33.Bölüm

261 20 0
                                    

Yuria öylece boş boş baktı. Cain gerçekten de hayal gücünün ötesindeydi.

Sadece paspaslayarak zemini nasıl mahvedebilirsin? Eğer önünüzde bir nesne varsa, işiniz bitene kadar ondan kaçınmanız ya da kenara çekmeniz gerekmez miydi?

Cain paspası kullandıkça önüne çıkan her şey kabaca kenara süpürülüyor, çoğu zaman Cain'in kullandığı güç yüzünden kırılıyor ve sonunda ortalık darmadağın oluyordu. Yuria, Kabil'in evi Fren'in uyanışından önceki harap halinden bile daha kirli hale getirmesi karşısında ne yapacağını şaşırdı.

Bunun olacağını bilseydim, ne kadar üzgün görünürse görünsün Kabil'in yardımını reddederdim. Bu noktada Yuria onun bunu bilerek yapıp yapmadığını merak etti.

Cain, Yuria'nın kalbini bilmeden ya da Yuria'nın yüzünü boyayan şaşkın ve içtenlikli ifadeyi yorumlama yeteneğine sahip olmadan, işini bitirdikten sonra iltifat bekleyen küçük bir çocuk gibi gururlu bir ifadeyle ona bakıyordu.
Yuria derin bir iç çekti ve ona seslendi.

"...Cain."

Yuria ona kızamazdı, temizliğe yardım etmek istemişti ve bunu içtenlikle yapmaya çalışmıştı, bu yüzden boş vermeye çalıştı. Sadece Fren'in uyanmasını beklerken temizlik yaparak zaman geçirmeye çalışıyordu. Bu, temizlik yapmak ve işleri gereksiz yere can sıkıcı hale getirmek istediği anlamına gelmiyordu. Cain Yuria'ya bakıyordu, gözleri çocuksu bir masumiyetle parlıyordu.

"Bunu bilerek yapmadın, değil mi?" Yuria'nın sözleri üzerine Cain şaşkınlıkla başını eğdi ve Yuria'nın devam etmesine neden oldu: "Benden nefret ettiğin için değil, değil mi?"

Sonra yüzü sertleşti ve Yuria'nın neden böyle şeyler söylediğini gerçekten bilmediğini ortaya koydu. "Hiç de değil. Eğer seni memnun edecekse, senin için ben kalbimi bile çıkarmaktan mutluluk duyarım," dedi Kabil, ona her baktığında atan kalbini gösterirse samimiyetini anlayacağını düşünerek.

"Hayır, buna gerek yok." Bunu daha önce sadece durum karşısında şaşkınlığa düştüğü için söylemişti.

Kabil derin bir pişmanlık içinde, "Ne yazık," diye yakındı.

Buna karşılık Yuria sadece iç çekti. O bir iblis olduğu için miydi? Cain'in tuhaf davranışlarını insan standartlarına göre anlamak imkânsız görünüyordu.

"...um, eğer kalbini çıkarırsan ölürsün." Yuria sert bir ifadeyle, Cain'in böylesine apaçık ortada olan bir gerçeği bilmiyor olabileceğinden endişelendiğini söyledi.

"Gerçekten çok tatlısın." Yuria'nın hayatı için endişelendiğini belirten sözleri Kabil'i çok etkiledi. İblis diyarında ölümün pek bir anlamı yoktu. Bu sadece kişinin zayıflığını gösteren bir eylemdi. Bu nedenle, iblisler arasında ölüm ne acı verici ne de üzülecek bir şeydi. Ölüm yaklaşırken herhangi bir duygu hissetmeye çalışsa bile, sadece boşluk hissederdi.

"..." Yuria, Cain'in düşünce tarzını anlaşılmaz buldu ve bir kez daha onun tuhaf sözlerini bir kenara bırakmayı tercih etti. "Her neyse, sanırım yeniden temizlik yapmam gerekecek." Yuria evin feci haline bakarken karmaşık bir ifadeyle konuştu.

"Nedenmiş o?" Cain, yüz hatları şaşkınlık ifadesine kilitlenmiş bir halde sordu.

Temizlemesine yardım ettiğime eminim, neden tekrar yapmak zorunda kalsın ki? Cain evin etrafına bir göz attı. Şey...

Eğer hayal görmüyorsa, tuhaf bir şekilde dağınık görünüyordu ama yerde hiç toz yoktu ve yaptığı kapsamlı ovma sayesinde pırıl pırıldı. Böylece yeterince iyi olduğu sonucuna vardı.

En Kötü Adamın Annesi Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin