Düşünüyorum düşünüyorum ama bir türlü doğru düzgün bir açıklama bulamıyorum. Neden Ki ve Hyunjin.. Neden sürekli birlikte görüyorum bunları? Hadi diyelim gördüm ama banka ne alaka? Bankanın karşısında ne işleri vardı birlikte...
Sonunda Seungmin ile güzel bir restoranta gelmiştik. En güzel manzaralı yere oturmuştuk. Az önce siparişleri vermiştik ve şimdi ise onları bekliyorduk.
"Sorsana"
"Neyi?"
"Hyunjin'e diyorum. Banka önünde Ki ile ne halt yediğini sor"
"Daha geçen Ki'nin restorantında ne işinin olduğunu sormuştum. Bu biraz fazla olur gibi geliy- pardon"
Mesaj gelmişti. Bu yüzden konuşmamı yarıda kesmek zorunda kalmıştım.
Jis;
Hey!
Bana bak
Çabuk
Kime diyorumJeong;
Dinliyorum dinliyorum sakin
Jis;
Seungmin'e de söyle bu akşam beni rahatsız etmeyin. Çok önemli işlerimiz var Minho ile.
Sakın diyim bak
Aramayın bileJeong;
Tm
Jis;
Bana bak
Hey
Kime diom
Cevap ver
Jeongin
Senin ben*görüldü*
"Kim?"
"Jisung ya. Bu akşam 'çok önemli işleri' varmış beyfendinin de aramayın rahatsız etmeyin diyo. Neyse ben ne diyordu-"
"Üzgünüm Jeongin tuvalete gitmem gerekli"
"Ne"
Hızlıca masadan kalkıp gitmişti. Ben ise arkasından baka kalmıştım. Hayalet görmüş gibi bakıyordu zaten etrafa. Neyse o bi gelsin görücek gününü.
Yaklaşık 10 dakika sonra anca gelebilmişti Seungmin. Hayır yani ne yapıyordu ki içerde
"Gözümüz yollarda kaldı güzellik nerdeydin"
"Çok sıra vardı ya. Neyse yemekler daha gelmemiş"
Seungmin'in bunu demesi ile yemeklerin gelmesi bir olmuştu. Ben geotjeori ve kalguksu sipariş etmiştim. Seungmin ise klasik fırında somon balığı. Açık söylemek gerekirse kalguksuya bayılırım.
"Ee anlat bakalım Ki ile nasıl gidiyor işler"
"Aynı. Bir şey değişmiyor. Sadece beni oğlu gibi görüyor. Bazen cidden kör olduğunu falan düşünüyorum"
Yine mesaj gelmişti. Ama bakmıyıcam. Hayır kendisi diyor ki rahatsız etmeyin bizi rahatsız eden o.
Telefonu açıp bildirime bile bakmadan telefonun bildirim sesini kapatmıştım. Böyle daha huzurlu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouvaille || Hyunin
Romanceİşini yapamayan bir çalışan mı? Hayır kesinlikle! Sadece Hyunjin'e dayanamayan bir çalışan, Jeongin... Ne var ki yaptığı beceriksizlik aslında dünyada yaptığı en doğru şeydi... İyiki o tabak, iyiki o patron ve iyiki o duygular... Tesadüf eseri karış...