"Fren benim oğlum." Yuria sessiz ama kararlı bir sesle konuştu. Biyolojik babasının beklenmedik varlığı ürkütücü olsa da, bu onun seçimlerini hiç etkilemedi. Fren hâlâ onun oğluydu ve onun için çok değerliydi.
Fren'le tanıştığı anda, hayatının geri kalanını onun için harcayacağına ve asla orijinal hikayedeki gibi bir yol izlemesine izin vermeyeceğine dair kendine söz verdi. Orijinal kahramanın aksine, sonuna kadar Fren'in yanında kalacağına, ona değer vereceğine ve onu seveceğine söz verdi. Fren elini bıraksa bile kararlılığı değişmeyecekti.
"Bu doğru. Bu küçük velet senin oğlun."
Kabil, Fren'in biyolojik babası olduğunu ilk etapta Fren'in ebeveynlik haklarını talep etmek için değil, sadece Yuria'nın ilgisini paylaşmak için açıklamıştı. İstemeden de olsa Fren'i öğrenmiş ve uyanmasına yardım etmişti, yani ona karşı üzerine düşeni yapmış gibiydi.
"Ve Kabil'i baba olarak kabul edip etmemek Fren'e kalmış."
"Onun da bir hafızası var. O küçük keratanın beni baba olarak tanıyacağını sanmıyorum."
Son karşılaşmalarını hatırladığında, çocuğun gösterdiği düşmanlığı göz önünde bulundurarak, uyanır uyanmaz Kabil'le karşılaşmamasının daha iyi olacağını düşündü.
"Tamam o zaman." Yuria konuyu daha fazla uzatmak istemiyordu. Yuria için önemli olan tek şey Fren'in terk edilmemiş olması ve onun oğlu olmasıydı. Zaten Kabil'in tavrına bakılırsa, Fren'i elinden almaya hiç niyeti yok gibiydi. O halde endişelenmesini gerektirecek bir şey yoktu.
"Tamam o zaman." Yuria bu konuyu daha fazla uzatmak istemiyordu. Yuria için önemli olan tek şey Fren'in terk edilmemiş olması ve onun oğlu olmasıydı. Zaten Kabil'in tavrına bakılırsa, Fren'i elinden almaya hiç niyeti yok gibiydi. O halde endişelenmesini gerektirecek bir şey yoktu.
Şimdi tek yapması gereken gerisini düşünmekti.
"Seni tedavi edeceğim."
"...Tedavi mi?"
Kabil anlamamış gibi başını eğdi.
"Çünkü seni incittim."
Kabil'in dudaklarında kan kalmıştı. uygun tedaviyi sağlayamasa bile bunu görmezden gelemezdi.
"Doğru, beni incittin."
"İşte bu yüzden..."
"O kadar güzelsin ki kalbim ağrıyor."
Yuria'nın bir an için nutku tutuldu. Onu ilk gördüğü andan itibaren sıradan biri olmadığını düşünmüştü ama konuştukça daha da yabancılaşıyordu.
"Bütün iblisler böyle midir? Onun gözünde sevimli ve şirin olan Fren'di. Her iki durumda da, Kabil'in garip durumu hakkında yapabileceği ya da iyileştirebileceği hiçbir şey yoktu, bu yüzden Yuria bunu unutmaya ve yoluna devam etmeye karar verdi.
"Sana vurduğum yerden bahsediyorum."
"Bana vurmadın."
Eğer ona bir şey yaptıysa bile, tek yaptığı o küçük sevimli pamuk elleriyle onu okşamaktı.
"..."
Kabil kafasını başka bir yere mi vurmuştu? Garip bir şekilde, konuşma devam etmedi ve sadece daireler çizmeye devam etti ve sanki vurulma ve kanama anısı bile silinmiş gibi görünüyordu. Bu yüzden konuştukça kafası daha da karışıyordu ama bu Yuria'nın onun yardımını aldıktan sonra neler olduğunu bilmiyormuş gibi davranabileceği anlamına gelmiyordu. Bununla birlikte, kelimeler işe yarayacak gibi görünmüyordu, bu yüzden Yuria herhangi bir açıklama yapmadan hemen bir ilk yardım çantası çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Kötü Adamın Annesi Oldum
FantasyYuria sadece içinde bulunduğu romandaki geçici bir figürandı. Kendisi bile okuduğu romandaki dünyaya geldiğini zamanla öğrenmişti, kitabı okuyanın bile bilmediği ve görmediği bir karakterdi. Ama birdenbire, yanlışlıkla evlat edindiği en güçlü kötü k...