3-)

2.1K 195 295
                                    

Jeongin

Okulun açılmasından bu yana 1 hafta geçti ve evet bana zorbalık yapan grup bu sabah okula geldi.

Onlara gözükmemek için hızlıca sınıfıma çıkmaya çalışmıştım ve başarılı da olmuştum. Artık tüm amacım okul boyu onlara gözükmemek olacaktı.

Sabah çok geçmeden Felix'de geldi ve birlikte ilk dersi bitirip tenefüste bahçeye çıkarak elimizdeki kutu sütleri yudumlamaya başladık.

"Bugün onunla konuşmayı demeyeceksin değil mi? Tanrım... En azından arkadaş olmaya çalış sonra açılırsın."

"Bu o kadar kolay değil... Onun yanındayken kalbim patlayacakmış gibi atıyor ve yüzüm kızarıyor." somurtarak sütümü yudumladım.

"Biz seninle ne konuşmuştuk ama Jeongin? Kaç gün geçti üstünden ama hâlâ bir şey yaptığın-" duraksamasıyla onun baktığı yöne doğru baktım ve gözlerimi kocaman açtım.

Hwang Hyunjin

Arkadaşlarıyla birlikte okul bahçesinin çardaklı olan kısmına geçmiş oturup konuşuyorlardı.

Felix umarım aklımdan geçtiği şeyi yapmaya kalkışmazdı yoksa onu vahşi civcivlerle dolu bir kafese atardım.

Ve evet Felix kesinlikle vahşi civcivlerle dolu kafeste boğulacaktı.

Beni Hyunjin'in yanına götürmüş sonra da beni orada bırakıp kaçmıştı. Şimdi ise Hyunjin'le boş boş birbirimize bakıyorduk.

"Selam? Bir sorun mu var?" sessizliği bozan Hyunjin olmuştu.

Evet var, sorun sensin Hyunjin.

"Ş-şey... Yalnız konuşabilir miyiz?" alnımdan akan terlerin aşağıya akışını hissedebiliyordum. Sertçe yutkundum ve gözlerimi kaçırdım.

"Olur." oturduğu yerden ayağa kalkmış ve arkadaşlarına dönüp geri geleceğini söyleyerek ellerini pantolonunun cebine atıp benimle okulun arkasına doğru gelmişti.

Tamam... İyi  hoş onu çağırdım ama ne diyecektim ki?

"Benimle ne konuşacaktın?" okul duvarına yaslanmış ve öylece bana bakıyordu.

Tanrım, buna da düşmemeliyim ama çok cool duruyor şu an.

"Aaa... Şey... Mmmm... " elimi enseme götürdüm ve gözlerimi kapattım.

Cidden ne diyeceğimi bilmiyordum. Onunla arkadaş olmaya mı çalışsam yoksa şu an hislerimi mi itiraf etsem? Aslında şu an hislerimi itiraf etmek için uygun bir zaman. Yani dizilerde de okulun arkasında meşhur itiraflardan olmuyor mu? Galiba söyleyecektim.

Derin bir nefes alıp vererek gözlerimi açtım ve direkt Hyunjin'e baktım. Ne diyeceğimi merakla bekliyor gibi görünüyordu.

"Ben s-seni... s-senii... " siktir yapamayacaktım.

"Ben seni...nle... yatmak istiyorum!"

nE?!

Ben ne dedim az önce?!

Ona açılsam daha az utanç verici olurdu ama gidip onunla yatmayı teklif ettim resmen!! Bu fikir bilinçaltımın neresinde yatıyordu acaba?!!

Dediğim şeye şaşırarak hızlıca ağzımı kapattım ve kafamı yere eğdim. Keşke şu an ciddiyim yer yarılsa ve ben de içine girseydim. Tanrım nolur kıyameti koparacaksan kıyamet günü bugün olsun.

"Peki, telefon numaranı ver."

ne?

Kafamı hızlıca kaldırıp şaşkın gözlerle ona baktım. Cidden okulun popüler çocuğu Hwang Hyunjin benimle yatacak mıydı? Benimle? Benim gibi biriyle? Okulun eziğiyle?

love is you - hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin