Jeongin'in Anlatımından:
Dün gecenin verdiği yorgunlukla bugün öğlene doğru anca uyanabilmiştim. O da çok sevgili arkadaşım Felix'in telefonumu ele geçirmişçesine araması yüzündendi.
Başım öylesine ağrıyordu ki evde bu yüzden çığlık atabilirdim. Ne de olsa Seungmin iş yerine Jisung ise sevgilisi ile Fransa'ya gitmişlerdi. İkisinin de içinde Fransa birbirleri için gidilmesi, görülmesi gereken bir yer gibiydi. Kim bilir.. belki önceki hayatlarında kavuşamamış iki aşıklardı...
Bunları çok düşünmeden Felix'in bana 'sana acil bir şey anlatmam gerekli' diye heyecanlı heyecanlı söylediği şey için hazırlanmaya çalışıyordum. Ama o anda aklıma 'dün akşam ne oldu?' sorusu takılmıştı. Kötü bir şeyin olmamasını umarak gruba yazmıştım.
Seungmin çok akıllı
Jeongin:
Dün akşam bana ne olduSeungmin:
Hyunjin'e sor
Seni o eve bıraktı
Sonra Chan da görmemiş onu
Bugün bileJeongin:
Teşekkür ederim
Sana da teşekkürler JISUNG
İyi sevişmelerSeungmin:
Ayıp ediyorsunJisung:
Evet ayıp ediyorsun
Bana dans etmeyi öğretiyordu
Şu an ise dinleniyoruzÇok şirin değil mi ama
Jeongin:
Öylesiniz tabi
Ama ben gidiyorum
İşlerim var
Zaten 12de anca uyandımJisung:
GörüşürüzSeungmin:
Görüşürüz•
Üstümü giyinip hızla evden çıktığımda karnımın aç olduğunu fark ettim. Bu yüzden Felix'i arayıp buluşma yerimizi bir kahvaltıcı olarak değiştirmiştim.
Çok geçmeden buluşma yerimize vardığımda Felix'i de karşımdan neşe saçarak geldiğini gördüğümde otomatikman ben de gülümsemeye başlamıştım.
"Günaydın Jeo"
"Günaydın günaydın. Geç bakalım içeriye yine bir şeyler yapmışsın sen "
Omzuna vurup içeriye geçtiğinde daha sakin olması adına dükkanın üst katına çıkmıştık. Cam kenarında, güzel manzaralı bir yere oturduğumuzda ise Felix hız kesmeden anlatmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouvaille || Hyunin
Romanceİşini yapamayan bir çalışan mı? Hayır kesinlikle! Sadece Hyunjin'e dayanamayan bir çalışan, Jeongin... Ne var ki yaptığı beceriksizlik aslında dünyada yaptığı en doğru şeydi... İyiki o tabak, iyiki o patron ve iyiki o duygular... Tesadüf eseri karış...