A bánat tudta, mióta bámultam a plafont, és dörzsöltem a szememet, már fájt, mégis folytattam. Forgolódtam, még nem bírtam felkelni, mintha egy test nehezedett volna a mellkasomra, a levegőt is nehezen vettem. Ez volt a legrosszabb, magamhoz térni a rémálmomból. Az érzékeim tompán, de tudatták velem, hogy ébren vagyok. Éreztem a párnát a fejem alatt, láttam a nappali bútorait, hallottam, hogy kint csepereg az eső, a szaga megtöltötte a helyiséget a bukóra állított ablakon keresztül. Mégis mintha két világ közé ragadtam volna, az elmémben a rémálmom filmje forgott. Vérszag toporzékolt az orromban, az úton feküdtem anyámmal. Patakzott a vére, sok, sok helyről. Mellkasa, mint a megakadt lemez...
– Azt a rohadt – szűrődött ki Ulrik kába hangja a telefonból.
Elképzeltem, hogy nyújtózkodik. Roppanás hallatszott, most ropogtathatta ki a nyakát, ahogy szokta. Elégszer láttam már a suliban felébredni, hogy tudjam.
– Mennyi az idő? – kérdezte pár másodperc után.
– Várjál, mindjárt megnézem – a telefonomért nyúltam.
– Mi? – rikkantotta, és elnevettem magamat. Úgy meg tudott lepődni, mint senki más.
– Felhívtalak az éjjel, és beszéltünk – emlékeztettem. – Jó, főleg te beszéltél – helyesbítettem. – És a végén bealudtunk.
– Basszus! Az rohadt sok telefonszámla lesz – hadarta. El se hinné az ember, hogy pár másodperce a fáradtságtól még azt se tudta, merre van fejjel.
– Az legyen az én gondom. – Felültem az ágyban, lassan kezdtem összeszedni magamat.
– Amúgy mikor aludtunk be?
– Passz! – megvontam a vállamat.
Hirtelen beugrott az egész éjszaka, a beszélgetésünk, hogy mennyit mosolyogtam Ulrik történetein, hogy a hangját hallva könnyebbé vált minden, és elárasztott a nyugalom. Eszembe jutott az is, hogy mennyire vágytam rá, hogy itt legyen velem, és átölelhessem. És ez normális barátok között?
– El fogunk késni – rántott ki a gondolataimból a srác. – Reggel nyolc van – szinte pánikolt.
– Micsoda felfedezés, Sherlock! – cukkoltam, mire kamuröhögést hallatott.
– Nagyon vicces! – A fejemet rátettem volna, hogy most pimasz vigyor ül a képén.
– Nincs mit tenni, valakinek viccesnek is kell lennie.
– Most gondolom, megvontad a válladat.
– Honnan tudtad?
– Vajon honnan is? – röhögött. – Amúgy jobban vagy már? – Hú, ez aztán tud témát váltani!
– Aha.
– Biztos? – kételkedett.
– Igen. Miattad – csúszott ki a számon, és elkerekedett a szemem. Ezt nem így kellett volna mondanom! Bárcsak visszaszívhatnám a szavaimat!
– Mi? – kérdezett vissza meghökkenten. Legalább nem csak én lepődtem meg.
– Segítettél.
– Tényleg? Azt hittem, hogy gáz voltam.
– Dehogy voltál!
– Csak meséltem a baromságaimat és...
– És elterelted a figyelmemet. Tényleg segítettél, és... boldoggá tettél – böktem ki végül, mert azt akartam, hogy tudja. – Köszönöm, hogy beszélhettünk.
– Szívesen. Hívj csak nyugodtan bármikor – mondta, és újra mosoly kúszott az arcomra. Ez a mosoly még akkor is az arcomon ült, amikor begördültem a Kawasakimmal az iskola parkolójába.
ESTÁS LEYENDO
Benzinbe fojtott érzelmek (BL)
Romance| boys love | hurt/comfort | angst | trauma | friends to lovers | therapy | slow burn | A tizennyolc éves Adrian Sorensen a nap minden percében motorozna. Az iskolájában számkivetett. Egy balhés szakítás miatt letett a szerelemről egy egész életre...