Povratak kući je prolazio u mirnoj vožnji vozom. Kaz i Katja su dremali naslonjeni jedno na drugo, Zoja je slušala muziku i gledala prelepi idilični pejzaž od kog su se udaljavali, Taisija je čitala knjigu i Artem je bio svestan da uopšte nisu pričali o onome što se desilo sinoć. Celog jutra su oboje držali neku čudnu distancu odgovarajući samo onoliko koliko je bilo potrebno.
Kada su ušli u palatu Darija Voronin samo što nije pala u nesvest kada je ugledala Artema koji uz Levovu pomoć ulazi unutra dok je Taisija išla pored njih. "Šta se dođavola desilo?",upitala je ljutito. "Pao sam s kvada. Sve je okej ne brini se. Blago sam se ugruvao",uveravao ju je ali Darija Voronin nije htela ni da čuje. "Možete li nas ostaviti nasamo na kratko?",zamolila je Leva i Taisiju kada su se popeli s njima do spavaće sobe. "Naravno",složili su se spuštajući se u prizemlje. Darija je zatvorila vrata za sobom uz teatralan uzdah. Nije ni primetila Vasju koja se potpuno nečujno došunjala do vrata prisluškujući razgovor.
"Artemise šta se dešava?",upitala ga je majka sedajući na krevet kraj njega. On je samo odmahnuo glavom prolazeći prstima kroz nemirne lokne. "Ništa, zašto?", uzvratio je pitanjem. Plavokosa žena je iznervirano uzdahnula pokazujući rukama na njegovo izubijano lice i povređenu nogu. "Jel se opet dešava? Moraš mi reći ako je tako! Sada su mnogo veći ulozi u pitanju",tiše je rekla... "Ne, sve je okej ne brini se. Neću ti ugroziti reputaciju ako na to misliš",uveravao ju je. Darija Voronin je duboko uzdahnula. "O ne, nemaš pravo da mi pridikuješ! Znaš kroz šta sam sve zbog tebe prošla.. Nadam se da me ne lažeš. Bolje bi ti bilo",objavila je strogo zatim se uputivši ka vratima.
Vasja je čula kako se koraci približavaju stoga je brže bolje odskakutala do svoje sobe. Šta se to opet dešavalo? O čemu su oni uopšte pričali.. Njen brat je zaista bio jedna prokleta misterija. Misterija koju je nameravala da razreši jednom za svagda ne zvala se ona Vasilisa Voronin. Uzela je telefon u ruke i pustila poruku blizancima. "Ovih dana moramo da podsetimo jedno zabranjeno mesto. Trebaće mi vaša pomoć", napisala je. Blizanci su se oduševili. "Računaj na nas!!",napisao je Maksim. "Ovo zvuči zanimljivo",dodala je Alisa. O, itekako jeste- pomislila je Vasja uz osmeh...
*****
Malo kasnije kada se Artem spremio u udobnu odeću Taisija je ušla u sobu. Pomno ju je posmatrao dok je vadila stvari iz torbe kako bi izgleda stavljala druge na njihovo mesto. To ga je zbunilo.
"Ideš negde?",upitao je iznenađen. Taisija ga je kratko pogledala klimnuvši glavom. "Da, idem nazad u Utvijsku na par dana",rekla je odlučno. Artem je prekrstio ruke na grudima u čudu. "Ali zašto? Tek smo se vratili",nastavio je s pitanjima. Smeđokosa devojka je slegla ramenima. "Zar mi je zabranjeno?", promrmljala je nervozno. Artem se nasmešio. "Naravno da nije", zaustio je polako se pridigavši i doskakutao do zida kraj nje. Tenzija se mogla osetiti u vazduhu. Nisu pričali o onome sinoć i definitivno je bilo vreme za to...Artem je stao kraj vrata blokirajući joj izlaz. "Zašto ideš ovako niotkuda?",pitao je krajnje ozbiljan. Taisija je slegla ramenima vidno iznervirana. "Dugo nisam bila kod kuće", uzvratila je i podigavši se sa sve torbom. Artem je uzdahnuo. "Ako ti se ide neću te sprečavati, ali moram da pitam da li to ima ikakve veze sa time što sam te poljubio sinoć? Nismo pričali o tome uopšte.. jedva smo i komunicirali doduše",insistirao je da se ova tenzija razreši jednom za svagda.
"Nemamo o čemu da pričamo zaista.. to je bila glupa odluka s moje strane pijana a s tvoje pa samo si hteo da prestanem da te smaram s pitanjima..Imam pravo na svoje odluke bez toga da moram da se pravdam. Samo mi se ide kući na nekoliko dana prosto i jednostavno",promrsila je pomerivši ga u stranu kako bi izašla napolje. Nije pokušao da je zaustavi. " Ako si već sve sama shvatila i zaključila pretpostavljam da ne moramo da pričamo o tome..U redu Taisija, ali svestan sam da si ovog puta ti mene slagala direktno u lice koliko god ne želela to da priznaš",odgovorio je dok je izlazila iz sobe sa plitkim uzdahom... Taisija je samo odmahnula glavom i nastavila pravo. Artem ju je posmatrao kako odlazi dok su mu oči sijale nemirnim plamenom...
*****
Kafić Tofi je bio krcat. Kaz se snalazio kako je znao i umeo naravno uz Katjinu pomoć. "Mislim da nikada nisam video ovoliko ljudi ovde",iznenađen je rekao. Katja se nasmejala. "Apsolutno sam ubeđena da je pola devojaka ovde jer balave za novim konobarom", odgovorila je uz osmeh. Kaz je tada stavio par čaša sa sokovima na ajncer. "Šteta je što konobar već balavi za nekim drugim", našalio se. "Praviću se da nisam ovo čula",dodala je Katja uz osmeh. "Budiš idiota u meni. To je sve tvoja krivica",objavio je uz osmeh uputivši se da raznese narudžbine.Kada se vratio do šanka video je da mu je mama pustila poruku. Duboko je uzdahnuo. "Šta bi?", upitala je Katja. "Moja majka.. izgleda da će svi porodično doći na moju utakmicu sledeće nedelje", objavio je nimalo entuzijastičan. Katja se iznenadila nadlaktivši se na pult. "Hvala što si me pozvao",rekla je prkosno. Kaz je slegao ramenima. "Nisam znao da pratiš sport.. možeš povesti svoju braću ako želiš znam da me vole", predložio je. Katja je zadovoljna klimnula glavom. "Dogovoreno. Samo šta je loše u tome što hoće da te podrže?",nastavila je. "Ma nema veze i ja dramim za glupost.. Nego kad smo kod roditelja kada ću upoznati tvoje?",promenio je temu. Katja je takođe slegla ramenima pomalo nervozna. "Hmm pa ne znam koliko je to dobra ideja", dodala je skeptično. Kaz je zbunjeno prekrstio ruke. "Zar nisi rekla da su super? Moj šarm nema granice u to te uveravam",podsetio ju je. Katja je potvrdno klimnula glavom. "Da jesu.. Ni ne sumnjam u tvoj šarm..Razmisliću okej?",obećala je. Kaz se zapitao šta ovo bi ali je odlučio da je ne forsira. "Okej",složio se uz smešak...
*****
Vasja je stajala u mračnoj sporednoj ulici odevena u crne pantalone i rolku. Lice je sakrila velikim crnim naočarama i šeširom. Zoja nije mogla da se ne nasmeje koliko je smešno izgledala. "Čemu ovo maskiranje?",upitala je iznenađena. Vasja je uzdahnula. "Ako misliš da ću rizikovati da me iko prepozna u tvom prisustvu grešiš. Šta si odlučila na kraju?", odgovorila je tiho. Zoja joj je oprezno prišla. "Poslala sam ti poruku da se nađemo jer sam odlučila šta želim da uradim.. Dosta sam razmišljala i koliko god užasavajuće bilo mislim da moram reći istinu.. Kao što si rekla ne radi se ovde samo o meni već i o svim drugim devojkama koje su u mojoj poziciji",objavila je odlučno. Vasja je zadovoljno klimnula glavom. "Vrlo dobro onda. Prati me",objavila je dok su se provlačile kroz mračne prolaze.
"Gde to idemo?",upitala je Zoja otresajući prašinu sa svoje jakne. Vasja nije odgovorila samo je nastavila da hoda ubrzanim korakom. Ubrzo su se našle pred prelepim studiom nove gradnje. Izgleda da je bio na iznajmljivanje. Vasja se osvrnula oko sebe utonuvši u senku šešira i dotrčala do vrata. Zoja ju je u stopu pratila. Tada je Vasja izvadila iz džepa ključ kojim je otključala ulazna vrata. Ušle su unutra i tada je Vasja upalila svetlo. Nalazile su se u neverovatnom kompleksu sastavljenom od dva sprata koji je bio prostraniji nego što se spolja činilo. Bio je ispunjen nameštajem veselih tonova lila i ružičaste dopunjen belim zidovima. Na podu se nalazio čupkasti tepih lila nijanse. Sve u svemu prelepo mesto.
"Zašto si me dovela ovde?",upitala je Zoja oduševljena mestom. Vasja se tada spletkaroški osmehnula skidajući naočare. "Ovo je mesto gde ćeš okupiti svoju armiju",objavila je. Zoja je zbunjeno razrogačila oči. "Ti si ovo kupila? Šta bi bilo da nisam pristala?",dodala je Zoja i dalje iznenađena. Vasja je slegla ramenima. "Nije ovo poklon u to budi sigurna. Očekujem da mi isplatiš svaki dinar. Ne bi mi ispričala celu onu priču ako nisi mislila da uradiš nešto povodom toga u to sam sigurna. Jer ko bi se poveravao svom smrtnom neprijatelju čisto eto zar ne?",objasnila je Vasja. Zoja se nasmešila. "Pretpostavljam da si u pravu.. Od sutra se sve menja...", dodala je Zoja prekrstivši ruke na grudima i dalje fascinirana prostorom. Vasja je klimnula glavom. "U to budi sigurna", složila se dok joj je na usnama zaigrao lukavi smešak...
YOU ARE READING
Otrov u raju
General FictionNakon dva meseca putovanja po zemlji mladi princ Artem Voronin se vraća u Volgorod po hitnom pozivu njegove majke. Kralj je umro i sada je njegov red da zauzme presto. Njegov nekada bezbrižan život sada je zvanično gotov. Okružen tajnama i intrigama...