Zoja je došla kući u ranim jutarnjim satima. Celu noć je provela sa Kazom i Katjom u nadi da će dobiti ikakvu informaciju o Artemu i Taisiji ali to se nije dogodilo. Dođavola samo da su dobro- pomislila je.
Otišla je da se istušira kako bi se makar malo opustila. Ipak ni to nije pomoglo. Ne zapravo. Ušla je u sobu umotana u peškir jedva dočekavši da napokon odspava. U tom trenutku začula je neko lupkanje iz pravca prozora. Šta je to moglo biti? Lupkanje se nastavilo. Izgleda da su to bili kamenčići. Ko bi normalan mogao biti sada?Prišla je prozoru pričvrstivši peškir oko sebe što je više mogla i bacila pogled ka tlu. Nemoguće! Otvorila je prozor apsolutno besna. "Šta ćeš ti dođavola ovde?",upitala je. Vasja je stajala dole u crnoj trenerci i duksu i kada je Zoja otvorila prozor prestala je da baca kamenčiće u njenom pravcu već se spretnim pokretima popela do prozora. Zoja je ustuknula korak nazad prihvativši se za peškir. Vasja je ušla unutra i zatvorila prozor za sobom.
"Izvini jel si ti gluva? Šta radiš ovde", ponovila je Zoja besno. "Daj mi laptop i ućuti više osim ako želiš da probudiš svoje roditelje",Vasja je odgovorila ozbiljna sedajući na krevet. Zoja je frknula potpuno zbunjena. "Zašto ti treba laptop? I ne ućutkuj me", nadovezala se.
Vasja je uzdahnula i pogledala ju je ozbiljno. "Želiš li da dobiješ pravdu ili ne?", dodala je."Kakvo je to glupo pitanje", sarkastično je pitala Zoja. Vasja je tada ustala gubeći strpljenje i stala direktno ispred Zoje gledajući je s visine dok se ona blago rečeno osećala ugroženo hvatajući se za peškir kao za poslednju slamku spasa od ovog demona. "Onda mi daj laptop i idi obuci se", naredila je pogledavši je uzduž i popreko zbog čega se Zoja osetila malo nelagodno. "Jebi se",dodala je pruživši joj lap top i otišla da se obuče...
Zoja se vratila u sobu obučena u beli šorc i belu krop top majicu. Zaključala je vrata za sobom kako se ne bi dogodilo da neko od njenih roditelja slučajno uđe i zatekne ovog neželjenog gosta...
Sela je kraj Vasje koja je sve vreme nešto kuckala na lap topu. Zoja je videla skroz zeleni ekran sa milion sitnih brojeva koji su se smenjivali. "Okej sad mi reci šta radiš?",rekla je Zoja zbunjena. Vasja nije skidala pogled s ekrana nastavivši da kuca. Zatim je rekla : "Hakujem underweb",kao da je to najnormalnija stvar na svetu. Zoja je zbunjeno zatreptala. "Hakuješ ilegalni sajt? Ali zašto",upitala je. Vasja ju je tada pogledala svojim olujnim očima.
"Slike nisu pronađene jer bogataši imaju svoje veze s vlašću i ti sama to znaš. Sve što nas zanima nalazi se na underwebu. Sva grozota i sve ilegalno je ovde",objasnila je. "Ali šta ako te uhvate",uplašila se Zoja. Vasja se tada lukavo nasmešila. "Neće. Nije mi prvi put da ovo radim. Mada trebaće podosta vremena nije baš lako", dodala je ponosna.
Zoja je uzdahnula. "Nisam tražila tvoju pomoć",rekla je potpuno zbunjena Vasjinim kontradiktornim ponašanjem.
Vasja je slegla ramenima. " Dobro je jer nisam ni tražila dozvolu. Kraj rasprave",naredila je. "Tebe je nemoguće skontati",Zoja nije mogla da pohvata kako njen mozak funkcioniše. "To je i poenta", dodala je Vasja lukavo."Da li su se Artem i Taisija vratili kući? Šta se dešava? Da li si znala da ima granični poremećaj ličnosti?", upitala je Zoja.
Vasja je na njeno iznenađenje odlučila normalno odgovoriti: "Ne, nisam znala. Ništa se ne zna ni gde su ni šta rade. Kraljica je potpuno flipnula".
"Šta je mislio pod tim da si pobedila? Samo ti je dao krunu.. još ono za vašu majku.. užas",nastavila je Zoja. Vasja je zbunjeno nabrala obrve.
"Šta za našu majku",upitala je izignorisavši prethodno pitanje. Zoja se zbunila. "Oo nisi znala.. ona i Filip Darzel imaju aferu",pojasnila je. Vasja je kratko klimnula glavom. Znači za to mi je rekao da sam bila u pravu... - pomislila je "Imala sam svoje sumnje..", kratko je rekla. Tada se začulo kucanje na vratima koje ih je obe prenulo.
YOU ARE READING
Otrov u raju
General FictionNakon dva meseca putovanja po zemlji mladi princ Artem Voronin se vraća u Volgorod po hitnom pozivu njegove majke. Kralj je umro i sada je njegov red da zauzme presto. Njegov nekada bezbrižan život sada je zvanično gotov. Okružen tajnama i intrigama...