Chapter 26

118 11 1
                                    

''Έτοιμη?''

Ένιωθα την καρδιά μου να χτυπάει σαν τρελή. Μπορούσα να νιώσω από πρώτο χέρι τι σημαίνει άγχος. Δεν είχα ξανανιώσει έτσι ποτέ μου. 

Ένα προαίσθημα, ένα κακό προαίσθημα διαπερνούσε όλο μου το κορμί. Δεν ξέρω γιατί αλλά ήξερα πως με κάποιον τρόπο ο αδελφός μου ήταν μπλεγμένος σε αυτό. Είχε καταστρέψει πολλές ζωές και πολύ φοβάμαι πως η Daniel δεν του ξέφυγε. 

Πράγματι ο αδελφός μου ασχολούνταν με τα ναρκωτικά 18 του. Θυμάμαι όλους τους καυγάδες που έκανε με τους γονείς μου. Θυμάμαι την μητέρα μου να ξενυχτά στα νοσοκομεία για χάρη του και όλους τους γιατρούς να λένε ότι είναι θαύμα που επέζησε. 

Θυμάμαι τα ξενύχτια και την αγωνία τους και το πρόσωπο του Louis όταν γύριζε το πρωί. Έμοιαζε με νεκρό. Ήταν κατάλευκος, αδύναμος και πολλές φορές δεν μπορούσε να ε αναγνωρίσει. Του μιλούσα αλλά δεν απαντούσε στο τέλος έπεφτε αναίσθητος στην αγκαλιά μου. 

Μέχρι εκείνη την νύχτα  που δεν κατάλαβα τι έγινε. Πανικός επικρατούσε στο σπίτι. Ο μπαμπάς έβριζε τραβώντας τον από την μπλούζα όταν αποφάσισα να κατέβω κάτω. Ήμουν φοβισμένοι από τις φωνές του και ήθελα να δω τι γίνονταν. 

Όταν όμως τόλμησα να ρωτήσω με τρεμάμενη φωνή τι συμβαίνει όλοι σταμάτησαν όλοι σώπασαν και η μαμά με πλησίασε 

''Τι να σου πω έχεις γεννηθεί για να μας κάνεις την ζωή δύσκολη''

Ήταν η πρώτη φορά που άκουγα την μαμά να μιλάει έτσι. Συνήθως ήταν γλυκομίλητη και καλόκαρδη προς όλους αλλά τώρα μπορούσα να αναγνωρίσω την αδύναμη γυναίκα που πια δεν άντεχε τα καμώματα του γιο της. 

Πετάξαμε τα πράγματα σε μια βαλίτσα και φύγαμε. Έτσι απλά. Χωρίς καμία εξήγηση. Ταραγμένοι αφήσαμε πίσω την Οξφόρδη και μετακομίσαμε στο εξοχικό του πατέρα μου στο Λονδίνο.Τα λόγια της μαμάς έκαναν τον Louis να βάλει μυαλό. Πήγε σε κέντρο απεξάρτησης και μπόρεσε μετά από πολύ μεγάλη προσπάθεια και θέληση να γίνει τελείως καλά. 

Στην αρχή πίστευα πως αυτά τα λόγια δεν ήταν αληθινά, πως τα είπε για να νιώσει ο Louis την απογοήτευση και να καταλάβει ότι κινδυνεύει αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να την ρωτήσω γιατί λίγες μέρες μετά χάθηκε στον ουρανό για να επισκεφτεί τους αγγέλους. Όμως μετά από τόσα χρόνια κατάλαβα ότι η μαμά εννοούσε την κάθε λέξη. 

Ήταν αλήθεια! Είχε γεννηθεί εμπόδιο και τώρα που το βάρος του είχε φύγει από την μητέρα μας φορτώθηκε ολόκληρο σε εμένα...

Secrets (Harry Styles Fanfiction)Where stories live. Discover now