Mély elhatározás vezérelt. Úgy döntöttem, nem rohadok tovább apám házában. Ő is elhúzott, a bánatnak volt kedve itt maradni. Összepakoltam minden szükséges cuccomat az utazótáskámba és az iskolatáskámba.
Megettem a tegnapi maradékot a hűtőből, és felöltöztem. Eső szitált odakint, amikor kiléptem az éjszakába. Meneteltem egy ideje a pocsolyák rengetegében, amikor megszólalt a csengőhangom.
– Még oda se ért – motyogtam, miközben előhúztam a telefonomat.
Chae-Won hívott. Négy hívás túl sok lett volna apámtól huszonnégy órán belül.
– Helló – köszöntem.
A távolban egy lámpa fénye megvilágította a buszmegállót.
– Szia! Rég beszéltünk.
Pár napja volt, leszámítva a chat csoportunkat, ahol naponta pörögtek az üzenetek. Hiába költöztem el hónapok óta, ő Halvor és Renzo hetente rám csörögtek. Örültem, hogy a távolság ellenére nem felejtettek el.
– Mit csinálsz? – kérdeztem.
– Most értem haza a munkából.
– Nálatok már annyi az idő?
– Miért nálad mennyi?
– Hajnali négy.
– Basszus! – kiáltott fel, és eltartottam a telefont a fülemtől. – De rosszkor hívtalak! Felébresztettelek?
– Nem. Magamtól keltem. Összecsomagoltam, a nagybátyámhoz költözök.
– Hogyhogy? Összevesztél apáddal? Megtudta, hogy vezetsz és kirakott?
– Nem és... – De nem hagyta, hogy befejezzem:
– Akkor megtudta, hogy meleg vagy? És azért rakott ki?
Felröhögtem.
– Azért nem ennyire elvetemült. Én jöttem el, miután elment.
– Mikor ment el?
– Úgy egy órája. Tegnap jutott eszébe közölni velem.
– De legalább nem egy üzenetből tudtad meg.
– Ja. Már ez is haladás.
– Sajnálom. – Megálltam a buszmegállóban, és lecsekkoltam a menetrendet. – Legalább a suli jó?
Letettem a cuccaimat, és leültem.
– Ne is mondd, mert összetörök valamit.
– Valaki nagyon ideges. De ha te felhúzod magad, annak biztos van oka.
– Hát igen – grimaszoltam. – Nem szokásom puszta szórakozásból felbaszni magamat.
Ezen mindketten röhögtünk.
– Talán segít, ha elmondod valakinek.
– Kivéve, ha apámról van szó. Elmondtam neki, és csak belém verte az ideget.
– Egyáltalán miről van szó? Avass be, mert azt se tudom, merre vagyok fejjel!
– A tesi tanár kekeckedett velem – tudtam le dióhéjban a sztorit.
– Tudod, egy szavamba kerül megkérni Renzót, hogy verje meg őket.
– Az két repülőjegy! Oda és vissza!
– Hat, mert én és Halvor is jövünk, mert azt látnunk kell.
– Hol hagytátok az eszeteket? – a fejemet fogtam röhögve.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Benzinbe fojtott érzelmek (BL)
Romance| boys love | hurt/comfort | angst | trauma | friends to lovers | therapy | slow burn | A tizennyolc éves Adrian Sorensen a nap minden percében motorozna. Az iskolájában számkivetett. Egy balhés szakítás miatt letett a szerelemről egy egész életre...