"Hvala što si tu.. zaista nisi morala da ulaziš u sav ovaj haos sa mnom",rekao je Kaz dok su on i Katja ulazili u porodičnu vilu Darzel. Katja je odlučno odmahnula glavom i čvrsto ga stegla za ruku. "Hej tvoj haos je i moj haos. Želim da budem ovde", uveravala ga je dok su koračali ka dnevnom boravku. Kaz se toplo nasmešilo poljubivši joj ruku. Njegova majka grofica Marija Darzel sedela je ušuškana u toplo ćebence i čitala knjigu. Kada je opazila njih dvoje bila je blago rečeno šokirana.
"Otkud vi?.. Da sam znala da ćete doći spremila bih nešto.. Kasijuse mogao si mi reći pobogu",objavila je žena pridigavši se sa kauča. Katja je pomislila kako ona zaista izgleda predivno čak iako se u njenim tamnim očima mogla videti tuga i umor. "Kakvo bi to onda bilo iznenađenje? Između ostalog mi ćemo napraviti nešto za jelo, bez brige", nasmešila se Katja zagrlivši groficu koja se osmehnula prihvativši je u nežno naručje. Preko Katjinog ramena pogledala je u svog sina. "Bolje bi ti bilo da je zadržiš..", promrsila je na šta se njen sin nasmešio. "Neće ona nigde ne brini", dodao je na šta se Katja nekako nesigurno nasmešila.
"Vi samo sedite i uživajte. Zvaćemo Vas kad večera bude spremna",dodala je Katja uputivši se ka kuhinji. U frižideru je hvala bogu bilo svega. Od povrća do sireva, testenina i mesa. "Šta kažeš na špagete?",upitala je uz smešak. Kaz se naslonio na sto i klimnuo glavom. "Što da ne",dodao je nekako zadubljen u Katju koja je delovala drugačije nego inače. Počeli su da vade namirnice iz frižidera i da polako pripremaju jelo.
"Da nešto nije okej rekla bi mi zar ne?",upitao je pomno je posmatrajući. Katja je promrsila svoje svetle šiške i slegla ramenima. "Naravno zašto ne bih?",dodala je pogledavši ga svojim krupnim očima boje lešnika. Smeđokosi momak je slegao ramenima fokusiran na pranje povrća. "Samo proveravam",dodao je i dalje ne uveren mada odlučio je da je ne pritiska. Ako je išta reći će mu... zar ne?
Večera je prolazila u laganom ćaskanju. Katja se potrudila da skrene misli i Kazu i Mariji sa svega što se dešavalo. I zaista je uspevala u tome.
"Zaista dugo nisam bila u pozorištu.. Mislite li da ima išta valjano ovih dana",upitala je plavokosa devojka na šta se grofica nasmešila vidno zabavljena. "Ne znam da li si nekada gledala Anu Karenjinu ali sadašnja postava je zaista neverovatna.. bila sam skoro sa prijateljicama", uveravala ju je. Katja je na to klimnula glavom. "Jako volim tu priču, mislim da ću definitivno pogledati",složila se Katja. Marija je tada pogledala u svog sina. "Kasijuse mogao bi je povesti u skorije vreme.. samo mi recite da vam rezervišem karte",nimalo diskretno je rekla. Kaz se na to nasmešio i klimnuo glavom. "Trenutno sam nadjačan tako da sam saglasan",našalio se ispivši gutljaj vina. Njih dve su se takođe nasmešile.
Pričali su satima činilo se. Marija je pogledala na časovnik koji je visio na zidu. Bilo je dva sata posle ponoći. Zaista jesu pričali mnogo dugo. "Deco zaista cenim što se trudite da budete tu za mene ali kasno je i ja bih prilegla. Slobodno se i vi odmorite. Zaista sam zahvalna na ovoj lepoj večeri", objavila je grofica pridižući se od stola. Kaz i Katja su se kratko pogledali.
"Okej..ako išta zatreba tu smo",uzvratio je Kaz. "Moramo ponoviti ovakvu večeru", dobacila je Katja. Marija se na to nasmešila. "Držim te za reč Katja.. Laku noć deco vidimo se ujutru",rekla je grofica uputivši se na sprat.
*****
"Hvala bogu nije bilo Filipa. Nadam se da neće svraćati uopšte",objavio je Kaz dok su se takođe peli na sprat. "Hvala bogu tu je i obezbeđenje biće sve okej, ne brini se", pokušavala je da ga uteši Katja. "Nadam se.. hajde da ti pokažem moju sobu", poveo ju je kroz hodnik.
YOU ARE READING
Otrov u raju
General FictionNakon dva meseca putovanja po zemlji mladi princ Artem Voronin se vraća u Volgorod po hitnom pozivu njegove majke. Kralj je umro i sada je njegov red da zauzme presto. Njegov nekada bezbrižan život sada je zvanično gotov. Okružen tajnama i intrigama...