Chapter 41 (Last Part)

210 13 1
                                    

Και στο τέλος της ημέρας..
Όλοι θα ξέρουμε ποιοι ήμαστε!...

Το σπίτι δεν άργησε να φανεί. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα είχα βρεθεί στο καναπέ του σπιτιού μη ξέροντας τι θα ακολουθήσει.

Ήθελα απλά να μάθω τι γίνεται αλλά κανένας δεν ήταν πρόθυμος να δώσει απαντήσεις.

Ο Niall ούτε καν με κοιτούσε στα μάτια. Ο Louis έριχνε αργίες ματιές στα δύο αδέλφια χωρίς να μιλάει και εκείνα απλά είχαν σκίψει το κεφάλι.
Από τη άλλη η Emily ήταν η μόνη που με πλησίασε και αναστεναξε προτού αρχίσει να μιλάει.

Δεν πρόλαβε να βγάλει φωνή όταν ο Louis την σταμάτησε

"αν είναι να της μιλήσει κάποιος αυτός είμαι εγώ και αυτό το σκουλήκι"

Φώναξε δείχνοντας τον Harry. Εκείνος δεν απάντησε απλός με πλησίασε και έκατσε δίπλα μου.

Περίεργο. Εκείνος ποτέ του δεν άφηνε μια τέτοια προσβολή χωρίς απάντηση. Κανονικά θα έπρεπε να τον χτυπήσει αλλά μόνο αναστεναξε και έκανε πίσω μερικά μαλλιά που είχαν πέσει μέσα στα μάτια του.

Το δωμάτιο άδειασε σε δευτερόλεπτα αλλά η ατμόσφαιρα φόβου και πανικού υπήρχε ακόμα στην αέρα.

"Estel"

Μίλησε ο Louis ενώ με κοιτούσε στα μάτια. Πήρε μια καρέκλα και έκατσε δίπλα μου.

"Ο κόσμος δεν είναι αυτό που φαίνεται"

Πήρε μια βαθιά ανάσα. Πρώτη φορά έβλεπα τα μάτια του φαινερωναν φόβο, αγωνία και αμφιβολία για το τι θα ακολουθήσει.

Με έπιασε από το χέρι όπως το πάλια και τότε όλες οι μνήμες από την παιδική μας ηλικία ήρθαν στο φως.

Να τος! Τώρα παίζει μαζί μου, γελάμε, κολυμπάμε, τρώμε παγωτό και κοροϊδευουμε ο ένας τον άλλο.

Να τος πάλι! Όχι δεν είναι ο ίδιος. Καπνίζει, πίνει, τσακωνεται με την μαμά, μπλέκει με ναρκωτικά, βάζει φυλακή τον έρωτα του. Μα τι κάνεις Louis?

Τώρα αναγκάζομαστε να φύγουμε. Ακόμα εδώ είναι, δίπλα μου. Φοράει τα μαύρα ακουστικά του και κοιτάζει έξω από το πάραθυρο. Φτάνουμε στο νέο σπίτι, κλείνει την πόρτα, δεν μιλάει σε κανένα. Μα γιατί τα κάνει όλα αυτά?

Η μαμά μας αφήνει. Πάλι δίπλα μας είναι. Κλαίει, πονάει, ουρλιάζει, βρίζει και μετά ήρεμη ξανά. Κάθετε στο κεφάλι της μικρής του αδελφης, την βλέπει που κοιμάται,αχχχ πόσο της μοιάζει? Τότε θυμωνει, εξοργιζεται, απομακρυνεται, κλείνετε πάλι μέσα στην μικρή του φυλακή και υπόσχεται πως από εδώ και πέρα δεν αφήσει κανένα άλλο να χαθεί.

Secrets (Harry Styles Fanfiction)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant