39-)

952 80 20
                                    

DUYURU!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


DUYURU!!!

Yeni bir fic'e başladım ve bu bölüme geçmeden yeni fic'imi tanıtmak istedim.

Yeni edebiyat öğretmeni Hyunjin ve lise son sınıf öğrencisi Jeongin arasındaki ilişkiyi anlatıyor. Biliyorum öğretmen-öğrenci ilişkili kitaplarda çoğu kişinin gözü kararıyor ama bu kitapta Jeongin reşit ve Hyunjin'de yeni öğretmen olduğundan aralarında öyle çok fazla bi' yaş aralığı yok sldkwlrke.

Bu kitap yayımladığım ve yazdığım ilk fic ve bu kitapta çok acemidim ama Teacher's Pet'i daha özene bözene yazmaya çalışacağım.

Desteğinizi bekliyorum aşklarım 🙏💖

✧─── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ───✧

Jeongin

Seungmin'le olan konuşmamızın üzerinden neredeyse 1 hafta geçmişti ve bu 1 haftada oldukça yakınlaşmıştık. Artık birbirimizi gördüğümüzde kaçmamamız ve aynı ortamda durmamız beni oldukça mutlu ediyordu.

Hayatım şu son 5 yılda yaşadığımdan daha iyi ilerliyor diyebilirdim. Hyunjin'le eskisi gibiydik hatta eskisinden daha da iyiydik, ona ilk yaklaştığımda ve sevgilisi olduğunu öğrendiğimde tekrardan eskisi gibi olamayacağımızı ve her şeyin bittiğini düşünmüştüm ama şu an buradaydık.

Mutluydum, hem de çok--

Mideme giren bulantıyla hemen oturduğum masadan kalkıp fakültenin lavabosuna uçmuş ve az önce iştahla ne yediysem hepsini boşaltmıştım. Mutlu hissettiğimden kafeteryadaki neredeyse her şeyi sipariş etmiş ve tabakları tertemiz yapana kadar yemiştim bu yüzden kusmam çok normaldi.

"Jeongin? İyi misin?"

Kapının arkasında endişeyle bana seslenen Hyunjin'e kapıyı açmış ve ona sarılarak hafifçe gülümsemiştim. "İyiyim, sadece çok yedim sevgilim."

"Aniden kalkıp gidince endişelendim güzelim." Hyunjin'in sıcak elleri yanaklarıma çıktığında gözlerimi kapatmış ve yanağımı onun eline sürtmüştüm. Bu sıcak hissi seviyordum, beni rahatlatıyordu.

"Kendini iyi hissetmiyorsan eve götüreyim mi seni? Bugün derslere girme."

Gözlerimi açıp ona baktığımda gülümsemiş ve geri çekilerek lavaboya yönelmiştim. "İyiyim, derslerimi kaçırmak istemiyorum." elimle yüzümü yıkadıktan sonra peçete almış ve kendimi kurulamıştım.

"Peki, sen öyle diyorsan." Hyunjin uzanıp elimi tutmuş ve beni ders gördüğüm yere kadar götürmüştü. Bunu yapmasına gerek olmadığını ve kendi dersine geç kalacağını ne kadar çok söylesem de beni dinlememiş ve beni sınıfa kadar bırakıp profesörün geldiğini görene kadar beklemişti. Neyse ki profesör geldiğinde yanımdan ayrılmış ve o da kendi dersine gitmişti.

love is you - hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin