Bolca yorum yapmayı unutmayınız. Bölümde eğlenmeniz dileği ile~
Bu bölümü im_Ella93 adlı güzel takipçime ithaf etmek istiyorum
•☀️•
Artık yine karanlık odada yine yalnızım. İyi geceler herkese
İnsanların her şeyden ümitlerini kestiği zaman karşılarına çıkan bir şey, veya bir kişi o insanın hayatını nasıl etkiler? O insanın hayatındaki kutup yıldızı olarak.. Seungmin ve Jisung da benim için böylelerdi. Hayatımın kutup yıldızları. Berbat bir geçmişe sahipken birden hayatın güzelleşiyor. Ve o güzel hayatı bırakmak istemiyorsun.
Ama bir gün tekrardan eski berbat hayatına geri dönüyorsun. İşte o zaman her şeyden ümidini kesmiş olmalısın. Yani bir insan böyle yapar. Ama yine hiç ummadığın bir anda iki kişi çıkagelir, ve seni arkadaşım diye adlandırırlar kendi kalplerinde. Bu çok güzel bir duygu.
İşte ben de bunu yaşıyorum. Seungmin ve Jisung hayatımdaki kutup yıldızları. Onları kaybedersem kaybolurum. Bir daha yönümü bulamam. Bilmiyorum, belki ilerde 3. bir kutup yıldızı ile karşılaşır mıyım... Karşılaşmasam bile sorun yok. Ne de olsa iki tane parlak yıldıza sahibim...
Sabah saatin erken saatlerinde kalkmıştım. Yaklaşık 8 gibiydi saat. Jisung ve Seungmin uyuyorlardı. Ben ise yatağımda oturmuş bugünki yapacağım şeyleri planlıyordum. Ama listede tek bir şey vardı... Hwang Hyunjin ile konuşmak. Bu yüzden hızlıca bir duşa girdim ve en kısa zamanda evden çıkmıştım. Saat daha erken olmadığı için her zamanki yaptığım şeyi, poğaça ve bir kahve alıp sessiz bir parkta yemiştim. Biraz da telefonda takıldığımda saat 12'yi geçiyordu.
"Öğle molası verirler mi acaba..?" Sesli söylediğimi fark etmemiştim ki tam o sırada oturduğum bankın önünden geçen bir çocuk bana tuhaf bir şekilde bakmıştı. Ne vardı kendi kendine konuşmanın? Hayır bence herkesin yapamayacağı bir erdemlilik bu
İstikamet Just Make Dance...
Şirkete vardığımda çok fazla kişi yoktu. Tahmin ettiğim gibi öğle molası vermiş olmalılar. Ama ben geri adım atmayıp kapının yakınındaki masaya gittim. Anında gülen bir yüz selam vermişti
"Merhaba efendim. Size nasıl yardımcı olabilirim" Hyunjin'in verdiği kartımı çıkartıp kadına göstererek;
"Beni buraya Hwang Hyunjin çağırmıştı. Onunla görüşmeye geldim" Kadın kafasını sallayarak telefonda bir tuşa basmıştı. Bu süreçte hâla gülümsüyordu. Bu çok güzel bir şey..
"Alo merhabalar efendim, rahatsız ediyorum ama burda sizinle görüşmek isteyen birisi var... Tabii bir saniye lütfen. Adınızı öğrenebilir miyim?" Bana doğru dönerek söylediği şey ile anında cevap vermiştim
"Yang Jeongin" Ama ismimden bilemezdi ki. Söylememiştim ona ismimi
"Efendim adı Yang Jeongin... Bunu direkt iletmemi ister misiniz?... Peki. Sizi tanımıyormuş efendim."
"Kart vermişsiniz diyebilir misiniz. Restorantın orda"
"Peki. Efendim bir restorantta kart vermişsiniz. Bununla hatırlayabilirmişsi- Peki efendim hemen iletiyorum. İyi günler tekrardan" Kadın telefonu kapatım bana dönmüştü. "Bay Yang. Lütfen asansöre bindiğinizde 28. katı tuşlayın. Daha sonrasında soldaki en son kapı. İyi günler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouvaille || Hyunin
Romanceİşini yapamayan bir çalışan mı? Hayır kesinlikle! Sadece Hyunjin'e dayanamayan bir çalışan, Jeongin... Ne var ki yaptığı beceriksizlik aslında dünyada yaptığı en doğru şeydi... İyiki o tabak, iyiki o patron ve iyiki o duygular... Tesadüf eseri karış...