16.

20 7 10
                                    

Kaz je došao na trening spreman na bes svojih saigrača zbog cele farse na utakmici. "Zdravo svima. Izvinite zbog mog ponašanja. Neće se ponoviti", rekao je nervozno. Momci su ga neko vreme ćutke gledali. "Nismo ljuti Kaze. Očigledno se dešava nešto u tvom životu ali samo nemoj da dozvoliš da ti to poremeti igru okej?",rekao je jedan od saigrača. Kaz je klimnuo glavom zahvalan na razumevanju. "Obećavam. Neće se ponoviti",dao je svoju reč. Momci su zadovoljni klimnuli glavama. "Hajde onda da odradimo ovaj trening kako bi se što bolje spremili za sledeću utakmicu", rekao je momak kratke crne kose potapšavši ga po ramenu. Ubrzo su svi krenuli da izlaze iz svlačionice i Kaz je ostao nekoliko trenutaka iznenađen. Činjenica da su ga ovi momci toliko poštovali ga je zapanjila. "Darzel, krećemo", rekao je trener koji je došao do svlačionice. Kaz je euforično pohitao ka ledu...

*****
Artem i Taisija su sedeli u elitnoj poslastičarnici u centru grada isprobavajući razne vrste torti. Hvala bogu Darija Voronin je imala hitna posla oko gradnje muzeja i nije mogla prisustvovati. Mogli su izabrati tortu na miru. Isprobavali su sve vrste čokoladnih i voćnih i činilo se da im nema kraja.

"Mislim da ću pući ako budem jela još torti",požalila se Taisa. Artem se nasmešio. Ovo je bila prva njena rečenica gde je bila malo opuštenija. To ga je poprilično iznenadilo.."Slažem se. Koja ti se čini najlepšom", odgovorio je sklonivši tanjirić od sebe. Sada su na stolu imali čitavu hrpu tanjira. "Što je najgore prva torta mi je bila najlepša. Od jagode i vanile". Artem nije mogao da se ne nasmeje.  Taisa se zbunila. "Šta je tako smešno",upitala je. "I meni se ta najviše dopala. Da smo samo rekli nešto izbegli bi još sto parčića posle nje". Taisa se takođe nasmešila ali samo na kratko. "Odlučili smo se za tortu broj jedan", objavio je Artem ženi koja je radila tu. "U redu. Drago mi je da vam se dopala",rekla je uz osmeh. Taisa i Artem su sedeli nekoliko trenutaka ćutke. "Zašto si tako fina prema meni danas?", upitao je skeptičan.

Taisa je slegla ramenima. "Ne znam ni sama. Valjda je najmanje što možemo biti uljudni jedno prema drugom s obzirom da smo osuđeni da provedemo život zajedno?",predložila je. Artem je klimnuo glavom pruživši joj ruku. "Primirje?",upitao je uz osmeh. Taisija je prihvatila ruku uz kratko klimanje glavom. "Pretpostavljam,da",rekla je. Želela je da sazna šta je bio povod Artemovog sinoćnjeg spektakla ali je zaključila da bi bilo bolje da ćuti.

Njegova ruka je bila i dalje crvena i modra ali je odlučila da ništa ne kaže. Malo joj je bilo žao. Nije znala razlog svega ali i dalje mu se u pogledu videla neka bol. Primetio je da je gledala njegove povrede i ubrzo je sklonio ruku. "Hajdemo", bilo je sve što je rekla ustavši od stola. Artem je uzdahnuo pošavši za njom ka izlazu. Bio je zahvalan što ga ništa nije pitala. Neke stvari je samo želeo prećutati dok ne prestanu da budu bitne. Makar to bilo i zauvek..

*****

Vasja je znala da nema puno vremena pre nego što se Artem vrati kući. Odlučila je da istraži njegovu sobu u potrazi za bilo kojom prljavom tajnom. Spretno poput mačke s krova se spustila na prozor njegove sobe i gotovo nečujno ušla unutra. Odakle početi?
Zagledala je police sa knjigama, svaku fijoku i svako ćoše. Znala je da je njen brat umetnička duša ali ništa šokantno nije pronašla. Samo gomilu knjiga, crteža, kaseta i ploča sa filmovima i pesmama. Razočarano se bacila na krevet. Tada je osetila nešto čvrsto na jastuku. "Jebem ti ovaj jastuk je od kamena",promrsila je protrljavši glavu kako joj ne bi izašla modrica. Zaintrigirana uzela je jastuk u ruke i otvorila jastučnicu. Unutra je stajala crna kožna sveska. Zanimljivo...

Počela je da lista strane hitrim pokretima. Gomila crteža i škrabotina. Pomisilila je kako ništa važno tu ne postoji ali kako je nastavljala da lista crteži su postajali sve mračniji. Videlo se da su pokreti ruke gotovo cepali papire. Poslednjih par crteža ulilo joj je neku nelagodu. To su bila nedefinisana bića obavijena crnilom oko kojih su bile neuredne reči: ne mogu više/ samo nek sve prestane/ želim da nestanem.. Vasja nije mogla više da gleda ove grozomorne crteže automatski vrativši svesku gde ju je i našla. Ustala je s kreveta i krenula ka prozoru. Tada joj je zazvonio telefon i vrata sobe su se naglo otvorila. Sranje!
"Šta ćeš u mojoj sobi?", upitao je Artem vidno ljut. Vasja je odbila poziv i zgrabila prvu stvar koju je videla. To je bio film "Fight club".
"Došla sam po neku zanimaciju. Našla sam je hvala", rekla je istrčavši iz sobe. Artem je samo prevrnuo očima zatvarajući vrata za sobom.

Kada se Vasja napokon osamila uzela je telefon. "Savršen tajming! Bukvalno sam provaljena zbog vas", zarežala je. "Izvini Vasja ali važno je",dodala je Alisa. "Okej, šta ste saznali",podstakla ih je da nastave. "Išli smo po ostrvu Kjan ispitujući sve žive i mrtve da li znaju Zoju Kozloski. Isprva nismo saznali ništa konkretno ali napokon smo saznali nešto od jedne devojke lokalne buržujke. Rekla je da ju je viđala pre nekoliko godina na žurkama Jana Erga. Da li ti to ime zvuči poznato", dodao je Maksim.

Vasja je razmišljala nekoliko trenutaka. "Ne, ni najmanje. Ko je to", priznala je legavši na svoj krevet. "Pa, izgleda da je to neki imućni lokalni tip. Niko ne zna ništa o njemu osim da pravi žurke zatvorenog tipa gde je gotovo nemoguće doći. Samo odabrani imaju pristup, a Zoja Kozloski je bila tamo zajedno s ovom devojkom. Nije nam htela reći ništa više jer se o tim žurkama ne sme pričati, verovatno će i zbog ovoga zapasti u nevolju. Ko zna šta se tamo dešava. To je sve što smo saznali",završila je Alisa. Vasja je duboko uzdahnula. "Okej, bolje išta nego ništa pretpostavljam.
Iskoristiću informaciju kada bude bilo pravo vreme",objavila je buljeći u plafon. "Šta je s tobom? Ima li išta zanimljivo u Artemovoj sobi",dodao je Maksim lukavo.

Vasja je uzdahnula sabirajući svoje misli. "Ništa korisno kao i očekivano",bilo je sve što je rekla pre nego što je spustila slušalicu. Nešto zaista nije bilo kako treba u to je bila i više nego sigurna. Morala je da dođe do te prljave istine za koju je znala da čuči tu negde po uglovima savršene spoljašnjosti. Šta god da se dešava sa njenim bratom odlučila je zadržati za sebe. Makar za sad...

*****

Kaz je sedeo na kauču i uzeo telefon u ruke. Hej jel radiš danas? - poslao je poruku. Katjin odgovor je ubrzo stigao: Još malo pa završavam, što?
- Želiš li da zablejimo uveče?, predložio je
- Idem na žurku 00's s društvom. Ako želiš dođi slobodno
Kaz je uzdahnuo. Bolje išta nego ništa..
- Može, što da ne
- Super! Klub Teatro 22h!
- Dogovoreno- napisao je uz osmeh.

*****

"Gospodine, imate posetioca",rekao je Lev koji je stajao s druga strane vrata Artemove sobe. Mladi kralj se ubrzo pridigao spustivši se do foajea. Zoja Kozloski je stajala držeći u rukama veliku providnu fasciklu. "Zdravo, došla sam da vam pokažem modele odeće za venčanje",rekla je uz blagi neprijatni osmeh. Tenzija u vazduhu se mogla seći nožem... Artem se samo zaledio u sekundi. "Hm, okej. Pozvaću Taisiju. Sačekaj tu",rekao je automatski se uputivši ka sobi svoje verenice. Ovo će zaista biti interesantno popodne- pomislio je uz uzdah...

Otrov u rajuWhere stories live. Discover now