23.

14 6 8
                                    

Lekcije koje su ih sačekale kada su se vratili u palatu progoniće ih do groba. Artem i Taisija su samo iskulirali svoje roditelje i njihova pitanja gde su bili, šta su radili, kako su se ponašali za vreme intervjua... Kako se ne ponašaju kao vladari već kao dvoje klinaca. Samo su otišli u sobu dok je toplota sunca na njihovoj koži ustupala mesto hladnoći ovih zidina.

"Ovo je bilo iznenađujuće zabavno",rekla je Taisija kada su sedeli na krevetu u pidžamama. Artem se osmehnuo naslonivši se na jastuk. "Jeste. Baš mi je trebalo tako nešto",složio se zatim se zagledavši u telefon. Ni on ni Kaz nisu čuli ništa preterano od Zoje ovih dana. To ga je brinulo. Taisija je primetila zabrinutost na njegovom licu. "Šta se dešava sa Zojom? Delovala je nekako čudno na venčanju a ne bih to prepisala delovanju šampanjca",upitala je Taisija naslonivši se na svoja kolena.

Artem je uzdahnuo. "To Kaz i ja pokušavamo da saznamo. Mada iskreno sve troje delujemo nekako van koloseka hteli to da priznamo ili ne",odgovorio je s uzdahom. Taisija se zamislila nekoliko trenutaka. "Zašto se ne biste organizovali za neko druženje? Pretpostavljam da niste dugo",predložila je. Artem ju je zbunjeno pogledao. "Ne bi ti smetalo?" Taisija je odmahnula glavom. "Arteme u redu je. Znam kako se osećaš povodom nje i to je prosto tako. Najbolja ti je drugarica i ni ne očekujem da je izbaciš iz života samo jer si sa mnom u braku. A i između ostalog prijatelji smo zar ne? Što je više nego što sam očekivala da budem iskrena. Mada nisi toliko loš koliko sam mislila da ćeš biti",nasmešila se pogodivši ga jastukom u glavu. Artem se zasmejao uzvrativši napad. "Hvala ti. Ni ti nisi toliko loša pretpostavljam",našalio se.

Ipak u mislima mu je bilo pitanje reporterke. Šta će biti s njima vremenom? Zaista se očekuje da kad tad imaju dete. Iako je sada rano za tako nešto to nije bila nerealna opcija. Da li će ovaj brak ostati farsa za publiku ili pak postati nešto više vremenom? "Šta si se zamislio? Piši tu poruku i pitaj ih da se vidite",naredila je. Artem je klimnuo glavom. Kada bi znala o čemu je sve zapravo razmišljao... Mada odlučio je da zadrži za sebe svoje nedoumice.

*****

Kaz je izašao s treninga ugledavši njegovu majku Mariju Darzel kako stoji u kaputu i strpljivo čeka da vidi svog sina. "Mama otkud ti ovde?",upitao je zbunjen. Ona ga je čvrsto zagrlila pogladivši ga po kosi. "Ne javljaš se na telefon Kaze. Morala sam da se uverim da si dobro", odgovorila je. Kaz je bio dirnut njenom brigom. "U redu sam mama. Ne brini se",uveravao ju je. Ipak ona to nije kupila. "Kaze ono što je tvoj otac uradio je zaista neoprostivo. Ako ti treba novac donela sam ti kovertu i nije sramota da je uzmeš. Ti si moj sin i moja je dužnost da brinem o tebi",rekla je pružajući mu kovertu s novcem.

Ipak Kaz je nije prihvatio. "Hvala ali ne želim da i ti započinješ rat sa tatom. Snaći ću se sam. Počinjem da radim u jednom kafiću i dobijaću neki profit od utakmica",objasnio je. Marija Darzel je duboko uzdahnula. "U redu, ali ako ti bude išta zatrebalo tu sam za tebe. Nadam se da znaš to. I zaista ne razumem šta se sa tvojim ocem dešava čak ga ni ne viđam toliko. Uvek je u poslu.. ali obećavam da ću srediti stvari",s suzama u očima je rekla. Kaz ju je čvrsto zagrlio spustivši torbu za trening na pod. "Mama nije na tebi da rešavaš išta. Veruj mi nisi ti problem ovde",promrsio je s težinom u glasu...

*****

Zojini roditelji su opet otputovali stoga je bila sama kod kuće što je dobro došlo s obzirom da je njeno i Vasjino sastajanje trebalo da ostane daleko od radoznalih očiju...

"Kafa?",upitala ju je. Vasja je klimnula glavom. "Bez mleka i šećera hvala",objasnila je. "Nisam ni sumnjala",dodala je Zoja uputivši se ka kuhinji. Ubrzo su sedele Vasja na kauču Zoja na fotelji. Ovo je zaista bilo čudno. "Pa, šta ti je u planu?", upitala je Vasja ispivši gutljaj kafe. Zoja je duboko uzdahnula. "Znaš, ako ćemo već uraditi išta svesna sam da ti moram ispričati celu priču. Ali onda ja ne znam ništa o tebi.. Ništa što bih mogla iskoristiti u slučaju da me zajebeš",smelo je rekla Zoja na šta se Vasja zasmejala.

"Ako misliš da ću ti otvoriti dušu ovde, moram te razočarati ali nemam je",uz vragolasti osmeh je rekla. Zoja je samo odmahnula glavom. "Samo me zanima šta ti imaš od pomaganja meni?",dodala je Zoja. Vasja je slegla ramenima dok su joj oči postale malo tamnije. "Reći ću ti samo jedno. Muka mi je od muškaraca koji se izvlače sa svim i svačim. A žene su tu da trpe posledice njihove bahatosti i mračnih poriva. I to nije moja griža savest već čisto želja da se makar jednom žene izbore za sebe u ovom idiotskom svetu. Makar jednom da ne budemo žrtve zbog toga što smo žene ako me razumeš",pojasnila je.

Zoja je klimnula glavom zamišljena. "Pretpostavljam da je ovo najiskrenije što sam čula da si ikada izgovorila",iznenadila se. Vasja se nasmejala. "Oh neće se ponoviti u to budi sigurna", upozorila je naslonivši se na rukohvat kauča spremna da sasluša. "Nemam previše vremena jer treba posle da se nađem sa Kazom i Artemom ali ova priča je dosta komplikovana..", najavila je Zoja. "Nisam ni mislila da je nešto jednostavno u pitanju. S tobom ništa nije jednostavno zar ne",pecnula ju je Vasja.

Zoja se nasmešila i započela svoju priču:

"Pre tri godine sam započela svoju karijeru u Ellu. Manekenstvo i dizajn su uvek bili moj san i zahvaljujući mojim roditeljima i njihovoj reputaciji nije mi bilo toliko teško da dođem do svojih snova. Iako baš nisu bili tako bajni kao što su se isprva činili. Damjan Morozov je takođe bio nov tu. Bio mi je jako simpatičan i sve devojke su balavile za njim. Ipak nekako je odabrao mene ali fora je bila u tome što smo krili našu vezu jer niko od nas nije bio spreman da javnost sazna. Bili smo glupi klinci i ja sam bila dovoljno glupa da mislim da je to ljubav. Sastajali smo se u tajnosti ali jednom prilikom Morozov mi je predložio da napokon odemo negde zajedno - na žurku Jana Erga. Ja sam mislila okej možda je i zaista vreme da se pojavimo u javnosti s obzirom da smo dva meseca bili u šemi. I naravno da sam pogrešno mislila.

Nisam ni znala kakve su to žurke. Koliko god da sam bogata uvek je tu neko bogatiji. Jan Erg je jedan od suludo bogatih ljudi. Damjan i ja smo došli tamo jer smo bili na listi. Bilo je dosta starijih bogataša i mladih devojaka bolje reći devojčica. Ja sam delovala da sam među najstarijima a imala sam 16 godina. Damjan je bio nekako distanciran celo veče samo mi je doneo piće i nakon toga nestao. U tom piću je bila droga za spavanje. Ubrzo mi se jako slošilo i svet je postao jedna velika crna rupa.

Kada sam došla svesti ležala sam na krevetu i do mene je došao Jan Erg pokazujući mi slike od prethodne noći. Ne znam ni koliko ih je bilo ali mnogo muškaraca je radilo sa mnom šta im se prohtelo. I rekao je ako ikome kažem za to moja karijera je gotova. Kako sve dolazi sa cenom i da džaba što sam bogata moram uraditi posebne vrste usluga posebno bogatim ljudima. Nakon toga Morozov je nestao. Saznala sam da je dobio fenomenalnu ponudu u inostranstvu i njegova karijera je tako procvetala. Dao je mene kao koletarelanu štetu.

Problem je u tome što su to ljudi koji poseduju modu. I kada bih ti rekla da je noćna mora tada prestala lagala bih. Toliko je manijaka i jezivih likova u ovom poslu i niko ne progovara ni reč u strahu da će izgubiti posao. Toliko dugo sam mrzela sebe što trpim da me neko iskorišćava u bilo kom smislu, vremenom sam se samo navikla kao i sve druge devojke ovde. Onda sam mislila da ako se ja ponašam kao da me ništa ne dotiče i ako se ne upuštam ni u šta ozbiljno nekako bih povratila pravdu. Ja bih se ponašala prema njima kao oni prema meni. Kao da ne znače ništa...Možda je glupo jer sam usput povredila neke ljude do kojih mi je stalo..

Tako da eto u suštini ako odlučiš da mi pomogneš ako je to uopšte moguće ne borimo se samo protiv Morozova ili Jana Erga. Već protiv svih tih ljudi koji drže karte u svojim rukama. Protiv najveće javne tajne. Verovatno imaju i policiju u svojim šakama..",rekla je Zoja s težinom u glasu.

Vasja je ćutala procesujući njene reči. "Uf, ovo je zaista kompleksan problem. Daj mi par dana i smisliću nešto", rekla je ustavši na noge. Zoja je klimnula glavom. "Ako postoji išta što možemo uraditi.. Možda je ovo čak i previše za tebe bez uvrede",skeptična je rekla. Vasja se tada nasmejala. "Grešiš Kozloski. Niko ne može napraviti pakao kao ja u to budi sigurna",objavila je zatim se uputivši ka vratima...

Otrov u rajuWhere stories live. Discover now