Ο ήλιος έδυσε. Το λαμπρό φως είχε δώσει την θέση του στο παγερό σκοτάδι. Ο ουρανός δεν είχε αστέρια! Καθόλου παράξενο για το Λονδίνο αφού εκεί δεν βλέπεις ποτέ ουρανό από τα τόσα καυσαέρια. Αλλά η νύχτα σήμερα προβλέπονταν πολύ μεγάλη, θλιβερή και πιο σκοτεινή από ότι είχαν συνηθίσει. Φαίνεται πως ο μέχρι και ο θεός ήξερε τι προβλέπονταν να συμβεί...
Ο πατέρας κοιτούσε ειδήσεις όταν έκατσα δίπλα του. Το προηγούμενο βράδυ είχαν βρει μια νεαρή γυναίκα σε ένα στενό. Υποστηρίξετε πως αυτοκτόνησε αλλά κάνεις από την οικογένεια της δεν μίλησε για ψυχολογικά προβλήματα. Αλλά ποτέ κανείς δεν ξέρει τι οδηγεί έναν άνθρωπο στον θάνατο. Ίσως η κάρδια, η αγάπη ,ίσως, την έφτασε σε αυτό το σημείο. Η προδοσία του. Μπορεί όμως να μην είναι καν αυτοκτονία και απλός να ήθελαν να φάνει έτσι. Μπορεί κάποιος να ήθελε την αναγκάσει να το κάνει.
Ο μπαμπάς έκλεισε την τηλεόραση διακόπτοντας τις σκέψεις μου. Προχώρησε προς την κουζίνα. Έριξε λίγο νερό στο πρόσωπο του προσπαθώντας να συνέλθει.
Τον καταλάβαινα, πραγματικά τον καταλάβαινα. Ήταν λίγος καιρός, πολύ λίγος από τότε που χάσαμε την μητέρα μου. Είχε περάσει μόλις ένας χρόνος και οι ανοιχτές πληγές δεν είχαν επουλωθεί. Ξέραμε πως πρέπει να ήμαστε δυνατοί και έτσι έπρεπε να δείξουμε αλλά στα βάθη της καρδιάς μας πονούσαμε. Πονούσαμε πολύ.
Μου έλειπε η μορφή της, το άρωμα της, το χαμόγελο της, μου έλειπε αυτή. Ο τρόπος που τα γαλάζια μάτια της με κοιτούσαν, τα απαλά χέρια της όταν μου χτένιζαν τα μαλλιά μου και οι φωνή της. Αχχ, αυτή η φωνή της! Θυμάμαι που τραγουδούσε και όλοι μαζεύονταν γύρω. Είχε το χάρισμα να μας μαγεύει όλους μόνο με μια της λέξη, μόνο με ένα στίχο που όμως τον εξέφραζε με χιλιάδες συναισθήματα.
Είχε πεθάνει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Την είχαν βρει σκοτωμένη σε ένα σοκάκι κοντά στο σπίτι μας. Όλοι μίλησαν για αυτοκτονία αλλά εμείς ξέραμε πως κάποιος το είχε κάνει. Γιατί ξέραμε την μητέρα μας και ξέραμε πως πότε δεν θα έκανε κακό στο εαυτό της επειδή ήθελα την οικογενειακή της γαλήνη. Να κάποιος που την τάραξε!
Προσπαθήσαμε να τους πείσουμε όλους ότι κάνουν λάθος και να βρουν τον υπεύθυνο αλλά κάνεις δεν μας πίστευε. Μας έβγαλαν τρελούς και το ίδιο έκαναν και με την μαμά.
YOU ARE READING
Secrets (Harry Styles Fanfiction)
FanfictionΤι γίνεται όταν πιστεύεις πως όλοι σε μισούν? Όταν έχεις χάσει κάθε στήριγμα σου? Όταν έχεις πάψει να ελπίζεις? Τα έχεις χάσει όλα...όμως τότε έρχεται ένας άνθρωπος που σου τα μαθαίνει όλα αυτά. Σε μαθαίνει να αγαπάς κάτι που είχε ξεχάσει! Όμως τι...