Chapter 33

90 14 1
                                    

Ο σκοτεινός διάδρομος, τα παλιά φθαρμενα γκρίζα κελιά και η μυρωδιά τσιγαρου σε έκαναν να φοβάσαι ακόμα περισσότερο.

Γύριζα δεξιά και αριστερά το κεφάλι μου και το μόνο που έβλεπα ήταν τους κρατούμενους. Με κοιτούσαν αποδοκισμαστηκα και καρφωναν. Το βλέμμα τους στο μικροσωμο σώμα μου.

Τυλιξα τα χέρια μου γύρω από το στήθος μου και χαμηλωσα το κεφάλι μου. Πως είχαμε μπλέξει έτσι Θεέ μου?

Είχαμε.διαλυθεί ως οικογένεια. Ένας πατέρας στην φυλακή, μια νεκρή μητέρα και 3 αβοηθητα παιδιά που η ζωή δεν τους έχει φερθει και τόσο καλά.

Προχωρουσα ανάμεσα από τα μαυροφορεμενα αδέλφια μου. Κοιτούσαν μπροστά και δεν μου έδιναν κανένα βλέμμα. Καλά έκαναν όμως, από το αμηχανο βλέμμα που θα φανερωναν θα κερδιζα καλύτερα έτσι.

Ο Niall με κοίταξε μέσα από τα μαύρα του γυαλιά και μου χαμογελασε

"Μην φοβάσαι! Όλα θα πάνε καλά!"

Ένας αστυνομικός μας πλησίασε και ο Louis έβγαλε τα γυαλία. Μου χαμογελασε για να με ενθαρρύνει καθώς ο αστυνομικός προχωρουσε για να ανοίξει μια μπλε σκουρισαμενη πόρτα.

"Όλα θα πάνε καλέ"

Επανέλαβε ο Niall και τον κοίταξα με περιφρονηση και απάντησα με απαισιοδοξια.

"ούτε εσύ το πιστεύεις"

Μπήκα μέσα στην αίθουσα συναντώντας. Ένα τεράστιο γκρίζο τραπέζι με τέσσερις μαύρες καρέκλες.

Είδα τον μπαμπά, ταλεποριμενο, να φοράει μια γκρίζα μπλούζα και ένα πορτοκαλί παντελόνι.

Με κοίταξε γεμάτος ντροπή και με βουρκωμενα ματιά απομακρύνε το κεφάλι μου καθώς πήγα να τον πλησιάσω

"Estel που πας έχει τζάμι"

Ένιωσα το κρύο λευκό χέρι του Louis να με αρπάζει απο τον ώμο και σταμάτησα.

Κοίταξε το λευκό τηλέφωνο το οποίο άνοιξε ο Niall

"μπαμπά τι κάνεις?"

Ρώτησε ενώ με κοίταξε στα μάτια

"Θέλω να μιλήσω στην Estel"

Προσπάθησε να ακουστεί σκληρός αλλά η ενοχές του δεν τον άφηναν.

"Estel θέλει να σου μιλήσει"

Έκατσα στην καρέκλα μακρυά από το τηλέφωνο και κοίταξα το πάτωμα.

"δεν θα του μιλήσεις Estel?"

"Δεν...Δεν θέλω"

Σηκώθηκε πάνω και βγήκα γρήγορα έξω.

Ο μπαμπάς σηκώθηκε και έφυγε με την συνοδεία ενως αστυνομικού ενώ οι άλλοι δύο με ακολούθησαν στο αυτοκίνητο.

"Δεν θέλω να ξαναρθω εδώ"


Arthurs Notes: Soooory είχα καιρό να ανεβάσω....Όμως εντάξει θα προσπαθήσω πιο συχνά.

Lots of love

Secrets (Harry Styles Fanfiction)Where stories live. Discover now