Felix
3 hafta sonra
"Jeongin, lütfen ama bir şeyler yemelisin artık." elimdeki yemek tepsisiyle Jeongin'in yatağının kenarına oturmuş ve günler boyunca yas tutan Jeongin'in ağzına bir şeyler sokmakla uğraşmıştım.
"Yemeyeceğim." yorganını kafasının üstüne çekmiş ve iyice yatağın içine gömülmüştü.
"Jeongin, biliyorum çok zor şeyler yaşadın ama bunların suçlusu sen değilsin tamam mı? O yüzden kendine böyle eziyet etmeyi bırak." tepsiyi komidinin üzerine koymuş ve yatakta biraz daha kayıp ona yaklaşmıştım. "Güçlü olmalısın ve güçlü olman için bir şeyler yemelisin."
Jeongin yorganın içinden çıkmış ve nihayet eline tepsiyi alarak ağzına ufak ufak bir şeyler atmaya başlamıştı. Bu görüntü benim yüzümü gülümsetirken Jeongin'in çökmüş suratını görmem gülümsememi söndürmüştü. Onun bu hâlini görmek beni oldukça üzmüştü.
Sonuçta bu yaşta aynı anda hem bebeğini hem de sevdiği adamı kaybetmişti...
Onu bu evden çıkarmam ve kafasını biraz dağıtmam gerekiyordu yoksa tüm gün evde yatmak ve Hyunjin'le bebeğinin fotoğraflarına bakmak ona hiç iyi gelmeyecekti.
"Bugün karaokeye gidelim mi?" hevesle sormuştum bu soruyu, yine de reddedileceğimi bilerek.
"Hyunjin nasıl?"
Sorduğu soruyla var olan tüm hevesim uçtu gitmişti ama pes etmeyecektim. "Sana burada karaokeye gidelim diyorum ama sen gelmiş bana onu soruyorsun. Onun için değil de şu an kendin için endişelenmen gerekmiyor mu?"
Soruma cevap vermemesiyle biraz sinirlenmiştim. "Jeongin, kendine hiç baktın mı aynadan? Gittikçe daha da zayıflıyorsun ve daha da çöküyorsun!"
"Peki, gidelim." demişti düz bir şekilde sonrasında da ağzına birkaç şey atmış ve tepsiyi komidine koyup tekrardan yatağa uzanmıştı.
Onun bu durumuyla derin bir iç çekmiş ve onun elini tutarak okşamıştım. "Senin iyiliğini düşünüyorum, biliyorsun." ona karşı gülümsemiş ve ayağa kalkarak komidine koyduğu tepsiyi elime almıştım. "Ayrıca öylece uzanmak yok, birazdan çıkacağız o yüzden hemen hazırlan." diyerek odadan çıkmıştım.
"Jeongin nasıl?" kapıyı kapattığım gibi karşımda Changbin'i görmemle irkilsem de ona bakmış ve ufakça gülümsemiştim. "Şu an iyi, birazdan dışarı çıkacağız."
"Cidden mi?" Changbin yüzündeki mutlulukla sormuştu bunu.
"Hmhm, istersen sen de gel."
"Olur, bekleyin beni hazırlanıp geliyorum." diyerek odasına çoktan uçmuştu, ben de arkasından gülüp mutfağa giderek elimdeki tepsiyi bırakmış ve Chan'a mesaj atmıştım.
Wolf bakışlım 🐺
Jeongin nasıl oldu?
Daha iyi mi?Felix
Aynı ama ikna ettim.
Bugün onu dışarıya çıkaracağım.
Changbin de gelecek.Wolf bakışlım 🐺
Peki, dikkat edin kendinize
bebeğim.Felix
🥺💗
Hyunjin nasıl bu arada?Wolf bakışlım 🐺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love is you - hyunin
Teen FictionSanat lisesinde resim bölümünü okuyan Yang Jeongin ve onun dans bölümde olan hoşlandığı çocuk Hwang Hyunjin. |mpreg|