[21] - [Çok sevgili Felix]

212 22 31
                                    

Yazarın Anlatımından;

Felix'in bıçaklanmasının üstünden tam tamına 3 gün geçmişti. Ve bu da demek oluyor ki bugün yarışma günü.

Felix, Hyunjin'in yardımı ile beraber şu an yarışma alanındaydı. Yarası acımıyordu hatta kolayca yürüyebiliyordu da. Yine aynı şekilde dans da edebiliyordu.

Kendi tasarladığı koreografileri ile katılan yarışmacılar, yarışmayı düzenleyenler tarafından verilen şarkı ile dans ediceklerdi. Yani şarkılar aynı danslar farklı olacaktı.

Changbin şu an şirkette ve yaklaşık olarak 1 aydır spor yapmayan stajyerler ile birlikteydi. Kafası rahattı Felix konusunda çünkü kendi evindeydi. En azından kendi bildiği bundan ibaretti.

"Felix... O gün sana saldıranların kim olduğunu bilmiyor musun gerçekten? Seni zorlamak istemiyorum ama.." Susmuştu Hyunjin. Nasıl devam edeceğini bilmiyordu. Devam etmesine de gerek kalmamıştı zaten. Cümleyi Felix devam ettirmişti.

"...merak da ediyorum. Evet tahmin edebiliyorum zaten. Sizler bizim için çok değerli insanlarsınız. Şu an bu yarışmadaysam bu sizin sayenizde." Biraz durup düşündükten sonra ise çantasından çıkardığı ve üstü kurumuş kan lekeleri ile dolu olan mektubu vermişti Hyunjin'e. O gün Changbin ile açıp okumamışlardı. Daha sonrasında ise açıp okutmamıştı. "Beni bıçaklayan kişilerin yazdığı mektup.." Hyunjin kendisine doğru uzatılan mektubu şaşkınlıkla alıp içini açmıştı. Daha sonrasında ise okumaya..

Yaa! Çok sevgili Felix,
Sen ne kadar popülersin öyle. Hem şirkette, hem pansiyonda. Hele Changbin hoca ile aranızdan hiç su sızmıyo. Chan? Ya ona ne demeli. Herkesi arkana toplamışsın.
Sen gelmeseydin bunlar böyle olmayacaktı biliyorsun değil mi? Changbin hoca seni şirkete getirdiği zaman hiçbir şey bilmiyordun her şeyi sana ben anlattım öğrettim. Ama nasıl olur da benden daha güzel dans edebilirsin. Buna aklım almıyo.
Sokak köşelerinde sürünmeye devam etseydin ne olurdu ha?
Aman her neyse. Bacağın iyileştikçe yararlanacağına emin olabilirsin. Sözüm sözdür benim bilirsin.
Bir sonraki gecede görüşmek üzere çok sevgili Felix.
~Çok sevgili Yu'dan çok sevgili Felix'e sevgilerle :)

"Bu siktiğimin çocuğu ne diyo. En başından onun gibi bi Kore çakmasını şirketime almamalıydım." Felix ne dediğini anlamamış gibi Hyunjin'e döndüğünde bunu anlamış gibi devam etti. "Yu Yoon.. Diğer bir ismi ile Yu Otosaka... Annesi Japon babası Koreli. Ama annesi öldüğü için kendisini Koreli ilan etti. Bu yüzden şirketime stajyer olarak başlayabildi. Sonradan böyle olacağını nasıl bilebilirdim ki... Almış yanına bir kaç tane döl çöplüğünü seni korkutmaya çalışıyo aklınca."

"Lee Felix. Sahneye bekleniyorsunuz." Hyunjin ayağa kalkıp Felix'e doğru dönerek konuştu

"Kendini kötü hissedersen dansı durdurmaktan asla çekinme. Ama ne olursa olsun başaracağına inanıyorum. Hadi bakalım, göster kendini." Felix içten bir şekilde gülümsemeyle ayrılmıştı Hyunjin'in yanından.

Yavaş yavaş adımlıyordu sahneye doğru. Yerde işaretlenmiş olan kısma geldiğinde durup önünde bulunan jüriye karşı saygıyla selam verdikten sonra kendini tanıtmaya başladı. "Ben Lee Felix. Just Make Dance şirketinden katılıyorum. Dansım ile sizi memnun etmek için burdayım." Tekrardan eğildiğinde bacağının sızladığını hissetmişti. Ama umursamadı. Önünde dans edeceği 3 dakika 48 saniyesi vardı..

Jürilerden de onayı aldığında dans etmesi için önünde hiçbir engel kalmamıştı. Kendisi de işaret verdiğinde şarkı başlamış ve dans etmeye de başlamıştı Felix.

Trouvaille || HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin