"Τι λέει αυτη? Είσαι τρελή? Οχι! Όχι και όχι! Εγώ αυτον τον βλακα δεν το βαχω μέσα στο σπίτι μου''
Ο Louis φώναζε άλλα δεν ηταν και απο τις πρωτες φορες που θα το έκανε. Δεν με ενοιζε καλοθολου αυτή την στιγμη. Μπορούσε να αντεξω τις φωνές του και να γίνομαι όλο και πιο χαρούμενη και τίποτα δεν θα το χαλαγε.
Το κινητό χτύπησε
Μια, δυο, τρεις...
Δεν πρόλαβε η τέταρτη να χτυπήσει όταν άκουσα την αγουροξυπνημενη και γλυκιά φωνη του Harry.Μπόρεσα να τον φανταστώ την ωρα που κοιμάται. Τα ανακατεμενα , σγουρά μαλλια του έπεφταν στο προσωπο του και το κατάλευκο δέρμα του μέσα σε εκείνα τα κάτασπρα σεντόνια τον έκαναν να μοιάζει με άγγελο που έπεφτε απο τον ουρανό. Τον δικο μου άγγελο που ήμουν σίγουρη πως θα με προστάτευε πάντα και θα με βοηθούσε σε κάθε δυσκολία.
"Καλημέρα Esty!"
Ενα χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο του. Μπόρεσα να νιώσω τσ ζεστά χέρια του και την κρύα ανάσα του. Μεταφέρθηκα εκεί μάζι του στο κρεβάτι. Φανταστηκα πως με έχει αγκαλιά και έτσι όπως τα καταλευκα χεριά του έχουν τυλιχτεί γύρω μου να μου χαμογελα.
Το χαμόγελο του με εκανα να χάμω την γη κάτω απο τα ποδιά μου. Οτάν τα καταπράσινα του ματια αντίκριζαν τα δικά μου γυαλιζαν. Και αυτό δεν ήταν μίσος! Τα ματια του μου εδειχναν το ποσο καλό και ευαίσθητο άτομα ηταν. Παρολο που έδειχνε ενας σκοτεινός άνθρωπος στην πραγματικότητα ηταν ενα αγόρι που έκρυβε μεα του αγάπη για ολο τον κοσμο. Εμα αγόρι που είχε περάσει πόλλα. Η ζωή τον είχε κάμει ετσι άλλα ακόμα πιστεύω πως μπορω να τον αλλαξω.
"Ναι ε? Το γλεντισαμε χθες!"
Τον κορόιδεψα αν και ήξερα πως είχε ενα πολύ καλό επιχείρημα και ήμουν σίγουρη πως θα το έλεγε για να καταφέρει να νικήσει παλι
"Μην μιλας! Δεν ήμουν εγώ εκείνος που έγινε 'πίτα' χθες"
"Καλά τι κανεις το βραδύ?"
Άλλαξαν θέμα γιατί αύτη η κουβέντα δεν με συμφερνε όμως η αλήθεια ηταν πως δεν μπορουσα να περιμένω άλλο. Έπρεπε να του το πω αλλιως θα εσκαγα σπό την ανυπομονησία μου.
"Εμμ..τιποτα. Τηλεοραση, φσγητο , ύπνο"
"Λοιπόν τι λες σήμερα το βραδύ να ερθει εδώ για φαγητο. Ο μπαμπας μου το πρότεινε. Σε συμπάθησε πολυ"
Η φωνη μου ηταν κάπως τσιριχτη από τον ενθουσιασμό μου κατι που τον βοήθησε να ποσο πόλυ το ήθελα.
YOU ARE READING
Secrets (Harry Styles Fanfiction)
FanfictionΤι γίνεται όταν πιστεύεις πως όλοι σε μισούν? Όταν έχεις χάσει κάθε στήριγμα σου? Όταν έχεις πάψει να ελπίζεις? Τα έχεις χάσει όλα...όμως τότε έρχεται ένας άνθρωπος που σου τα μαθαίνει όλα αυτά. Σε μαθαίνει να αγαπάς κάτι που είχε ξεχάσει! Όμως τι...