Nešto ranije tog dana nakon sastanka u Skaj korporaciji...
"Pogledajte slike nekih od venčanja koje smo pre organizovali. Možda vam se nešto dopadne i tako bismo znali u kom pravcu da krenemo sa smišljanjem celog događaja", objavila je Nina Brokton organizatorka venčanja. Artem i Taisija su se pogledali s dozom neprijatnosti zagledajući razne slike koje su bile na stolu pred njima. Darija Voronin je stajala iznad njihovih glava i pomno skenirala slike. "Mislim da bi bilo najbolje da dekoracija bude jednostavna ali raskošna. Nije loše nešto poput belih i svetlo plavih tonova",rekla je kraljica bez oklevanja. Nina Brokton je pogledala u Artema i Taisiju koji su samo ćutali. "Kako se vama čini", upitala je iščekujući njihovu reakciju.
Artem je uhvatio tu sliku. Dekoracija je bila lepa ali nekako prazna. Mada kao da je bilo bitno. Ironično je bilo to da je sada najmoćniji čovek u zemlji i da i dalje postoji neko iznad njega- njegova majka. Sve će biti kao što je ona želela. Uvek je bilo tako. "Lepo je pretpostavljam",rekao je uz slabašan smešak. "Postoji li šansa da se ubaci malo više cveća i lampiona? Nekako bi dalo toplinu prostoriji",predložila je Taisija. Darija Voronin je blago namrštila obrve. "Drago dete čemu potreba da se nešto već savršeno menja",insistirala je. Artem i Nina su se zbunjeno pogledali. Niko nikada nije prkosio kraljici i Taisija se definitivno našla na opasnom tlu.
"Uz dužno poštovanje mislim da nema ničeg lošeg u malim promenama",nije se dala Taisa. Artem je shvatio da će se ovaj razgovor vrteti u nedogled ako ne kaže nešto. "Slažem se s Taisijom. Nije loša ideja",rekao je automatski. Znao je koliko joj je sigurno teško što je daleko od kuće među strancima. Ipak je imala pravo da bira kako će njeno venčanje izgledati. Darija Voronin je u šoku zaćutala. "Kako želite ipak je to vaše venčanje",rekla je nekako ozlojeđeno. "U redu. Sutra ujutru će biti spremni modeli torti da ih isprobate",dodala je organizatorka. Ubrzo potom ona i kraljica su izašle iz prostorije.
Artem i Taisija su se pogledali. "Nisi morao to da uradiš",rekla je ustavši sa stolice. Artem je takođe ustao. "Mislim da niko ko se suprotstavio mojoj majci nije dobro prošao. Verovatno sam sprečio pokolj", našalio se ali Taisija je ostala ozbiljna. "Ne treba mi tvoje spašavanje", odgovorila je hladno. Artem je uzdahnuo. "Slušaj, znam da si vrlo jasno izrazila svoje mišljenje kada si došla. Ali samo pokušavam da budem fin. Nisam ti neprijatelj Taisija koliko god da ti to misliš",objavio je izašavši iz prostorije pre nego što je stigla išta da odgovori...
*****
Te večeri...
"Šta ćeš ti dođavola ovde?",upitao je Kaz zatvarajući ulazna vrata za sobom. Njegov otac je ustao vidno besan i nestrpljiv. "Kasijuse u poslednje vreme se jako igraš sa životom! Tvoje ponašanje je krajnje neprihvatljivo. Da li ti znaš koliko smo morali da ubeđujemo tvog trenera da zanemari ovaj propust? Da imaš ugled zbog toga što si sin grofa i grofice Darzel ali kada u sportu tako napraviš scenu i ostaviš svoj tim na cedilu sve pada u vodu! Hvala bogu pa ti je progledao kroz prste. Šta se sa tobom dešava više objasni???",povikao je čovek na šta se Kaz samo nasmejao. "Šta se sada smeješ?",upitao je uhvativši sina za majicu. Kaz se istrgao iz njegovog stiska. "Tebi. Smejem se tebi i tome koliko si zapravo slep",uzvratio je mirnim tonom dok je zapravo iznutra goreo. "Kako to bre pričaš sa mnom?",uvredio se njegov otac zafrljačivši čašu sa stola o zid koja se raspršila u hiljadu komada...
"Znam okej? Sve znam!",dodao je Kaz dok je njegov otac zbunjeno počeo da trepće i dalje besan. "Šta to pričaš bre ti", uzvratio je prolazeći rukama kroz kosu. Kaz je iskoristio svu snagu koju je imao da ne zaplače od besa i ozlojeđenosti koju je osećao. Koja ga je gušila već možda i previše dugo. Zakoračio je nekoliko koraka napred. "Mislim da zaista ne želiš da kažem naglas. Samo imam pitanje zašto? Zašto si toliko sebičan i misliš samo na sebe?",dodao je.
YOU ARE READING
Otrov u raju
General FictionNakon dva meseca putovanja po zemlji mladi princ Artem Voronin se vraća u Volgorod po hitnom pozivu njegove majke. Kralj je umro i sada je njegov red da zauzme presto. Njegov nekada bezbrižan život sada je zvanično gotov. Okružen tajnama i intrigama...