Artem je sedeo u kancelariji baveći se silnim mejlovima i papirima. Bilo je toliko ugovora i sastanaka pred njim čak i kada bi se klonirao bilo bi previše. Protegao se u stolici ispivši zatim gutljaj kafe. Kucanje na vratima malo ga je trglo. "Napred",rekao je. U prostriju je ušla Taisija. Bila je odevena u lepršavu belu haljinu sa sitnim ružicama i tanke bele štikle. Zaista je izgledala zanosno dok je koračala ka Artemu. Zar je to tek sada primetio? Naravno da nije al opet..
"Dobro jutro",rekla je uz osmeh. "Dobro jutro. Šta se dešava?",upitao je Artem zaintrigiran. Taisija je se naslonila na zid prekoputa njega. "Kako je prošlo sinoć? Ja sam se komirala dok si se vratio",upitala je. Artem se i dalje navikavao na ovo prijateljstvo. Nekako mu je bilo čudno što komuniciraju normalno.
"Uf pa i ne baš sjajno. Nekako krećemo u različitim pravcima",priznao je pomalo tužno. Taisija je klimnula glavom. Tada je u prostoriju ušla Darija Voronin. "Dobro jutro deco. Arteme došla sam ti reći da za tri dana imaš sastanak na planini Bleden povodom turističkih inovacija. To je sve",rekla je izlazeći iz prostorije. Po kaputu koji je nosila činilo se da ide negde.. Tada je Taisija uputila Artemu osmeh oduševljena.
"Šta ti je?",nije mogao da ne upita zbunjen. "Arteme ovo ti je savršena prilika! Zašto ne bi poveo svoje prijatelje na planinu? Vreme u prirodi daleko od ovog haotičnog grada je baš prava stvar koja vas može ponovo zbližiti!",predložila je. Artem je klimnuo glavom. Zaista nije bila loša ideja. "Zašto ne bismo svi išli? Ti, Kaz i Katja, Zoja i ja? Taman da se svi međusobno bolje upoznate", nadovezao se. Taisija je slegla ramenima. "Misliš da je to dobra ideja? Stvari su dovoljno komplikovane i kad ste vas troje bili sami sinoć",nekako je nesigurno rekla.
Artem je klimnuo glavom dok su mu oči sjajile zlatnim sjajem punim optimizma. "Što da ne? Biće zabavno a i između ostalog možda bude lakše u prisustvu drugih da se malo tenzija smanji",dodao je uveren. Taisija je klimnula glavom uz smešak. "Nadam se da si u pravu i da neće doći do suprotnog efekta",rekla je zatim izlazeći iz prostorije...
Artem je ostao da sedi zamišljen. Definitivno mu se toliko toga vrzmalo po glavi. Zaista se nadao da će se sve nekako srediti. Makar između njih troje.. Jedino se mogao nadati da će po prvi put stvari postati makar malo jednostavnije...
*****
"Tvoja obuka zvanično počinje! Da li si spreman",veselo je upitala Katja. Kaz se osmehnuo. Njihove uniforme sastojale su se od jednostavnih crnih majica i farmerki. Otprilike kao što se i inače oblačio. "Kad imam ovakvog instruktora mislim da ću proći sasvim dobro",rekao je poljubivši je u teme. Katja je tada odmahnula glavom. "Gospodine Darzel stvarno nije u redu da muvaš svoju šeficu",našalila se. Kaz je prevrnuo očima uz osmeh. "Pretpostavljam da je jače od mene. Ko može da me krivi ipak sam samo čovek",dodao je.
Kafić se ubrzo otvorio. "Okej Kaze, samo polako. Vidiš onu devojku tamo priđi joj fino kao što umeš i potrudi se da zapamtiš porudžbinu. Nekada ćeš imati više porudžbina odjednom i biće malo teže. Ipak za početak ćeš se sigurno snaći",rekla je Katja koja je stajala za šankom. "Ti to hoćeš da kažeš da želiš da šarmiram neku tamo devojku? I ne smeta ti ni najmanje",pecnuo ju je. Katja je slegla ramenima. "Tvoj šarm može dobro doći u ovom poslu. Sad briši hajde",naredila je. Kaz se vragolasto nasmešio i uputio se ka stolu.
"Zdravo, šta ti mogu doneti?",upitao je uz neodoljivi osmeh. Devojka naravno nije bila imuna na njegov šarm. "Late od vanile sa ekstra penom, hvala ti",piskutavo je odgovorila. "Stiže odmah",rekao je Kaz uputivši se ka šanku.Ubrzo mu je Katja pokazivala kako da napravi late precizirajući svaki korak. "Sada polako okrećeš šolju i eto",objasnila je pokazujući savršenu kafu. Kaz se sve vreme smejao kao idiot. "Šta je toliko smešno?",upitala ga je. Kaz je slegao ramenima. "Ništa. Samo ti dobro stoji uloga šefa pretpostavljam. Jako si slatka",promrsio je uz smešak obgrlivši je oko struka. "Kasijuse, ponašaj se. Imamo posla",zasmejala se Katja. Hvala bogu menadžer nije bio u smeni. Verovatno bi ih oboje ubio na licu mesta.
YOU ARE READING
Otrov u raju
General FictionNakon dva meseca putovanja po zemlji mladi princ Artem Voronin se vraća u Volgorod po hitnom pozivu njegove majke. Kralj je umro i sada je njegov red da zauzme presto. Njegov nekada bezbrižan život sada je zvanično gotov. Okružen tajnama i intrigama...