Chaper 39

89 11 0
                                    

Εκείνο το Σάββατο

Πολλά είχαν προηγηθεί. Η Emily μετά από εκείνο τον καφέ κατέληξε στο κρεβάτι του Liam και εκείνος έδωσε τον καλύτερο του εαυτό, όπως μου περιέγραψε εκείνη την επόμενη μερα.

Λες και είχε ξεχάσει την Daniel. Ξεπέρασε μέσα σε μια νύχτα τον βαρβαρο θάνατο της και έπεσε στην αγκαλιά κάποιας άλλης.

Δεν ξέρω αν το έκανε για να την ξεχάσει χρησιμοποιώντας την Em ή αν απλός του αρεσε αλλά πιστεύω στο μέλλον τους.

Το μαύρο φόρεμα πάνω στο κρεβάτι περίμενε τον ιδιοκτήτη του αλλά δεν ήμουν σίγουρη αν θα έπρεπε να το βάλω ή όχι.

Φοβόμουν για όλα αυτά που θα γινόταν σήμερα. Δεν πίστευα πως ήμουν έτοιμη αλλά από την άλλη πλευρά ήθελα να κάνω αυτό τι βήμα μαζί του.

Βγήκα από το μπάνιο με αυτή την σκέψη να με βασανίζει και άρχισα να αγχώνομαι όταν η ώρα άρχισε να πλησιάζει.

Το κινητό χτύπησε.

Μια...Δύο..

-Γειά

Απάντησα βάζοντας το ακουστικό στι αυτί μου ενώ προσπαθούσα να βάλω το φόρεμα μου.

-τι θα γίνει? Περιμένω 10 ολόκληρα λεπτά

Ο Harry είχε θυμωσει πολύ. Μπορούσα να φανταστώ τις γροθιες του να κλείνουν σχιματιζοντας μια μπουνιά και τα μάτια του να γυαλιζουν.

-τώρα μωρό μου έρχομαι

Έκλεισε το τηλέφωνο χωρίς απάντηση.

Έβαλα την μια εκρου πλατφόρμα μου ενώ προσπαθούσα να βαψω ένα φλογερο κόκκινο τα χείλη μου. Οι τιραντες του μαύρου φορεματος έπεφταν ενώ προσπαθούσα να φτιάξω την τσάντα μου. Καθώς έφευγα κοίταξα τα πόδια μου και αμέσως γύρισα για να φορέσω το άλλο μου παπούτσι.
Καθώς προχωρουσα στο διάδρομο προσεχοντας να μην χτυπήσω από την ξύλινη κορνίζα που είχε πέσει κάτω.

-Σιγααα

Φώναξε ο Louis πριν καν με αντικρισει.

Πήγα κοντά του και εκείνος σηκώθηκε.

-θα βγω μην με περιμένεις

Είπα με λαχαμιασμενη φωνή ενώ κουμπωσε το φόρεμα μου.

-Να προσέχεις.

Έτρεξα και βγήκα έξω. Ο Harry με περίμενε ακριβώς που εκεί που με είχε αφήσει την Τρίτη.

Έβαλε μπρος στο αυτοκίνητο και ξεκίνησε πριν προλάβω να κλείσω την πόρτα.

Δεν μου έριξε ούτε ένα βλέμμα ενώ εγώ προσπαθούσα να σκεφτώ αν ξέχασα κάτι.

-Κούκλα είσαι σήμερα

Χαμογελασε πονηρά και ακουμπησε στο γοφο μου σηκώνοντας ελάχιστα το φόρεμα μου.

-αυτό το κόκκινο κραγιόν με έχει τρελάνει αλλά μπορώ να περιμένω μέχρι το βράδυ.

Είπε με το ίδιο πονηρό ύφος και πήρε το χέρι του από τον γοφο μου για να αλλάξει ταχύτητα.

-Έχει κόσμο?

Ήταν το μόνο που κατάφερα να ρωτήσω.

-εε τελευταίο πάρτι για του έτους όλο και κάτι έχει. Άσε που δεν έχω κοιμηθεί δύο ολόκληρα βράδια.

-πως και έτσι?

-την φίλη σου και τον Liam ρώτα.

Παρκάρε το αυτοκίνητο. Το λευκό σπίτι ήταν γεμάτο φώτα και η μουσική ακούγονταν από 2 τετράγωνα μακρυά.

Μπήκαμε σπίτι και τα μάτια μου έψαχναν τον Liam και την Emily.

Κοίταξα τον Harry ο οποίος μου έφερε ένα ποτό και με φιλησε ενώ άρχισε να κουνιεται στο ρυθμό της δυνατης μουσικής.

-Μην το ψάχνεις

Είπε και χορεύοντας με οδήγησε στο κέντρο του σπιτιού.
Προσπαθούσα να μην χυσω τον χυμό στο πάτωμα ενώ εκείνος με αγκαλιάζε και άρχιζε να κουνάει το κορμί μου κολλημένο στι δικό.

Σήμερα ήταν ένας διαφορετικός Harry. Δεν ξέρω ήταν σαν να είχε πιει πολύ ή μάλλον σαν να ανυπομονουσε για το μετά.
Ένα μετά που εγώ φοβόμουν να συζητησω και πόσο μάλλον να περιγράψω.

Η νύχτα πλησίαζε στο τέλος της όταν ο Harry άρχισε να μου ψυθιριζει στο αυτί και να με κατευθύνει προς το δωμάτιο του.

Κλείδωσε την πόρτα και άρχισε να με φυλάει ήρεμα και παθιασμενα αφήνοντας την γλώσσα του να μπλεχτει με την δική μου.

-Περίμενα μέρες αυτή την στιγμή

Είπε και ξεκουμποσε το μαύρο φόρεμα μου.

-Μα με τόσο κόσμο? Και αν μπει κάνεις?

Απλός δεν ήμουν ψυχολογικά έτοιμη ακόμα

-Κάνεις δεν θα μπει μωρό μου. Απλός κλείσε τα μάτια σου και άστα όλα επάνω μου

Εκείνος πέταξε το φόρεμα μου κάτω και συνέχισε να με φυλάει.

Και μετά?

Σκοτάδι! Έκανα ότι είπε. Αφέθηκα ελεύθερη στα χέρια του. Τα σώματα μας έγιναν ένα κάτω από τα λευκά σεντόνια.

Δεν ακούγονταν πια οι φωνές και η μουσική μόνο ήχοι ηδονής και ικανοποίησης.

Ο φόβος είχε δώσει την θέση του στον απόλυτο έρωτα...

************************************

Τελικά βγήκε πιο μικρό από όσο περίμενα.
Σε 2 κεφάλαια τέλος προς το παρόν δείτε το τρέιλερ που ανεβασα στο YouTube

https://m.youtube.com/watch?v=AwG1-S33Mjg

(δεν μπορώ να το βρω πάνω κάντε copy paste)

Καλή χρονιά σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου. Μάλλον με το νέο έτος (λόγω πολλών υποχρεώσεων) θα βάλω κεφάλαιο.

Love you all xx.

Secrets (Harry Styles Fanfiction)Where stories live. Discover now