11.Bölüm

21.4K 899 110
                                    

"Delirdiniz resmen."

"Size uyduğuma inanamıyorum."

"Babamgil ağzımıza sıçıcak."

Oflayıp arkama yaslandım kırk saat kabul ettirmeye çalışmıştık ama izin vermemişlerdi.

Cancağzım üstün zekasıyla Ediz'i geçen sene gittikleri tatilde motor yarışına girdiğini babamgile söylemekle tehdit edip kabul ettirmişti.

Ediz''de Aras'ı zorlayınca iş bitmişti.Tek sıkıntı pavyona değil bara gidiyorduk.

Nedenini zar zor öğrenip kahkaha krizine girmiştim.

Ediz ve Aras üniversiteye başladıkları sırada kafa dağıtmak için buluşup pavyona gitmişler.Gittikleri pavyon yasa dışı işlerden dolayı baskın yiyince bunları da karakola almışlar

Ediz o günden sonra birdaha pavyon kelimesini bile duymak istemediğini söyleyip reddetmişti.

"Ben reşitim reşit olmasına da,siz daha kaç yaşındasınız.Bara nasıl girmeyi planlıyorsunuz?"

"Görende reşit değilken hiç bara gitmedin sanacak kandırma bizi kuzen."

Berke gözlerini devirip arkasına yaslandı,bizi çok masum sanıyordu herhalde.

Can'ın da birden fazla kez gittiğine yemin edebilirdim.

Aras arkasına yaslandı "Gidin üstünüzü değiştirin o zaman."

Nasıl olduğumla hiç ilgilenmiyordum böyle de gidebilirdim.

"Hiç üstümü değiştiremem valla.Böyle rahatım."

Aras ve Ediz aynı anda kaşlarını çattılar.

"Kızım gidip pantolon felan giysene.Hem sen eşofmanla rahat etmiyor muydun? "

Dertlerini yeni anlamıştım.Seni daha süründürürüm ben Ediz'cim.

"Canım şimdi de bunları giymek istedi Ediz"

"Ediz değil abi,abi."

Bir anlık afallasamda bozuntuya vermedim.Dediklerinden pişman olduğunu anlamıştım ama beni kardeşi olarak görmeye başladığını bilmiyordum.

"Kimin abisi Ediz?"

Oflayıp arkasına yaslandı."Eee,hangi bara gidiyoruz?"

Can sırıtıp ayağa kalktı "Orası da bana kalsın."

Aras'da sıkıntıyla nefes verip ayağa kalktı.

"Çıkın hadi,arabanın anahtarını alıp geliyorum."

Onu onaylayıp dışarı çıktık.Birkaç dakika sonra Aras'da gelmişti.

Aras sürücü koltuğuna Ediz'de onun yanına oturmuştu biz üçümüz ise arkaya kurulmuştuk.

Can telefonundan konumu açıp ön tarafa uzattı.
"Buraya gidiyoruz." Aras konumu inceleyip kaşlarını çattı."Issız biryere gitmek yerine klasik bir bara gitsek olmuyor muydu?"

"Klasiği kim sevmiş.Biraz heyecan olsun bari."

Aras kafasını iki yana sallayıp arabayı çalıştırdı.Can'da arkasına yaslanıp bana baktı.

"Eee kuzen,buraya gelmeden önce hayatın nasıldı?"

"Güzel bir aile hayatım vardı.Tabi şuanda yanımda olmadıklarını düşünürsek o kadar da güzel değilmiş. Ama abim ve arkadaşlarım hayatımın merkezindeydi hala da oradalar."

Gerçek ailem mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin