53.

23 4 28
                                    

Jutro je bilo sunčano ali hladno. Zoja je s narastajućom nervozom prilazila Katjinoj zgradi. Došla je do njenog stana i nestrpljivo pozvonila na vrata. Simpatična plavuša joj je sa osmehom otvorila vrata. "Upadaj",objavila je puštajući je unutra.

Zoja se poprilično iznenadila kada je ugledala sve te ljude tu. "Dobro jutro gospođo Darzel, Niki",pozdravila je Kazovu porodicu. "Zdravo Zoja!",uzvratili su uz osmehe. Katjina braća su joj takođe pritrčala u susret. "Zdravo slatkiši maleni! Imam nešto za vas",objavila je tražeći nešto po džepovima. "Šta? Šta?",nestrpljivo su skakutali. "Mali poklončić",objavila je Zoja pružajući im Kinder jaja. Dečaci su je zagrlili zatim otrčavši da vide koje su igračke dobili.

"Hajde da sednemo u kuhinju",pozvala ju je Katja i Zoja je klimnula glavom polazeći za njom. Kaz je stajao kraj šporeta i pravio kafe za sve troje. Stavio je šolje na sto i zatim čvrsto zagrlio Zoju. "Lepo je videti te Zo",rekao je uz osmeh. "Takođe jako ste mi nedostajali",složila se Zoja.

Ubrzo su zatvorili vrata i seli za sto. "Šta se dešava? Zašto je toliko krcato ovde ako smem da pitam", započela je Zoja ispivši gutljaj toplog napitka. Kaz je uzdahnuo a Katja je nervozno zatreptala. "Desilo se veliko sranje. Filip je u potpunosti poludeo i više nego što sam mislio da je moguće zapravo. Mama mi se javila na veče tvoje zabave. On je vozio mrtav pijan i skucao se u ogradu naše porodične kuće. Hteo je da provali unutra i ono što je najjezivije je da je imao pištolj na suvozačevom mestu...",objasnio je Kaz sa smrknutom notom na licu.

Zoja je bila blago rečeno šokirana dok je slušala ovo. "Strašno! Ne mogu da verujem dokle je sve to došlo! Da li je pritvoren sada?",uzvratila je. Kaz je klimnuo glavom. "Da ali ne zadugo. Već sutra ga puštaju... Ići ću da mu očitam lekciju. Ovako više ne ide",dodao je. "Ti si lud! Šta misliš da ćeš postići time? Šta ako tebe napadne?",usprotivila se Zoja. "Džaba mu pričaš. Neće nikoga da sluša",nadovezala se Katja nervozna.

Kaz je slegao ramenima. "Neće ne brinite. Biće sve okej", uveravao ih je.
"Ta rečenica uvek dođe pre nekog velikog sranja Kaze",dodala je Zoja. "Zo šta se sa tobom dešava? Izgledaš kao da te je poplava izbacila trenutno", skrenuo je s teme Kaz. "Jel sve u redu",zabrinula se Katja. Zoja se nervozno nasmešila vrteći šolju u rukama.

"Pa, zvanično me Artem mrzi...", započela je na šta se Kaz zacerekao. Katja ga je ćušnula po ruci. "Sram te bilo nije smešno",rekla je. Kaz je podigao ruke u znak predaje. "Izvini.. samo mi je genijalno.. Dobrodošla u klub Zo! Šta si uradila?",dodao je. Zoja je duboko uzdahnula nekako se tužno nasmešivši.

"U suštini... Smuvala sam se sa Vasjom",objavila je na šta su ovo dvoje zamalo pali sa stolica. "Molim? Šta? Kako?", upitali su krajnje šokirani. Zoja je slegla ramenima. "Pa, uglavnom Vasja je htela da uništi Artema mislim klasika ništa novo. U isto vreme je i mene ucenjivala za neku tajnu. Ja sam joj rekla za sve sa Morozovim i Ergom. Prvi put u životu je skontala da je ispala debil. Pomogla mi je oko svega sa revijom. Nekako smo se zbližile i eto samo se desilo",u kratkim crtama je objasnila.

"Ne mogu ni zamisliti da Vasja nekome pomogne...",i dalje je bio šokiran Kaz. "Da li ste sada zajedno?",upitala je Katja. Zoja je odmahnula glavom. "Osećam se užasno zbog cele ove situacije. Artem je jako loše reagovao i nadam se da će spustiti loptu uskoro. Zato sam i raskinula sa njom dok se stvari ne smire"
"A šta ako se ne smire Zo? Zar želiš da tvoja sreća zavisi od Artemovih osećanja? Ne možeš ceo život da upravljaš po njemu gospode bože..",dodao je Kaz.

"Kaz je u pravu Zoja. Da okej Artem se ne slaže sa tim ali ne možeš sebe da kažnjavaš zbog činjenice da će se on možda nekad pomiriti sa time. Bitno je šta ti želiš. Izgledaš jako tužno trenutno i srce mi se slama da te gledam takvu",nadovezala se Katja. Zoja je klimnula glavom zagrlivši ih oboje. Bili su u pravu i vrlo dobro je to znala...

Otrov u rajuWhere stories live. Discover now