Yazarın Anlatımından:
Kuşların kahkahaları, kedilerin etrafta dans ederek söyledikleri şarkılar, kurtların kavgaları yayılıyordu etrafa.
Güneş, daha uyanmamış insanların üzerine bir korku misali çökmüşken Hyunjin ve Jeongin de hâla uyuyorlardı. Ta ki Hyunjin'in sabah 8'e kurduğu alarmı çalana kadar.
Hyunjin bu yüksek sesli alarma alışkın olduğu için çok büyük tepki göstermemiş olsa da kolları arasındaki Jeongin için aynı şeyden bahsedemeyecektik.
Jeongin adeta rüyasında karabasan görmüş gibi titreyerek uyandığında Hyunjin'in yapabildiği tek şey saçlarını okşayıp onu sakinleştirmek olmuştu.
"Şşş sakin ol. Sadece bir alarmdı bebeğim" Hyunjin hâla sevdiği adamı sakinleştirmeye çalışırken Jeongin de yeni yeni uykusunu açabilmiş ve aklına gelen ilk soruyu sormuştu.
"Saat kaç?"
"8..."
"Lanet olsun!" Jeongin sinirle arkasını dönüp battaniyeyi kafasına kadar çekip tekrardan uyumaya çalışıyordu ama bu Hyunjin'in dokunuşları ile sona ermişti.
"Benim uykum var. Dün gece kim bilir kaçta uyudu- Dün gece..." Jeongin aklına gelen gece ile utanarak tekrardan battaniyenin içine girdiğinde Hyunjin gülmeden edememişti.
"Jeongin! Çık dışarıya hadi. Olmuş bitmiş bir şey utanmana gerek yok. Hem daha şirkete geidicez. Çok işimiz var."
Jeongin bir önceki gibi battaniyenin altından çıkıp hızla tuvalete doğru ilerlediğinde Hyunjin arkasından sadece şaşkınca bakabiliyordu.
Çok geçmeden Jeongin tuvaletten çıktığında Hyunjin çoktan odayı toparlamış ve üstünü de giyinmişti.
"Benim kıyafetlerim nerde..." Jeongin bir bebek masumluğu ile sorduğunda Hyunjin direkt olarak yatağın üstünü göstermişti.
Jeongin üstünü değiştirirken cebinde hissettiği kolye ile büyük bir aydınlanma yaşayıp bunu aklını bir köşesine yazmıştı.
Her şeyi halledip evden çıkmışlardı. Tabii bu süre içinde hiç konuşmamışlardı da.
Arabaya bindiklerinde Jeongin manzaraya dalmış öylece izliyordu. Aralarındaki sessizliği ise Hyunjin bozmuştu.
"Böyle sessiz kalacağını bilseydim dün geceyi hiç yaşatmazdım sana."
"Öyle deme utanıyorum işte. Hem bana borçlusun!"
Hyunjin gözlerini yoldan alıp kendisine uykulu gözlerle bakan Jeongine döndüğünde daha sormadığı sorunun yanıtını almıştı.
"Uyku! Şirkette uyumak istiyorum. Ama koltukta değil yatakta. Senin başka bir odan daha vardır lütfen lütfen uyuyum." Tekrar yola dönen Hyunjin hiçbir şey demeden kafasını sallamıştı. Jeongin ise anın verdiği enerji ile arabada çalan şarkıya eşlik etmişti.
"HRR WOLFGANG AH"
"WOLFGANG, WOLFGANG"
"Bu çocuklar efsane bir şey..."
"Öyleler"
•
Şirkete vardıklarında Jeongin, Hyunjin'in söz verdiği üzere uyuyordu. Hyunjin ise stajyerler hakkında düşünüyordu.
'Acaba bir grup çıkarsak nasıl olur? Ya da olur mu? Becerebilir miyim? Off bilmiyorum. Ama eğer stajyerler yetiştirebiliyorsam ve sadece bununla ün kazanmışsam grup da çıkartabilirim değil mi? Evet! Bugünden itibaren şirketimizden grup çıkacak. Stajyer değil!"
Aklına gelen güzel fikirlerden sonra hemen harekete geçmişti. Tabii o sırada odasına şirkette bomba varmışçasına giren Chan'i görünce bu düşüncelerini bir kenara bırakmak zorunda kalmıştı.
"Hyunjin çok kötü şeyler oluyor aşağıda." Nefesini düzene soktuktan sonra devam etti Chan. "Yüzünde Jeongin'in maskesi takılı kişiler ateşli cam şişe fırlatıyorlar şirketin kafeteryasına. Polisi, ambulansı aradık geliyorlar. Jeongin uyanmadan bu işi çözmemiz gerekli yoksa kendini suçlu hissedebilir."
Hyunjin adeta beyninden vurulmuşa dönmüştü. Şimdiye kadar böyle bir şey hiç yaşamamışlardı. Bu ilkti...
"Tamam o zaman aşağıya in sen. O sırada ben de Jeongin'in yanına gidiyim hâla uyuyor mu kontrol ediyim. Sonra hemen gelicem." Chan başı ile onayladığında hemen odadan çıkmıştı. Hyunjin ise dediği gibi Jeongin'in yanına gitmişti.
Hızla asansöre varıp üst katlardan birini tuşladığında sabırla beklemeye başlamıştı. Sonunda asansörden indiğinde Jeongin'in uyuduğu odaya doğru adımladığında derin bir nefes alarak içeriye girmişti. Ama gördüğü şey boş bir yatak ve açık bir pencereden başka bir şey değildi...
•🌙•
SELAM
NABER
NASILSINIZ
Beni sorucak olursanız uykum var sudbaufbwidw ve yarın okul var
Bu yüzden erken yatmam gerekirdi ama size bölüm yazdım çünkü böyle olması gerekiyordu bsudbsuudiw
Bu bölüm kısa oldu...
Bu arada minik bir duyurum var!
Okulların açılmasından kaynaklı çok yoruluyor ve zaman bulamıyorum. Hafta sonu bölüm yazabiliyorum sadece. Bu yüzden her pazartesi gününü yb gelecek. Umarım bir sorun çıkmaz.Şimdi de bir kaç soru zamanı
Sizce Jeongin nerde?
Yüzlerinde maske olan adamların amacı ne veya kim için çalışıyorlar?
Bir sonraki bölümde neler olacak?
Sorularım da bittiğine göre ben artık kaçabilirim. Görüşürüz kendinize iyi bakın lütfen 🤍🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouvaille || Hyunin
Romanceİşini yapamayan bir çalışan mı? Hayır kesinlikle! Sadece Hyunjin'e dayanamayan bir çalışan, Jeongin... Ne var ki yaptığı beceriksizlik aslında dünyada yaptığı en doğru şeydi... İyiki o tabak, iyiki o patron ve iyiki o duygular... Tesadüf eseri karış...