Ha ezt olvasod, azt jelenti, hogy naprakész vagy a sztorival, és nem lehetek elég hálás azért, hogy ennyit olvastál ebből a történetből, amibe a szívemet és a lelkemet beleadom 🥺
De azt tudnod kell, hogy jelenleg a fejezetek lassan érkeznek. Négy okból:
1. Kutatómunka kell
Váratlan kutatómunkába csöppentem a történet kapcsán (amikor elkezdtem írni a regényt, nem tudtam, hogy Adrian eljut arra a pontra, hogy saját magától akarjon pszichológushoz menni, szóval engem is meglepett), így sok kutatómunkát kell tennem a terápiás szálba, hogy minél hitelesebben jelenítsem meg Adrian terápiáját.
2. Újratervezés kell
A történet nagyon hirtelen vett egy teljesen más fordulatot, egy korábbi tervezetben nem terveztem ilyen mélyen belemenni Adrian gyógyulásába, a legelső tervek szerint Adrian a történet végén ment volna el pszichológushoz, és ez csak belengetésként szolgált volna az olvasónak arra, hogy jól lesz a karakter, tényleg azon a ponton van, hogy el lehet engedni a kezét, le lehet zárni a történetet. Ahogy fentebb kifejtettem, a főszereplőm keresztbe húzta a számításaimat (aminek egyébként nagyon örülök, mert sokkal jobb lesz így a sztori), ezért kukáznom kellett a már kész cselekményvázlatomat, ami a további fejezetekre vonatkozott, mert az új szál behozása miatt elavulttá vált a vázlatom.
A cselekményvázlattal bizonyos pontokon még mindig küzdök, hogy mi hogy legyen. Ahhoz, ahogy vezetni szeretném tovább a sztorit, nagyon alapos tervezés szükséges. Mindent előre kell látnom a sztoriban, hogy megfelelően előre tudjak utalni dolgokra, párhuzamokat állíthassak fel a történet bizonyos elemei, történései között. És sajnos ezt nem tudom egy nap megszülni.
3. Írói válságok
Kisebb írói válságok, blokkok akadályoznak mostanában a sztori írásában, ez abból fakadhat, hogy szeretném, ha minél jobb lenne a terápiás szál (meg az egész sztori), és emiatt begörcsölök, így előfordul, hogy mindent rossznak látok, amit leírok.
4. Egyetem
2023 szeptemberében kezdtem el az egyetemet, és nem számítottam rá, hogy mennyi energiát ki tud belőlem venni szellemileg (amúgy nagyon élvezem), így ez is lassít az alkotásban.
A nehézségek ellenére a fejezetek mindenképpen érkezni fognak. Egyáltalán nem tervezem félbehagyni a történetet, mert ez egy szerelemprojekt nekem, akkor is, ha sok nehézséggel is jár az írása.
Nagyon sajnálom, hogy így alakult. Minden olvasómnak, aki ennek ellenére is követni szeretné a sztorit iszonyúan hálás vagyok 💚 Köszönöm a türelmeteket 💚 Remélem, hogy a Benzinből egy olyan egészet tudok létrehozni, amit nagyon szeretni fogtok 💚
Pár infó:
Úgy becsülöm, hogy a 36 publikált fejezettel a történet most jár a felénél, szóval közel sincs vége a sztorinak, számos bonyodalomra lehet számítani. Sok szálat, karaktert, történést, amit megismertetek a 36 fejezet alatt, a továbbiakban még jobban tervezem elmélyíteni. Ez egy utazás lesz, nekem is, Adriannak is és remélhetőleg minden olvasómnak is 💚
Módosítva: 2024. 03. 13.
ESTÁS LEYENDO
Benzinbe fojtott érzelmek (BL)
Romance| boys love | hurt/comfort | angst | trauma | friends to lovers | therapy | slow burn | A tizennyolc éves Adrian Sorensen a nap minden percében motorozna. Az iskolájában számkivetett. Egy balhés szakítás miatt letett a szerelemről egy egész életre...