chapter 38 (Continue)

82 11 1
                                    

Απλός σκέφτηκα πως δεν άξιζε να βάλω αυτό το κεφάλαιο μαζί με το προηγούμενο και δεν κάνει για ένα ολόκληρο αφού είναι πολύ μικρό. 

Here it is!!



Το κινητό χτύπησε πριν καν προλάβω να περάσω την εξώπορτα του σπιτιού μου. 

''Μωρό μου απλός δεν ήθελα να δω την αντίδρασή σου γιατί σίγουρα θα γέλαγα. Λοιπόν..Θέλω να προχωρήσουμε. Νομίζω πως πλέον είναι η ώρα''

Και όμως για έμενα ήταν ένα μεγάλο βήμα. Ήταν μόλις λίγοι μήνες σχέσεις και δεν ήξερα πως μπορούσα να τον εμπιστευτώ ακόμα. 

Τον αγαπούσα με σώμα και ψυχή αλλά δεν ήμουν έτοιμη για αυτή την κίνηση. 

Είναι μια ιδιαίτερη στιγμή για μια γυναικά και εγώ δεν ξέρω αν είμαι έτοιμη να αφήσω την παιδική μου ηλικία και να γίνω γυναίκα. 

Όμως ήταν καλός μαζί μου, τρυφερός και υπερπροσταυτετικός. Θα ήθελα να ήταν εκείνος που θα προχωρήσω. Δεν ξέρω αλλά οι δυο μας είχαμε μια ιδιαίτερη σχέση. Μπορούσα άνετα να τον εμπιστευτώ. 

Τα χέρια μου χωρίς να τα ελέγχω πάτησαν τα γράμματα. 

''Όπως θες''

Χαμογέλασα και προχώρησα στο χολ ξέροντας πως είχα κάνει το σωστό. 


Είχε κάνει το σωστό? Το μόνο σίγουρο ήταν πως έτσι ο Harry αιχμαλώτιζε τα θύματα του. Χτυπώντας στο πιο ευαίσθητο σημείο τους. Δεν είχε σημασία αν ήταν ο έρωτας, η οικογένεια ή η ψυχολογική ζωή. Απλός τους κατέστρεφε με τον χειρότερο τρόπο!!!


********************************************************************************************

sooooo! 

Μπορεί να μην είναι καλό γιατί είμαι άρρωστη αλλά κάτι κάνει πιστεύω. ¨

ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ 

Σε 4-5 κεφάλαια το Secrets φτάνει στο τέλος του!!! 

:( :"( 



Secrets (Harry Styles Fanfiction)Where stories live. Discover now