Jeongin
1 ay sonra
"İkiniz hazırlandınız mı?" Felix'in sorusuyla Changbin'le ben kafamı sallamış, son kez aynadan kendimize bakarak evden çıkmış ve Chan hyung'un yeni aldığı arabaya binerek Hyunjin'in bu akşam olacak dans yarışmasının sahnesine gitmiştik.
Aklımda ilk başlarda hiç gitmek yoktu ama Felix ve Chan hyung'un ısrarı üzerine ben de onlara katılmayı kabul etmiştim. Hyunjin'e gözükmeden sadece Changbin'le yarışmayı izleyecektik sonra da çıkacaktık.
Heyecanlıydım hem de hiç olmadığı kadar. Onu 7 aydan sonra ilk defa görecektim.
Camdan öylece dışarıya bakarken bir çiçekçi görmemle duraksamış ve hızlıca Chan hyung'a dönmüştüm. "Chan hyung, çiçek alabilir miyim?"
"Ah, tabii." hyung'un arabayı bir yere park etmesiyle hemen arabadan inmiş ve çiçekçiye girerek güzel bir çiçek buketiyle not yazdırıp gülümseyerek arabaya binmiştim. "Gidelim." hyung tekrardan arabayı çalıştırdığında kafamı eğmiş ve elimdeki bukete bakmıştım.
Mutlu muydum yoksa üzgün mü bilmiyorum ama içimde tarif edemediğim bir heyecan vardı. Ama onu görünce heyecanımın daha da artacağını bilerek onu görmeye gidiyordum.
✧─── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ───✧
Hyunjin
"Heyecanlı mısın yakışıklı?" Seungmin yanıma gelip makyaj masasına yaslanarak önüme ferahlamam için bir içecek koymuş ve gülümseyerek bana bakmıştı.
"Biraz öyle." yalan söylemeyecektim çünkü uzun zaman sonra ilk defa bir yarışmaya katılıyordum. O da Seungmin sayesinde.
Seungmin'in tekrardan hayatıma girmesi yavaş yavaş tekrardan kendimi hatırlamamı ve sevdiğim şeylere odaklanmamı sağlamıştı. Onun sayesinde biraz toparlanmıştım ve şu an oldukça iyiydim.
Uzattığı içeceği elime alıp açmış ve yudumlamıştım. "Teşekkür ederim."
"Ne demek." kıkırdamış ve yaslandığı yerden ayağa kalkarak uzanıp yanağıma hızlıca bir öpücük kondurup geri çekilmişti. "İyi şanslar~"
Bu hareketi şaşkınlıkla ona bakmamı sağlamıştı. "Bu neydi böyle?"
"Aptal! Çocukken yarışmalara katıldığında yanağından çok öperdim ve sen de bunun şans getirdiğini, bu yüzden yarışmalarda birinci olduğunu söylerdin ya." somurtarak kollarını göğsünde bağlamıştı. "Ne çabuk unuttun? Vaaay, Hyunjin sen beni cidden unutmuşsun!"
Onun bu tavrına karşı gülerken kafamı iki yana sallamıştım. "Hâlâ çocukken olduğu gibi çok şapşalsın Seungmin."
"Ben akıllandım bir kere." bana dil çıkarıp kapıya yönelmişti. "Neyse, seni izliyor olacağım en önden o yüzden en öne kesinlikle bak."
"Pekiii, ilk önce hemen öne bakacağım." gülerek ona el sallamıştım o ise bana dil çıkarıp odadan çıkarak beni odada yalnız bırakmıştı.
Yarışmanın başlamasına daha 1 saat vardı bu yüzden ben de son hazırlıklarımı yapmış ve biraz hava almak için odadan çıkarak Minho'nun yanına gitmiştim. Ama gittiğime lanet ettim çünkü Jisung ile güzel bir yiyişmenin ortasındalardı.
Oraya hiç varmamış gibi geri giderken canım sıkkın bir şekilde odama geçmiş ve telefonumda instagram'a girerek son attığım postun yorumlarını okumaya başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love is you - hyunin
Genç KurguSanat lisesinde resim bölümünü okuyan Yang Jeongin ve onun dans bölümde olan hoşlandığı çocuk Hwang Hyunjin. |mpreg|