48.

19 4 13
                                    

Tenzija se osećala u vazduhu sa svih strana. Zoja je pokušavala da bude staložena i optimistična ali bilo je krajnje teško ignorisati naelektrisanost između Artema i Kaza. Kao da sve to nije bilo dovoljno njen pogled susreo se sa Morozovim koji je sa Ergom prolazio u pratnji advokata Fedora Galaša. Zoja je osetila kako je Kaz i Artem hvataju čvrsto za ruke gotovo zarežavši dok su njih dvojica prolazili. Ako ništa makar su i dalje bili tu za nju. Jedino se mogla nadati da će ih makar to pomiriti...

"Gotova si kučko", dobacio je svirepim glasom Damjan koji ju je gutao pogledom kao hijena svoj plen. Erg kraj njega se zlokobno smešio skenirajući svaki pedalj njene zanosne figure. "Šteta mogli smo se još fino družiti da znaš kako da se zabaviš lutko",besramno je dodao čovek. Zoja nije dozvolila da je njihova provociranja potresu. Pomislila je na Vasju koja im definitivno ne bi ostala dužna. Ostali su zaustili da im nešto odbruse ali Zoja se nasmešila nimalo zastrašena iako je u sebi krajnje paničila.

"To ćemo još videti. Držite se zajedno trebaće vam neko da ugreje hladne zatvorske noći.. Mada pazite da ne okrenete leđa pred pogrešnim tipovima. Čula sam da baš vole silovatelje tamo",namignula je na šta su se ovi u potpunosti izbezumili nastavivši ka sali sa gorčinom u pogledu.

"Vreme je da uđemo",objavio je Lorent Baurič koji im je prišao iz daljine. U njegovoj pratnji stigle su ostale manekenke takođe spremne za još jednu finalnu borbu.. Gubitak nije bio opcija...

*****

U prvom redu sa desne strane sedela je Zoja sa Bauričem dok su sa leve strane sedeli Morozov i Jan Erg sa svojim advokatom. Manekenke koje su takođe bile deo suđenja sedele su u posebnom delu kako bi kada dođe vreme za to pomogle sa svojim izjavama. Ovom suđenju nije mogao prisustvovati bilo ko. Hvala bogu pa su novinari ostali ispred suda. Mada pri pomisli na njihovu lavinu pitanja po izlasku svima se slošilo.. Zojini prijatelji i porodica sedeli su u redovima sa leve strane slušaonice zajedno sa još nekim uticajnim ljudima. Svi su čekali na sudiju koja je trebalo svakog časa da pristigne.

Između Kaza i Artema sedele su Taisa i Katja dok su kraj njih sedeli Zojini roditelji. Njih dvojica nisu ni reč progovorili i Artem čak nije mogao da se nakane da pogleda svog nekadašnjeg najboljeg prijatelja. Čvrsto je stegao Taisijinu ruku trudeći se da bude pribran. Kaz je s druge strane bio jako umoran od cele ove situacije i odlučio je da se fokusira na ono što se dešavalo pred njima. U pravom trenutku stigla je gospođa sudija odevena u crnu odoru i visoke štikle koje su odjekivale prostorijom. Bila je to starija žena loknaste kratke plameno crvene kose i očiju uokivrenih providnim naočarama. Njena usta bila su istaknuta bež karminom.

Svi su ustali kako bi je otpozdravili na šta je ona mahnula rukom da sednu. Zatim se zakašljala dolazeći do svog postolja. "Pa hajde da počnemo..",objavila je ozbiljnim tonom sedajući u veliku crnu kožnu stolicu...

Zoja je stoički podnela davanje svoje izjave. Priča za koju je mislila da je nikada neće izneti na glas opet je predstavljena tako da je ceo svet čuje. Stajala je naslonjena na drvenu govornicu iščekujući Morozovljevog i Ergovog advokata da se oglasi. To je bio čovek podjednako ljigav kao i njih dvojica. Naravno, niko normalan ih ne bi ni mogao zastupati.

"Imam prigovor ako dozvolite",rekao je advokat ove dvojice. Sudija je klimnula glavom. "Izvolite", odgovorila je. Čovek je tada zalizao ono malo kose što je imao na temenu i pogledao direktno u Zoju. "Ako sam dobro razumeo gospođice Kozloski Vaše optužbe su zasnovane na nečemu što se navodno dogodilo pre 4 godine. Pritom nemate nikakvu validnu potporu osim slika za koje ne znate odakle Vam niti da li su lažne",istakao je ljigavim tonom. Zoja je zaustila da odgovori ali Baurič joj je pokazao rukom da se primiri. "Prigovor, molim Vas", obratio se sudiji koja je klimnula glavom u znak odobravanja.

Otrov u rajuWhere stories live. Discover now