Η πόρτα έκλεισε και μείναμε μόνοι μας σε ένα τεράστιο σπίτι.
Εκείνος έκλεισε τα χέρια του στην λεπτή μου μέση και μου γέλασε. Άρχισε να με φυλάει στον λαιμό με άγριες κινήσεις.
Κατάλαβα τι ήθελε. Όμως δεν ήμουν σίγουρη ότι μπορούσα να το κάνω ακόμα. Τον γνώριζα μόνο 2 μήνες και πραγματικα είχε φέρει τα πάνω κάτω.
Με είχε κάνει να νιώσω ξανά χαρούμενη. Είχε κάνει καλό σε όλους στην οικογονεια μου αλλά ακόμα δεν ήμουν σίγουρη.
Μέσα μου "τσακοντναν" το πρέπει και το θέλω μαι εγώ έπρεπε να αποφασίσω αν θα κάνω αυτό το βήμα μαζί του.
Παρακαλούσα κάτι να γίνει για να σταματήσει τα αργία φιλιά στον λαιμό που με έκαναν να νιώθω λες και πετάω στα σύννεφα και τότε.........
Το κουδούνι της πόρτας ακούστηκε και εκείνος σταμάτησε.
"Γαμωτο!!!! Ποιος είναι?"
Η φωνή του ακούγονταν θυμωμενη. Προσπαθούσα να μην καταλάβει το ποσό ευγνώμων ήμουν που χτύπησε το κουδούνι.
"Συνεχίζουμε μετά έτσι μωρό μου?"
Απομακρυνθηκε και άφησε απαλά το χέρι μου. Πλησίασε θυμωμενα στον διάδρομο φτάνοντας στην πόρτα.
Άνοιξε νευριασμενα για να βρει έναν προδότη να κάθετε έξω από την πόρτα του.
Εκείνος έβγαλε τα γυαλία του και του χαμογελασε πονηρά.
"Διέκοψα κάτι?"
Είχε ακουμπήσει στην πόρτα και και ένα κακό χαμόγελο έκανε τον Harry να θυμωσει πιο πολύ.
"Zayn!!! Τι θέλεις πάλι?"
Εκείνος πέρασε μέσα και άφησε το μπουφάν του στο καλογερο
"να γνωρίσω την αγαπημένη σου"
Τον κοίταξε στα μάτια
"Δεν είναι αγαπημένη μου"
"αυτό να μου πεις όταν τα χείλια σου δεν θα είναι πασαλιμενα με κόκκινο κραγιόν"
Ο Harry σκουπιστηκε και τον ακολούθησε στο σαλόνι.
"Γειά σου Estel. Είμαι ο Zayn δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι που σε γνωρίζω"
Ένα μελαχρινο τρομακτικό αγόρι με πλησίασε δίνοντας μου το χέρι του. Δεν είχε πολλές διάφορες με τον Harry. Αν εξερεσεις τα κοντά του μαλλιά μπορούσα να πω ότι είναι ίδιοι.
Είχε το ίδιο πονηρό χαμόγελο με εκείνον, το ίδιο κακό βλέμμα που με τρομαζε. Όμως εξωτερικά δεν έμοιαζαν καθόλου.
YOU ARE READING
Secrets (Harry Styles Fanfiction)
FanfictionΤι γίνεται όταν πιστεύεις πως όλοι σε μισούν? Όταν έχεις χάσει κάθε στήριγμα σου? Όταν έχεις πάψει να ελπίζεις? Τα έχεις χάσει όλα...όμως τότε έρχεται ένας άνθρωπος που σου τα μαθαίνει όλα αυτά. Σε μαθαίνει να αγαπάς κάτι που είχε ξεχάσει! Όμως τι...