Chapter 25

134 12 1
                                    

Γυναικείες Φυλακές

Οξφόρδη

2010

"Πιάστε την"

Κάνεις δεν περίμενε κάτι τέτοιο μια τόσο όμορφη και φωτεινή νύχτα και πόσο μάλλον από αυτή την φαινομενικά ήσυχη και καλή κοπέλα. 

Όλοι πίστευαν, ακόμη  και οι ίδιοι οι φύλακες,  πως ήταν λάθος που κλείστηκε σε αυτό το μέρος. Δεν της άξιζε τέτοια μοίρα, σε κανέναν αθώο δεν αξίζει να ζει ανάμεσα σε κακοποιούς και να του φέρονται σαν σκουπίδι. 

Όλοι πίστευαν ότι ήταν αθώα γι' αυτό και οι γονείς της την υποστήριξαν από το πρώτο λεπτό. Έκαναν τα πάντα αλλά στο τέλος δεν  κατάφεραν τίποτα. Η κόρη τους κατηγορήθηκε παρόλο που ήταν καθαρή για πώληση και χρήση ναρκωτικών. Κανείς δεν πίστεψε την μητέρα της που έκλαιγε και έλεγε πως η κόρη της είναι αθώα ή τον πατέρα της που είχε προσλάβει τους καλύτερους δικηγόρους για να την ξεμπλέξει. 

 Αυτό ήταν! Η 18χρονη κοπέλα καταδικάστηκε σε 5 χρόνια φυλάκιση και η πόρτα της ζωής πλέον είχε κλείσει για εκείνη. Ήταν παγιδευμένη μέσα σε εκείνα τα σιδερένια κάγκελα, αναγκασμένη να κοιμάται σε ένα υγρό κρεβάτι και να φορά μια αηδιαστική πορτοκαλί στολή. Τώρα πια έμοιαζε σαν όλες της άλλες.

Μια εγκληματίας, μια εγκληματίας που η αγάπη της  την πρόδωσε. Δεν έπρεπε να την είχε τυφλώσει ο έρωτας. Ήξερε που πήγαινε να μπλέξει και ότι πόσο μάλλον δεν θα έβγαινε καθαρή από  όλη αυτή την ιστορία. 

Όμως πίστεψε σε εκείνον, πίστεψε στην ευτυχία που της χάριζε όταν τον κοιτούσε στα βαθιά γαλανά του μάτια, πίστεψε ότι μπορούσε να τον εμπιστευτεί και το έκανε. Μέχρι τελευταίας στιγμής πίστευε σε εκείνον όμως όταν είδε πως δεν ήρθε για να την ξεμπλέξει κατάλαβε πως ο Louis Tomlinson ήταν το μεγαλύτερο λάθος της ζωής της. 

Την έκανε να υποφέρει και θα πλήρωνε. Το ορκίστηκε από την πρώτη στιγμή πως ο Louis θα πλήρωνε γιατί τον αγάπησε, γιατί του τα έδωσε όλα και εκείνος τίποτα. Γιατί απλός την πρόδωσε. Όμως τι μπορούσες να περιμένεις από ένα αγόρι που είναι διαφορετικό από εσένα? Δεν είχαν μέλλον μαζί, κάτι που εκείνος από πάντα ήξερε, κάτι που εκείνη έμαθε πολύ καιρό μετά. 

Τα σγουρά, φουντωτά μαλλιά της ανέμιζαν καθώς έτρεχε να ξεφύγει από τους φύλακες. Αδύνατο! Την κατάλαβαν και να ξεφύγει ήταν απίθανο.Για μια στιγμή σκέφτηκε να τα παρατήσει όλα αλλά όχι το σχέδιο της είχε πετύχει μέχρι στιγμής και το μόνο που είχε να κάνει ήταν να τρέχει. 

Secrets (Harry Styles Fanfiction)Where stories live. Discover now