"I onda smo otišli u sobu ja ne znam bili smo tamo sigurno 5 sati. Te devojke su zaista divlje! Baš mi je trebalo takvo veče", pričao je Kaz svoje dogodovštine sa žurke dok su se vraćali nazad za Volgorod. Zoja se nasmešila zatim krajičkom oka pogledavši Artema koji je sedeo u sivom duksu i trenerci sa kapuljačom na glavi slušajući muziku u polu snu. Bio je ćutljiv celo jutro.. "Da li uopšte znaš njihova imena Kaze", našalila se Zoja zahvalna što je makar Kaz tako pričljiv. "Zar je bitno? Nije kao da ćemo se opet sresti. Šta se desilo u Tarunu ostaje u Tarunu",dodao je ponosno. Zoja je samo prevrnula očima zagledavši se u snežno bele oblake koje su nadletali. Da li se možda i Artem vodio tom logikom? Svakako je bio jako čudan... "Šta ste vi radili? Nadam se da vam je veče bilo podjednako dobro",upitao je Kaz veselo. Zoja je otvorila usta da odgovori ali tada su se njen i Artemov pogled ukrstili. Kao da joj je indirektno rekao da ćuti.
Zbunila se ali je odlučila da sačeka da vidi šta će zapravo on reći. "Ja sam se toliko prepio da sam se samo komirao. Mrtav sam skroz",rekao je zatim opet stavivši slušalice u uši spreman da spava i isključi se iz sveta. Ako je uopšte i spavao, izgledalo je kao da je samo želeo da izbegne tekući razgovor.. Zašto je dođavola slagao?? Nije kao da nisu sve troje spavali kad god iz zajebavanja? Zoja je samo uzdahnula iznenađena Artemovim ponašanjem ali je odlučila da prihvati igru koju je igrao. "Ja sam lelujala besciljno po žurci. Ništa specijalno. Ti si se proveo za sve nas",dodala je uz osmeh opet zatim pogledavši Artema koji je imao kapuljaču preko pola face. Uopšte joj nije bio jasan...
*****
Zoja je ušla u kuću i više nego srećna što se ona neprijatna vožnja završila. Ko bi rekao da će put prvom klasom biti toliko mučan? Na vratima su je dočekali njeni roditelji sa dalmatincima Apolom i Rubi koji su veselo mahali repom. "Otkud vi? Mislila sam da ćete duže putovati zbog posla",rekla je s vrata vidno zbunjena. "I nama je drago što te vidimo Zoja! Zar se tako dočekuju roditelji", našalio se njen otac- Konstantin Kozloski pustivši je unutra. "Hajde dušo, stigla si taman na ručak. Pasta sa parmezanom i tartufima?",rekla je njena mama Ana ponosno. Uvek je volela sama da kuva. To se Zoji jako dopadalo. Uprkos svom bogatstvu sačuvala je neki deo jednostavnog života. To je zaista bilo dragoceno. "Može naravno idem samo da se istuširam i ostavim stvari",dodala je ćerka uz osmeh. "Taman da nam ispričaš kako je bilo na putovanju",dobacili su njeni roditelji. Zoja je samo klimnula glavom dok joj se stomak stezao od anksioznosti.Usput je iskucala Artemu poruku kako bi razrešila celu ovu glupu situaciju :
Šta se dođavola dešava s tobom???
"Ako kojim slučajem ima vina sipajte mi čašu",dobacila je s vrha stepeništa. "Važi dušo",dodao je njen otac. Dođavola koliko je bila besna mogla bi celu flašu na iskap popiti...
*****
Kaz je odlučio da iznenadi svoje roditelje i donese im suvenire iz Taruna. Batler ga je pustio u vilu uz Kazovo insistiranje da ga ne najavi kako bi to bilo iznenađenje. Nosio je punu kesu grickalica,magneta i skupocenog šampanjca. Koračao je što je tiše mogao ka kuhinji odakle se čuo žamor. Kako se približavao shvatio je da čuje neki nepoznati ženski glas kako se smeje. Smeđokosi momak je oprezno nastavio da hoda ka kuhinji zbunjen. Ko je to bio??? Smeh je postajao sve glasniji. Sada je već besno ubrzao korak kako bi prokljuvio šta se dešava. U svoj toj brzini flaša mu je ispala na pod smrskavši se na hiljadu delova. Glas je tada utihnuo.Iza ugla su izvirile njegova majka - Marija Darzel i nepoznata plavokosa žena. "Kasijuse, otkud ti? Ostavi to staklo raseći ćeš se",rekla je grofica Darzel iznenađena neredom. Kaz je stajao nad komadićima stakla zbunjen dok mu je bes i dalje jenjavao. "Zdravo Kasijuse, ja sam Larisa",objavila je žena uz topao osmeh. U njenom izgledu je bilo nečeg jako poznatog. Bila je toliko nalik.. NE! Saberi se Kasijuse - pomislio je. "Zdravo?", rekao je više kao pitanje s blagim osmehom. "Dušo, gde su ti maniri? Ovo je jedna od naših najboljih arhitekata u firmi. Došla je da proćaskamo o predstojećem projektu",dodala je grofica shvativši da njen sin očekuje objašnjenje. Opet taj jebeni projekat!
"Izvinite, na prepadu. Samo sam došao da donesem suvenire iz Taruna",dodao je Kaz nervozno. "Divan si! Ako hoćeš sedi malo da popričamo kako si se proveo. Nikolaj je jako srećan što si bio",dodala je njegova majka prihvatajući kesu koju joj je pružio. "Ja svakako krećem slobodno ostani",dodala je Larisa uljudno. Kaz je samo odmahnuo glavom prošavši rukom kroz nemirnu kosu. "Nema potrebe, svakako sam umoran od puta. Svratiću sutra",objavio je zatim izletevši odatle što je brže mogao. Žene su se zbunjeno pogledale i slegle ramenima.
"Kasijuse otkud ti?",upitao je njegov otac koji je u tom trenutku dolazio iz pravca teniskog terena koji su posedovali. Prosto predivno! Samo mu je ovo jebeno falilo sada! Kaz ga je kratko pogledao boreći se sa napadom anksioznosti koji je pretio da ga preplavi. "Žurim vidimo se",promrsio je i brzo seo u kola. Drhtavim rukama je obrnuo ključ kako bi ih pokrenuo. Filip Darzel ga je zbunjeno gledao dok je njegov Lamborghini velikom brzinom izletao iz dvorišta. Kaz je duboko disao terajući suze koje su mu maglile vid. Mračna zakopana sećanja su ga progonila sa svih strana. Koliko god da je želeo od sebe nije mogao pobeći...
*****
"Artemise Voronin, imaš li objašnjenje za ovo???", upitala je kraljica saletevši ga s vrata. U ruci je držala telefon na kom je bila slika Artema kako vidno pijan igra među ljudima na žurci. "Zar se tako provodi vreme na poslovnom putovanju? Pritom znaš i sam da.." "ZNAM! Zajebao sam, okej??? Sve znam. Ostavi me na miru makar danas", zarežao je provukavši se pored nje kako bi otišao na sprat. Darija Voronin je stajala nekoliko trenutaka zabezeknuta drskošću njenog sina. "Artemise sklanjaj mi se s očiju kako te ne bih ubila na licu mesta!",prodrala se toliko glasno da je čak i Vasja u istočnom krilu palate mogla čuti. Radoznala je pohitala da presretne brata na hodniku kako bi videla o čemu se to radi. Izgleda da je sam dovoljno ujebavao svoju reputaciju čak i bez njene pomoći!
"Šta si to uradio da probudiš takav bes u njoj?",upitala je Vasja uz cerekanje dok ju je Artem ignorisao nastavivši putem svoje sobe. Pikirala ga je svojim olujnin očima vidno zabavljena iščekujući odgovor. "Izgledaš kao da su ti sve lađe potonule. Pretpostavljam da putovanje nije prošlo baš bajno",dodala je doprativši ga do vrata njegove sobe. Artem je uzdahnuo prostrelivši je zlatnim plamenitim očima. "Vasja ostavi me na miru! Zar nemaš pametnija posla nego mene da smaraš?",prosiktao je zatim zalupivši vrata za sobom. Princeza je ostala da stoji ispred sa širokim osmehom na licu. Nešto se zasigurno dogodilo na tom putovanju, nešto skandalozno! Morala je saznati šta to...
*****
Ostavio je kofer kraj kreveta bacivši telefon na čistu posteljinu. Telefon je zasvetleo označivši novu poruku od Zoje. Artem je uzdahnuo automatski isključivši telefon i uputivši se ka kupatilu...
YOU ARE READING
Otrov u raju
General FictionNakon dva meseca putovanja po zemlji mladi princ Artem Voronin se vraća u Volgorod po hitnom pozivu njegove majke. Kralj je umro i sada je njegov red da zauzme presto. Njegov nekada bezbrižan život sada je zvanično gotov. Okružen tajnama i intrigama...