45.

24 4 15
                                    

"Šta ti radiš ovde?",upitala je Darija Voronin sprovodeći Filipa Darzela ka pustoj biblioteci daleko od radoznalih pogleda. Zatvorila je vrata prostorije i sela na fotelju vidno istresirana od ove iznenadne posete. Filip se vrteo u krug u duboko uzdahnuo. "Znaju za nas.. Kaz je saznao i rekao je Mariji i Nikolaju.. I sada je sve prokleto sjebano", objavio je promrsivši svoje nemirne lokne.

Darija je sedela neko vreme u šoku. "O bože ne... Ne ne ne... Marija me sada sigurno mrzi.. dođavola",dodala je panično. Filip je slegao ramenima. "Ne više nego mene u to budi sigurna.. Mada da sam na tvom mestu zapitao bih se da li Artem zna.. Ipak su on i Kaz najbolji prijatelji",nastavio je nervozan. Kraljica je zarila glavu u dlanove. Ako je tako ima smisla što je Artem samo nestao onako.. Još Taisija koja je takođe isparila.. Možda i ona zna? O bože ova tajna se širila kao zaraza činilo se... Njen savršeni život sada se činio toliko lako za srušiti kao da je kula od karata...

"Dođavola njegov govor je verovatno bio vezan za ovo! Sumnjala sam ali sada ima smisla što ga i dalje nema ovde... Šta ćemo da radimo Filipe? Stvari izmiču kontroli",vidno je paničila pridigavši se na noge. Oboje su bili kao naelektrisani.

"Šta i pa možemo uraditi Darija? Samo se nadaj da ne znaju baš celu istinu... To bi bilo previše.. to bi zakomplikovalo stvari još više...", dodao je. Darija je klimnula glavom. "Dođavola sa svim ovim! Ne mogu da verujem šta smo sebi dozvolili.. Dokle je sve došlo..",krajnje je paničila. "Svesna si da moramo završiti.. Ne možemo više ovako",podsetio ju je na šta je ona klimnula glavom. Suze su zaigrale u uglovima njenih očiju. " Znam Filipe.. Vrlo dobro sam svesna.. i tiše pričaj ovde i zidovi imaju uši",dodala je s upozorenjem.

Filip je uzdahnuo prišavši joj nervoznim korakom. Darija je uzdrhtala od njegove blizine. "Filipe..",zaustila je ali njena rečenica je prekinuta od iznenadnog poljupca. "Ovo je zbogom Darija.. poslednja prilika da budemo zajedno ovako. Želiš li to ili ne?",objavio je grof Darzel ozbiljno. Kraljica je počela duboko da diše razmišljajući šta da uradi. Znala je da je bio ozbiljan. Sve u ovom susretu je govorilo zbogom.

Znala je da ništa više neće biti isto. Da ih verovatno oboje proklinju i Marija, Kaz i Nikolaj. Već je slutila da i njena deca znaju. Šta bi onda mogla izgubiti? Želela je još jedan poslednji trenutak sreće. Njen zabranjeni raj izmicao joj je sve više i više. Opreznim pokretima otišla je do vrata i provirila napolje. Nije bilo apsolutno nikoga. Dobro je, Vasja je verovatno odskitala negde.. Zatim je zaključala vrata i navukla zavese još više kako se ni najmanji trag svetlosti od spolja ne bi probio.

Tada je prišla Filipu koji ju je posmatrao gladnim očima. "Neću da zaboravim.. nikada neću da zaboravim ništa od ovoga. I makar ispali najgori na svetu vredelo je svega...",prošaputala je poljubivši ga strasno. Grof ju je privukao k sebi žustrim pokretima skidajući njenu usku haljinu otrkivajući njene zanosne obline. Znali su da su najveća greška jedno drugom ali u tom trenutku sve ostalo nije bilo važno. Ceo svet se raspadao ali želeli su još jednu poslednju uspomenu za kraj...

*****

Vasja je stajala sakrivena među senama i neopaženo prisluškivala šta se događalo u biblioteci. Nije mogla verovati dokle su ovo dvoje sposobni da idu. Kroz ključaonicu uspela je uslikati njih dvoje u sred ljubljenja i skidanja. Slika jeste bila tamna ali uz malo uređivanja.. bio bi to sočan skandal.. Nije postojalo ništa što Vasja ne bi mogla srediti kada zacrta... Pogledala je na sat. Bilo je vreme da se nađe sa Zojom stoga je gotovo nečujno isparila odatle...

Dođavola više s njenom prokletom familijom! Imala je toliki poriv da objavi ovaj skandal u javnost i da gleda kako se njena majka i Filip koprcaju za milost. Nije mogla verovati koliko je njena majka zapravo glupa i neoprezna. Zar je zaista mislila da je niko neće videti? Dođavola ljubav zaista zaglupljuje ljude.. Ova slika će dobro doći u to je bila sigurna. Samo je trebalo videti na koji način će je iskoristiti ...

Otrov u rajuWhere stories live. Discover now