Zoja je sutradan došla ranije u studio kako bi sve pripremila. Zatekla je Vasju kako spava na kauču rumena od vina koje je sinoć pila. Prazna flaša stajala je kraj kauča kao dokaz. Da li je ona to sve vreme bila ovde? Nešto mora da se dogodilo mada izvući informaciju od Vasilise Voronin je na vrhu liste neostvarivih poduhvata. Osim naravno ako nije to sve bio deo nekog njenog višeg plana..
Zoja je napravila dve kafe i tada ju je prodrmala po ramenu. Vasja je sanjivo zatreptala. "Zašto si spavala ovde?",upitala je Zoja sedajući na fotelju prekoputa. Stavila je jednu kafu pred Vasju koja ju je automatski srknula kako bi se vratila u život. "Zadesilo se, ko da je bitno",promrmljala je. Zoja je ispila gutljaj svoje kafe skenirajući je pogledom. "Mislila sam ono što sam rekla. Isplatiću ti sve pare. Nisi dužna ništa", dodala je Zoja ozbiljno. Vasja se tada lukavo nasmešila. "Slatko je što misliš da mi možeš naređivati. Ne volim ultimatume osim ako ih sama ne postavljam", uzvratila je princeza trijumfalno.
"Ti si jako čudna osoba. Ne razumem ništa što radiš.. samo ti znaš svoje razloge",odustala je Zoja. Vasjino lice na tren se smrklo. "Samo ja i niko više" - pomislila je prisećajući se jučerašnjeg dana...
"Kad počinješ sa kreacijama?",upitala je Vasja. Zoja se nasmešila. "Danas zapravo.. Treba da se dogovorimo za nacrte šta i kako. Samo moram završiti s planiranjem do 16h večeras je Kazova utakmica",objavila je Zoja. Vasja je klimnula glavom. Ova distrakcija će joj dobro doći ...Posle nekog vremena prostorija je bila puna devojaka. Materijali su bili rasuti po stolu i ideje su prštale sa svih strana. "Imaš pravo da izabereš jednu kreaciju koja će biti na reviji",rekla je Zoja pokazavši joj palete boja. Vasja to nije očekivala ali je uzela paletu u ruke i počela da razgleda. "Ovaj srebrni materijal je lep. Taman sa blagim sjajem. Nešto jednostavno ali efektno", izabrala je Vasja. Zoja je klimnula glavom. "Dobar izbor..",složila se zatim se uputivši ka ostalim manekenkama. Vasja se osećala prijatnije da sedi sa strane i posmatra ovaj kreativni haos u nadi da će se haosu u njenoj glavi tako neutralisati. Makar na neko vreme jeste... Ovaj projekat joj nije toliko teško pao kao što je mislila... Bilo je i gorih stvari za preživeti...
*****
Artem je ugledao Katju kako mu maše. Ona i Zoja su sedele kraj Kazove porodice čekajući da utakmica počne. "Zdravo svima",rekao je Artem sedajući kraj njih. "Da li si dobro dušo? Malo si bled",upitala je nežno Marija Darzel. Artem se osmehnuo. "Da da jesam. Nema potrebe da brinete", uveravao ju je. Vukovi su se već okupili na terenu spremajući se za okršaj sa Lavovima. "Hej, ovamo",dobacila je Zoja u daljinu. Artem se zbunio i bacio pogled u pravcu u kom su Zoja i Katja gledale. Tada je ugledao Taisu kako im ide u susret. Apsolutno se iznenadio. Svakako je bilo vreme da se vrati kući ali očekivao je da će mu makar javiti."Zdravo", osmehnula se Taisa pozdravljajući sve. Zatim je sela kraj Artema. Izgledala je sveže i blistavo. Ovaj put joj je zaista prijao. "Otkud ti? Mislio sam da ćeš se javiti",upitao je Artem. Taisija je slegla ramenima. "Kaz mi se javio da bi voleo da se vratim u vreme njegove utakmice. I eto me",objasnila je. "Kako si se provela", nadovezao se Artem kako bi makar nešto pričali. Taisija se osmehnula. "Prijalo mi je da razbistrim glavu i vidim svoje prijatelje. Gotovo da sam zaboravila kako je to provoditi vreme s njima", dodala je. Zatim se začulo pištanje pištaljke kao znak da utakmica počinje...
Vukovi su bili posebno motivisani i otpočeli su meč s punom snagom. Kroz samo 10 minuta ostvarili su prvi pogodak. Masa na tribinama je podivljala. Kaz je bio u vođstvu koordinišući sklad čitavog tima. Neće dozvoliti da se dogodi što i prošlog puta. Sada ima da pobede! "Ajmo Vukovi",povikale su Katja i Zoja vidno investirane. Kazovi roditelji i brat su tapšali oduševljeni. Lavovi su preuzeli kontra napad vidno besni što prvi pogodak nije bio njihov. Ubrzo su izjednačili rezultat..
YOU ARE READING
Otrov u raju
General FictionNakon dva meseca putovanja po zemlji mladi princ Artem Voronin se vraća u Volgorod po hitnom pozivu njegove majke. Kralj je umro i sada je njegov red da zauzme presto. Njegov nekada bezbrižan život sada je zvanično gotov. Okružen tajnama i intrigama...