Zoja je odlučila da započne dan kako treba. Njeni roditelji su i dalje bili na putovanju stoga je želela što više da se posveti sebi kako bi povratila makar neki deo svog mira. Jebote od kad se vratila iz Taruna se nije osećala okej. Otišla je do kuhinje i napravila brzinski smuti od maline i mandarine i uputila se ka teretani. Jutro je bilo sunčano i obećavajuće. Zaista se nadala da će stvari krenuti na bolje. Kaz ju je jako brinuo. Pokušavala je da ga dobije od utakmice čak je i Artem išao da vidi da li je kod kuće i nije bio. Samo se mogla nadati da nije napravio neku glupost. I dalje joj nije bilo jasno zbog čega je onako burno otišao. Mada Kaz je doduše uvek sve zadržavao za sebe. Sve ono što je zaista bitno..
Odlučila je da ostavi sve probleme po strani i samo predahne. Makar na kratko. Teretana je bila puna ljudi ali Zoja je uspela da pronađe slobodno mesto. Ubrzo je počela sa blagim zagrevanjem rastežući napete mišiće. "Zoja Kozloski",začula je poznati glas. Da li je bilo moguće?? Uzdahnula je i pridigla se na noge. Pred njom je stajala Vasja u društvu blizanaca Maksima i Alise. "Čemu dugujem ovo zadovoljstvo",upitala je Zoja prekrstivši ruke. Blizanci su se zlokobno zakikotali a Vasja ju je pomno proučavala svojim olujnim očima.
"Samo smo došli da se javimo. Ko te je to naljutio",dodala je Vasja uz smešak. "Da nije Morozov možda? Videli smo novi katalog Ck i moram priznati da su slike vrlo intenzivne",dodala je Alisa. "Pune seksualne tenzije da budemo precizniji", nadovezao se Maksim. Zoja je prevrnula očima. Život je zaista nije puštao na miru. "Vrlo smešno. Kako bih volela da sam dokona kao vi da imam vremena da izmišljam teorije zavere o drugim ljudima. Idite smarajte nekog drugog",odbrusila je sedajući na mašinu za noge. Blizanci su se zakikotali udaljivši se Vasja je prišla Zoji pomno je posmatrajući. Zoja je nastavila da vežba noge ignorišući doslovno sotonu koja joj je blejala nad glavom. "Znaš Zoja možda niko drugi ne obraća dovoljno pažnju ali prosto znam da kriješ nešto vrlo sočno. I ja nameravam da saznam šta to",objavila je uz kez.
Zoja se nasmejala vidno zabavljena. "Zanimljiva ti je taktika da to tako otvoreno kažeš i očekuješ da ću ti išta reći". Vasja je zaustavila mašinu nagnuvši se nad Zojinu facu. "Polako, nisam još ni započela. Samo zapamti da uvek dobijem ono što želim šta god da je potrebno. I apsolutno nameravam da iskoristim sve što saznam. Hipotetički rečeno i da ste se smuvali ne bi imala ovakav izraz lica tu ima nešto više, nešto drugo. Značajnije i mračnije..Mislim da Artem zaslužuje da zna s kim se to druži zar ne?",zarežala je zatim se udaljivši ka prijateljima koji su je čekali. Zoja je ostala da sedi zadihana od vežbi i pomalo zastrašena. Kakav lažni akt zabrinute sestre! Samo je gledala sebe i svoj interes u to nema sumnje! Vasja Voronin je zaista umela da utera strah u kosti kada je to želela...
*****
"Ovo je užasno! Ne mogu da verujem da bi neko to uradio", uznemirena Darija Voronin je hodala u krug po kancelariji Skaj korporacije. Artem je sedeo ćutke shvativši da ne bi želeo da još više uznemiri svoju majku. "Ne znam kako se to dogodilo. I pored obezbeđenja, tolika šteta.. Nadoknadićemo sve troškove",uveravala ju je Marija Darzel koja je nervozno vrtela hemijsku po ruci. Njen muž je klimnuo glavom. "Apsolutno ne brinite ništa. Radovi će se nastaviti samo sa malim zakašnjenjem". Kraljica je odmahnula glavom. "Ne budite apsurdni! Nije vaša krivica, niko nije očekivao ovako nešto. Samo se potrudite da se opet ne dogodi",odlučila je. Kazovi roditelji su klimnuli glavama zahvalni što neće morati da snose troškove za uništeni materijal. Biti prijatelj kraljevske porodice ima svojih prednosti..
Kraljica je tada klimnula glavom i uzela torbicu uputivši se ka izlazu. Artem je ćutke ustao za njom ali Filip Darzel mu je preprečio put. "Da li si možda video Kaza Artemise?" Artem je odmahnuo glavom. "Nisam ali ako išta saznam javiću vam",obećao je zatim krenuvši za majkom. "Ne brini se dušo biće on dobro",rekla je Marija Darzel zagrlivši supruga kada su ostali sami u prostoriji. On je kratko klimnuo glavom s smrknutim pogledom. Nije bio siguran da li je za Kaza brinuo ili pak za nešto drugo ...
YOU ARE READING
Otrov u raju
General FictionNakon dva meseca putovanja po zemlji mladi princ Artem Voronin se vraća u Volgorod po hitnom pozivu njegove majke. Kralj je umro i sada je njegov red da zauzme presto. Njegov nekada bezbrižan život sada je zvanično gotov. Okružen tajnama i intrigama...