LXST CXNTURY-től dübörgött a ház, amikor megérkeztem Halvorékhoz. Betéptem a bőröndömet a nappaliba, még le se tettem, de Renzo előttem termett.
– Azt hittem, már sosem jössz! – Megcsapkodta a hátamat üdvözlésül.
– Hali! – Tűnt fel Halvor is, és öklöztünk egyet. – Készen álltok egy kis zúzásra?
– Bármikor. – Elvigyorodtam.
– Videózhatnánk közben – vetette fel. – Úgyis hiányolnak téged a nézők.
– Némelyik azt hiszi, hogy kibasztunk téged a csapatból vagy meghaltál – újságolta Renzo.
– Mi? – Felnevettem. – Nem mondtátok nekik, hogy elköltöztem?
– Én kitettem az Instára fókuszba a Fontos cuccokhoz. – Lépett mellénk Chae-Won. – Amúgy hali, Adrian!
– Szia!
– Csak hát nem mindenki követ minket Instán. Ugye, Adrian? – Renzo célzásképpen megbökött.
– Nem fogok csak ezért felregisztrálni. Amúgy is minek nézegessem, ha úgyis beküldtök mindent a csoportba?
– Mert kellesz a statisztikába.
– Mert az az egy követő aztán rohadtul megdobná! – szálltam vitába, amibe Halvor is csatlakozott:
– Jaj, ne nyúzzad már a gyereket, Renzo! Nem érted, hogy annyira értékes az ideje, hogy nem cseszi el olyan szutykokon, mint az Insta és az Facebook?
– Várj! Van már Face-ünk is? – Ja, rohadtul nem voltam naprakész a közösségi felületeinket illetően.
– Az eleje óta van, de hogy minek!
– Amúgy nem akartok motorozni?
– Beütött a függőség, mi? – cukkolt Halvor.
– Be hát! Hat órát vonatoztam Bergentől Oslo-ig, aztán három óra hosszát dekkoltam a reptéren az indulásig, és csak tizenegy óra volt az ide út, aztán még két óra kicsekkolás és a busz, meg mire lesétáltam ide. Szóval ne karcoljátok ki az agyamat, motorozzunk már!
– Azért aludtál, görcsparádé?
– Aha.
Muszáj volt aludnom. Nem akartam ágyba dőlni a fáradtságtól, ahogy ideérek. A vonaton aludtam két órát, a repülőn az út elején négyet, a végén sikerült kettőt. Szóval egész fitt voltam.
– Na, szedelőzködjünk, mielőtt megver minket!
Ezzel már rongyoltunk is a garázsba a motorokért. Közben a srácok úgy döntöttek, hogy lelive-oljuk a motorozásunkat a RACH Riders-en YouTube-on, ehhez természetesen felvettük az egyen-pulcsinkat is. Tudtam, hogy magammal kell hozni, ezért ezt is elcsomagoltam.
Épp hogy kigördültünk az útra, én már hátsó kerékre állítottam a motoromat, és feltettem a jobb lábamat a hátsó ülésre. Chae-Won mellém érve felkapta a kormányt, és egymás mellett keróztunk.
– Huligánok – kiáltotta a lány, és elröhögtük magunkat.
– Ezt beleteszed majd a montázsba? – kíváncsiskodtam.
– Bele. Meg azt is, hogy megkérdezed. – Erre elmosolyodtam.
Hamarosan beértünk a négysávosra. A nagyobb forgalomban már több mindenre kellett figyelnünk. Előkerültek a buszok és a kamionok is. Láttam a távolban, hogy pirosat kapunk. A sávunkban nem volt előttünk senki. Az utolsó pár métert a zebráig első keréken, stopizva tettem meg. A zebra előtt álltam meg két méterrel, és a motor hátulja lehullott a betonra.
ESTÁS LEYENDO
Benzinbe fojtott érzelmek (BL)
Romance| boys love | hurt/comfort | angst | trauma | friends to lovers | therapy | slow burn | A tizennyolc éves Adrian Sorensen a nap minden percében motorozna. Az iskolájában számkivetett. Egy balhés szakítás miatt letett a szerelemről egy egész életre...