40.

24 4 33
                                    

Prelepa zgrada muzeja kraljevske porodice Voronin zvanično je bila gotova. Situirana na početku plaže u neposrednoj blizini Čemernog mora imala je predivan pogled na ceo grad. Njene visoke zidine od providnog fleksiglasa bledo plave boje izgledale su zaista veličansveno sežući do neba činilo se. Skaj kompanija je definitivno nadmašila sebe ovog puta. Ovo je bio ubedljivo najlepši projekat koji su ikada izgradili...

Unutrašnjost muzeja je izgledala podjednako zadivljujuće. Na zidovima su se nalazile porodični portreti članova porodice Voronin od samog nastanka Vjordorske pa sve do danas. Zgrada je bila dosta moderna ali opet bio je prisutan duh tradicije i istorije. Verovatno najlepši deo je bio mural porodičnog stabla porodice Voronin koji se nalazio na poslednjem spratu građevine.

*****

Artem je stajao kraj svoje i Kazove porodice dočekujući ljude na ulazu. Veliki broj ljudi već je pristigao. Ipak njemu najbitniji ljudi nisu još uvek... Osećao se jako anksiozno znajući šta mu sleduje. Vasja ga je sve vreme posmatrala sa pobedničkim smeškom na usnama čekajući da donese odluku. Artem je pokušavao da ignoriše njen pogled ali nije uspevao. Još uvek nije znao šta će reći... Vagao je svaki božiji dan šta bi bilo najpametnije učiniti ali odgovor definitivno nije bio jasan i jednostavan. Danas će se promeniti ceo njegov život i život kraljevine šta god on odlučio u to je bio siguran...

*****

Porodica Kozloski je ubrzo pristigla propraćena masom paparacija koji su im stalno dobacivali pitanja oko revije. "Uživajte u muzeju. Nemamo nikakav dalji komentar",rekao je njen otac već umoran od ovih napasti. Zoja je izabrala najlepši autfit kako bi makar delovalo da puca od samopouzdanja. Ipak, bila je prestravljena od susreta sa javnošću. Sve je i dalje bilo neizvesno i prosto nije znala gde stoji. Ipak, njena prelepa bela bunda uparena sa belim čizmama koje su joj sezale do butina i uskom bebi plavom haljinom izgledala je fenomenalno. Na tren njen i Vasjin pogled su se susreli poput bodeža koji su streljali sa svih strana. Ipak na njenu sreću Vasja se ubrzo sklonila kako bi sa blizancima šetala po muzeju. Zoja je uzdahnula. Odmah se lakše moglo disati.

"Svaka čast. Ovo mesto izgleda prelepo",rekli su njeni roditelji koji su se uputili ka Dariji, Mariji i Filipu Darzel kako bi malo popričali. Zoja je tada prišla Artemu i Taisiji oboje ih zagrlivši. "Zaista prelepo izgleda. I vi ste prelepi..", pohvalila je njihove uparene crne autfite- Artem je bio u crnom odelu i beloj košulji, dok je Taisija bila u crnoj uskoj haljini sa belim perlama.

"Pogledaj sebe tek! Blistaš",rekla je Taisija. "Tako je Zo! Serviraj brutalne autfite paparacima i nek ućute",dodao je Artem kako bi makar malo odagnao tenziju koju je osećao. Činio se da ga ova kravata sve više steže...

"Kaz nije došao sa svojim roditeljima zar ne?",upitala je Zoja. Artem i Taisija su odmahnuli glavama. "Hej kad smo kod Kaza", rekla je Taisija pokazujući ka daljem delu plaže.

On i Katja su dolazili ruku pod ruku donoseći tamne oblake za njima. Izgleda da se spremala oluja kakvu Volgorod dugo nije video...

"Zdravo svima", rekli su Kaz i Katja kada su pozdravili svoje prijatelje. Kaz je u tom trenutku opazio svoje roditelje u društvu njihovih roditelja. "Biće ovo interesantno veče", promrsio je dok su ulazili unutra...

*****

"Dobrodošli",rekla je Darija Voronin pozdravivši Kaza i Katju uz osmeh. "Lepo je videti Vas",rekli su Kaz i Katja uzvrativši osmehom. Kaz i njegov otac su razmenili žustre poglede. Njegov otac je izgleda zadobio ožiljak na mestu gde ga je Kaz prethodno udario i ta misao je Kazu dala neki osećaj zadovoljstva. Mada sve batine ovog sveta ne bi bile dovoljne da se ovom čoveku očita lekcija.

Otrov u rajuWhere stories live. Discover now