19.

25 7 31
                                    

Taisija je čvrsto stezala bidermajer u rukama pre nego što ga je bacila iza sebe. Kada se okrenula videla je da je od svih silnih ljudi u masi poleteo pravo u ruke Zoje Kozloski. Kako prikladno. Njih dve su razmenile kratke poglede i neprijatan osmeh. "Ko bi rekao? Sledeću tebe udajemo",našalio se Kaz. Zoja je samo slegla ramenima. "Ha ha, vrlo smešno Kaze", dodala je pomalo zahvalna što je Kaz i bez svesnog znanja uvek umeo da olakša neke situacije. Dođavola kada bi samo znao.. Ubrzo potom svi su se uputili u pravcu prelepe sale za proslave...

Sala je bila sva u svelo plavim i belim tonovima, osvetljena svetlom lampiona. Stolovi su bili pažljivo dekorisani ispunjeni cvetnim aranžmanima. Obe kraljevske porodice su se ponosno okupile oko mladenaca i slikale se u zvaničnom simbolu mira. Ipak Artem je mislio da će ga Jurij Utkinski ubiti pogledom, dok je njegova bezazlena supruga bila u potpunoj euforiji. "Nek vam je sa srećom deco!",rekla je dok su joj suze radosnice igrale u uglovima očiju. "Živi bili",dodao je Jurij Utkinski pritajena ajkula od osobe. "Bio si dobar dušo",ohrabrila je Darija Voronin svog sina. Vasja je zatim zagrlila Artema. "Kako je ljubav lepa stvar. Mada znaš kako kažu troje je gužva...",šapnula mu je tiho. Artem je zbunjen razrogačio oči. "Vasja prestani sa tvojim glupostima. Makar danas okej?",dodao je. Vasja je slegla ramenima. "Oh za ovo si se bogami sam pobrinuo mali brate", rekla je uz namig. Dođavola da je mogao ubio bi je od batina!...

Nakon toga usledilo je vreme za gozbu. Žamor razgovora ispunio je prostoriju dok je blaga muzika violine svirala u pozadini. Zoja je sedela kraj svojih roditelja sve vreme razmenjujući neprijateljske poglede sa Vasjom i njenim čoporom u kog je uključila i Damjana.. Zoja je pila čašu za čašom kako bi neutralisala sav stres koji je trenutno osećala.

Artem i Taisija su sedeli kraj njihovih roditelja i veselo razgovarali. Izgledali su srećno. Makar da Zoja nije znala šta se krije iza ove idilične slike, možda bi i poverovala da je istinita...

Ako ništa Kaz je delovao srećno s druge strane. On je sedeo kraj preslatke Katje i svoje porodice. Kaz je uvek bio u svom bezbrižnom svetu i zavidela mu je na tome..

Da je makar znala koliko greši...

*****

"Katja čime se baviš?",upitala je Marija Darzel prijatnim tonom. Katja je ispila gutljaj penušavog vina malo anksiozna da odgovori. Da joj je neko rekao da će prisustvovati kraljevskom venčanju nikada ne bi poverovala. "Radim u kafiću "Tofi". Skupljam novac za studije jer nameravam da upišem književnost", rekla je uz smešak. "Prelepo dušo. Svu sreću ti želim",dodala je Kazova majka. "Da, perspektivno zaista",nadovezao se Filip Darzel vidno neimpresioniran. Katja se samo osmehnula. "Imaš li nešto protiv oče?",upitao je Kaz. Katja je mogla videti kako mu se vilica steže. Zašto je tako bio na ivici u njegovom prisustvu?

"Ne, sasvim naprotiv. Zar sam rekao išta loše?", pravio se naivan njegov otac. Kazova majka i brat su u tom trenutku odlučili da se umešaju pokrenuvši neku levu temu kako bi malo smanjili i više nego očiglednu tenziju. Izgleda da je donekle upalilo ali Katja nikada nije videla Kaza tako napetog.. "Šta ti je?", tiho je upitala. Kaz je samo slegao ramenima. "Izvini na njegovoj šugavosti, rođen je takav i svi se prave kako je to okej",prošaputao je da samo ona čuje. Katja mu je uputila osmeh koji ga je malo opustio. "U redu je, opušteno",uveravala ga je..

*****

Posle nekog vremena bio je trenutak za prvi ples mlade i mladoženje. Taisija i Artem su ustali od stola uputivši se ka svetlucavom podijumu obasjanom svetlošću lampiona. Taisa ga je uhvatila rukama oko vrata naslonivši glavu na njegovo rame, dok ju je Artem nežno obuhvatio rukama oko struka. Izgledali su tako lepo, kao par iz bajke. Mada možda je pak bila samo jedna sličnost koju su imali s bajkama - bajke su bile lažne, baš kao i ceo ovaj performans koji su priredili...

Otrov u rajuWhere stories live. Discover now