52.

17 4 14
                                    

"Zoja dušo zašto si spavala u studiju pobogu? Ako si spavala uopšte",upitala je markiza Kozloski koja je postavljala tanjire za doručak. Cela kuhinja je bila ispunjena mirisom slatkih palačinki ali Zoja trenutno ne da nije imala apetit. Nije joj bilo ni do čega zapravo... Nije čak imala snage ni da pomazi Apoloa i Rubi koji su joj se motali oko nogu sve vreme..

"Mama tata moram da vam kažem nešto",rekla je nervozno pogledavši u svoju majku koja je spustila tiganj na šporet, dok je njen otac markiz Kozloski spustio novine koje je čitao. "Zoja šta se događa?", upitao je vidno zabrinut. "Reci nam dušo molim te", podstakla ju je njena majka.

Zoja je počela ponovo da čupka rukave svoje haljine i gledala u pod ispred sebe. Samo da ovo prođe okej - pomislila je s nadanjem...

"U moj život je ušla jedna osoba i sada nikada ništa neće biti isto...",rekla je uz uzdah. Njeni roditelji su se međusobno pogledali vidno zbunjeni. Zoja je duboko uzdahnula pogleda uprtog u pod. "Dobro, šta se desilo? Da li ti je ta osoba nešto loše učinila?",nije im bilo jasno. "Pa... Radi se o tome da je to osoba koja nije trebalo da mi se svidi. Ali desilo se. Između nas ima mnogo komplikacija, mnogo spoljnih faktora koji su protiv nas. Ali.. mislim da je to prava osoba za mene",dodala je tužno.

Njena majka ju je zagrlila dok ju je otac uhvatio za ruku. "Dušo ako je to prava osoba za tebe naći ćete način da budete zajedno",rekla je Ana Kozloski. "Tako je. A o kome je reč ako smem da pitam?", nadovezao se Konstantin.

Evo ga to je bilo to. Odavde nije bilo nazad... "Radi se o Vasji, Artemovoj sestri", objavila je u jednom dahu. Njeni roditelji su ćutali par trenutaka ali nisu delovali ljuto. Iznenađeno da, ali ništa drugo. "Recite nešto molim vas",dodala je Zoja pokušavajući da protumači situaciju.

Njen otac ju je čvršće uhvatio za ruku dok ju je mama privukla još bliže sebi. Apolou i Rubi ništa nije bilo jasno ali su mahali repićima. "Dušo ne mogu ni  zamisliti kako se osećaš trenutno. Pretpostavljam da je deo te komplikacije Artem? I generalno kraljevska porodica?",rekla je njena mama. Na šta je Zoja klimnula glavom. Njen otac je tada ustao uhvativši je za obraze svojim utešnim toplim dlanovima.

"Zoja hvala ti što si imala hrabrosti da nam kažeš ovu vest. Što si imala dovoljno poverenja. Znam da nismo dovoljno često tu i da već danas putujemo ali ako ti ikada zatreba razgovor tu smo. Uvek smo mislili da je tvoj odnos sa Artemom dosta blizak i samim tim verovatno komplikovan ali ako te on zaista voli prihvatiće tvoja osećanja. Možda je sve trenutno u haosu ali srediće se.. Samo imaj malo strpljenja.."

Zoja nije mogla da se ne nasmeši od ljubavi koju je imala od njih dvoje. Oboje ih je čvrsto zagrlila dok su joj suze navrle na oči. "Hvala vam što ste tu uz mene. Ovo je prva lepa reakcija koju sam dobila. Volela bih da je i Artem ovako odreagovao..",promrsila je tiho.

U njihovom naručju pomislila je da zaista postoji tračak nade. Nadala se da su u pravu i da će zaista moći da bude sa Vasjom bez ikakvih ograničenja. Makar morala još malo da se strpi...

*****

Atmosfera u porodičnoj kući Terakovski je prolazila u miru i laganoj muzici koja se vrtela na radiju. Katja je sedela i pila kafu sa Marijom Darzel dok se Kaz igrao sa Igorom i Timurom praveći kućicu od Lego kockica.

"Katja ne postoje reči kojima mogu da ti opišem koliko mi znači što si nas ugostila. Tvoj dom ima zaista prijatnu atmosferu",rekla je Kazova majka na šta se Katja toplo osmehnula.

Otrov u rajuWhere stories live. Discover now