmekten çekinmeyecekti.

"Fren," Yuria Fren'e sempati duyuyordu, Cain'in rastgele ortaya çıkışının Fren'de büyük bir endişe ve onu terk edeceği korkusu yarattığını düşünen Yuria, Fren'in babasının varlığını neden bu kadar inatla reddettiğini anlıyordu. Yine de Yuria'nın sırf biyolojik babası ortaya çıktı diye Fren'i bırakmaya hiç niyeti yoktu. Fren'in yanında kalma niyetini Cain'e çoktan iletmişti.

En Kötü Adamın Annesi Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin