22.

21 6 17
                                    

"Kako si mogao izgubiti papire?? I šta ćeš sada reći kada te pitaju išta",dramila je Darija Voronin na svog sina koji je sedeo u šminkernici čekajući intervju. "Papiri su bili u ovoj fascikli. Sada ih nema. Baš se pitam čije je to maslo", usprotivio se. Gotovo da je mogao osetiti trag Vasjinog parfema u prostoriji... Njegova majka je samo uzdahnula. "Samo probaj da budeš fin ali da ne otkrivaš previše. Mediji žive za skandale a ti ih bogami imaš poprilično. Jedina opcija ti je da negiraš ili da prospeš priču kako te je ljubav promenila. Jasno?" Artem je klimnuo glavom ispivši gutljaj vode. Makar je ovo poslednji dan da su Jurij i Maša kod njih. Nakon intervjua odlaze i imaće malo mira. Možda je ovo bila prilika da dokaže Juriju da je dostojan svog položaja. Ili je pak želeo dokazati sebi?...

*****
Taisija je takođe sedela slušajući kako joj roditelji diriguju svaku reč. "Budi dama dušo. Pusti Artemisa da priča. Ipak je on kralj. Valjda se neće izbrukati",rekla je njena majka. Taisija se suzdržavala da ne prasne u smeh. "Tvoje je jedino da budeš lepa i nasmešiš se. Eventualno kažeš nešto što se slaže s njegovim izjavama i nadaš se da će biti pametne", dodao je njen otac. Uzdahnula je u neverici šta sluša. "Uskoro počinjemo!", začuo se jedan od klapera. Bilo je vreme za performans njihovih života...

*****
Kaz je celog jutra tražio oglase za posao. Pala mu je napamet ideja da bude trener mlađim igračima Vukova ali nekako mu se to nije isuviše dopadalo. Želeo je neki normalan posao u normalnom svetu. Pritom je znao da je dobio mesto kapitena samo zbog svog oca i baš zbog toga je želeo da nešto sam pronađe za promenu. Stoga se uputio ka sportskoj radnji "Neksus" u lokalnom tržnom centru. To mu se nije činilo kao tako loša ideja. Što pre završi s tim moći će natenane da se vidi sa Katjom.

Došao je u prodavnicu koja je bila opremljena najnovijom opremom za teretanu od odeće do patika i sprava. "Dobar dan, video sam oglas da tražite radnika",rekao je momku koji je stajao za kasom. Momak je podigao pogled i čim je Kaz shvatio koliko je euforičan znao je da ga je prepoznao. "Kasijus Darzel! Nema šanse!! Veliki sam fan Vukova",rekao je oduševljen. Kaz se samo nasmešio. Šta je pa i očekivao da dolazi u sportsku radnju i niko neće znati ko je on?? Uopšte nije razmišljao. "Hvala drago mi je",uzvratio je. Momak je tada pružio formulare pred njega. "Slobodno ponesi kući ovo. Popuni tu su ti svi podaci i možeš krenuti kad god ti odgovara",dodao je momak. "U redu, hvala",dodao je Kaz uputivši se ka vratima. Tada je ugledao Katju kako ulazi sa svojom mlađom braćom. Dođavola!

"Kaze otkud ti ovde?", upitala je začuđeno. Kaz je sakrio papire u džep i slegao ramenima. "Trebaju mi nove patike za trening. Pa sam došao da bacim pogled",rekao je. Katja je klimnula glavom. "Kaze volimo te! Ti si naš omiljeni igrač",obradovala su se njena braća. Kaz se osmehnuo. "Divni ste",pomazio ih je po glavi. Tada im je s leđa prišao radnik. "Kako vam mogu pomoći? ",upitao ih je zatim se okrenuvši ka Kazu koji očigledno nije mogao izbeći ovog čoveka. "Kasijuse čast nam je da budeš deo našeg tima!",objavio je krenuvši ka dečici koja su se uhvatila za neke lopte. Katja je zbunjena nabrala obrve. "Deo tima?? Kaze šta se dešava?",upitala je.

Kaz je samo uzdahnuo. "Radiću ovde okej? Bilo mi je glupo da ti kažem",priznao je. Katja se nasmešila. "Ali zašto bi radio ovde? Zar toliko voliš običan svet",dodala je zadirkujući ga. Kaz je mrzeo činjenicu što je laže ali nije želeo da sazna istinu. Nije želeo da je upliće u dramu s njegovim ocem i više nego što je potrebno. "Izgleda da da",nasmešio se bezazleno. Katja je tada pokazala ka svojoj braći koji su se igrali sa loptom u daljini. "Idem da obuzdam ova dva monstruma. Jel ostaje da se viđamo posle?", upitala je. Kaz je klimnuo glavom nežno je poljubivši. "Vidimo se",zatim je rekao izlazeći uz radnje ...

*****

Zoja je stajala ispred zgrade Elle modne kuće odevena u crnu bundu i belu svilenu haljinu. Posmatrala je kako ljudi ulaze i izlaze iz zgrade dok ona nije mogla učiniti ijedan jedini korak. Znala je šta god da uradi neće biti povratka...

Otrov u rajuWhere stories live. Discover now