Ξάπλωσα στο κρεβάτι προσαπαθώντας να ξεχάσω ότι είχε συμβεί σήμερα. Δεν μπορείς να ξεχάσεις όμως, δεν μπορείς να ξεχάσεις ότι πριν λίγες ώρες ένας άνθρωπος πέθανε μπροστά σου και εσύ δεν έκανες τίποτα για να τον σταματήσεις.
Έπαιζα με τα δάχτυλα μου και κοιτούσα το ταβάνι όταν ο Harry ξάπλωσε δίπλα μου.
''Υποσχέθηκα στον αδελφό να μην σε αγγίξω και όπως ξέρουμε εγώ κρατάω τις υπόσχεσης μου αλλά αν συνεχίσεις να με κάνεις να σε θέλω τόσο τότε πίστεψε με δεν θα αντέξω''
Χωρίς να απαντήσω στο τελείως άκομψο σχόλιο του γύρισα την πλάτη μου και έβαλα τα χέρια μου στο μαξιλάρι μου.
''Θα πάω στους γονείς μου''
''Θα πάω στους γονείς μου"
"Θα πάω στους γονείς μου''
Τα λόγια του Liam μπέρδευαν το μυαλό μου. Δεν θα το έκανε αυτό. Δεν θα αυτοκτονούσε για μια κοπέλα. Δεν θα το έκανε σωστά?
Μπορεί και να το έκανε. Κάποιες φορές η αγάπη είναι τόσο μεγάλη που σε κάνει να χάνεις το μυαλό σου. Όσο είναι κοντά σου περνάς αξέχαστε στιγμές που δεν θες να τελειώσουν. Όταν όμως ξυπνήσεις από το όνειρο σου και πέσεις από το συννεφάκι σου θα προσγειωθείς στην πραγματικότητα και εκεί θα καταλάβεις ότι έφυγε. Ότι έφυγε και πήρε μαζί του όλες τις αξέχαστε στιγμές που είχατε.
Ίσως έτσι ένιωθε και εκείνος.
''Τι σκέφτεσαι?''
Το χαμόγελο του Harry εμφανίστηκε για να προσπαθήσει να μου φτιάξει την διάθεση. Άγγιξε το χέρι μου και με χάιδεψε απαλά.
''Τον Liam''
Άφησε το χέρι μου και ακούμπησε στο κεφαλάρι του κρεβατιού και εγώ γύρισα για να τον κοιτάξω. Τα μάτια μας συναντήθηκαν και εκείνος γέλασε.
''Ωραία..Είμαι με την κοπέλα μου στο κρεβάτι μου και αντί να σκέφτεται εμένα σκέφτεται τον αδελφό μου''
Είπε δήθεν θυμωμένα αλλά μετά με κοίταξε και ανακάτεψε τα μπουκλοτά μαλλιά του.
''Τι έχει ο Liam?''
Αναστέναξε και τον κοίταξε μέσα στα σμαραγδένια μάτια του.
''Είπε ότι θέλει να πάει στους γονείς σας. Harry δεν μπορεί να το κάνει αυτό''
Είπα ταραγμένη και σηκώθηκα πάνω.
Άρχισε να γελάει δυνατά και όταν σταμάτησε με κοίταξε με μάτια δακρυσμένα από τα γέλια. Δεν είχε ικανό τον Liam για κάτι τέτοιο? Εγώ τον είχα και έπρεπε να τον πείσω να κάνουμε κάτι και να βρούμε μια λύση.
YOU ARE READING
Secrets (Harry Styles Fanfiction)
FanfictionΤι γίνεται όταν πιστεύεις πως όλοι σε μισούν? Όταν έχεις χάσει κάθε στήριγμα σου? Όταν έχεις πάψει να ελπίζεις? Τα έχεις χάσει όλα...όμως τότε έρχεται ένας άνθρωπος που σου τα μαθαίνει όλα αυτά. Σε μαθαίνει να αγαπάς κάτι που είχε ξεχάσει! Όμως τι...