– Adrian! Ne! – Láttam a kétségbeesést az arcán. – Nem tudod, mit teszel...
– De, nagyon is tudom – mosolyodtam el, és lecsaptam a pakli tetejére a +4-es kártyát.
– Rajtam nem fogsz ki! – válaszolt egy +4-essel, de elsápadt, amikor letettem egy újabb +4-eset.
– Há! Na erre mit lépsz?
– Legyen! Akkor játszunk! – ezzel egy +2-es csatlakozott a paklihoz, amihez társult az én +4-esem is.
Erre Ulrik elvigyorodott, a kártyái közül egy +2-eset tartott felém, és a paklira helyezte. Csak úgy feszített, annyira biztos volt a győzelmében.
– Na? Ki nevet a végén? – kérdezte gúnyosan. Meglengette azt a két kártyát, ami a kezében maradt.
– Én – röhögtem el magamat, és megváltam az utolsó +4-es kártyámtól.
– Mi a... – Rám meredt.
– Hát na, nem szarral gurigázok! – Hátradőltem a székemben. – És szeretném tudni, hogy mennyit húzol fel.
– Ez most komoly? – rikkantotta egy homlokráncolás társaságában.
– Halálosan.
– Akkor nincs mit tenni – sóhajtozott. – Egy! Kettő! Három... – húzgálta fel a lapokat. Húsznál állt meg, addigra már görnyedt háttal fulladoztam a nevetéstől.
Az uno-párbajunk még elhúzódott egy ideig, és végül Ulrik nyerte meg. Úgy vigyorgott a győzelmén, mintha ez lett volna a legnagyobb öröme az életben. Nem tudtam nem mosolyogni rajta, egyszerűen olyan aranyos, amikor örül.
Letettem a lapjaimat, és a konyhába indultam. A szemem sarkából még láttam, hogy Ulrik a kártyákért nyúl mindkét kezével.
– Megbeszéltük, hogy nem terheled a bal kezedet.
– De...
– Jaj te! – nevettem el magamat jóízűen. – Csak nálam vagy, nem palotában. Majd én elpakolom. Amúgy tényleg jó lesz sursild vacsira vagy csináljak mást?
– Hát...
– Ki vele!
– Nem vagyok oda a heringért.
– Akkor mást eszünk. Mit ennél szívesen?
– A palacsintád nagyon ízlett múltkor.
– Akkor az lesz – egyeztem bele. – De nem röptetek – tettem hozzá, mire Ulrik felkacagott, és megint kiült az arcomra az a meleg mosoly, ami mindig előkerül, ha róla van szó.
A szívem meg, mint egy őrült, vergődött a mellkasomban. Én is őrült voltam, de még mekkora! Az lett volna a logikus lépés, ha egy ideig kerülöm, amíg tart bennem ez az agyrém. Erre mit tettem ma? Mit? Elmentem vele a rajzszakköre, és most itt van. Nálam fog aludni.
Fülig szaladt a mosolyom a gondolattól, hogy vele lehetek. De elég ennyi? Hogy csak vele vagyok, pont ugyanúgy, mint eddig? A válasz egyértelmű, meg az is, hogy ennek kurvára nem lesz jó vége.
– Pedig tök jó pofa lenne! – idézett engem múltkorról. – Gondolj bele! Nagybátyád bejön, és meglátja a palacsintát a plafonon, és azt kérdezi, hogy...
– Mi a szent szar ez itt? – fejeztem be a mondatát, és mindketten elröhögtük magunkat.
Nem bírtam levenni róla a szememet. Felül, a középső metszőfogai között rés nyílt. Különösen széppé tette ez az apró hiba. De nem csak külsőre találtam gyönyörűnek, hanem belsőre is.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benzinbe fojtott érzelmek (BL)
Romantizm| boys love | hurt/comfort | angst | trauma | friends to lovers | therapy | slow burn | A tizennyolc éves Adrian Sorensen a nap minden percében motorozna. Az iskolájában számkivetett. Egy balhés szakítás miatt letett a szerelemről egy egész életre...