33-)

915 82 43
                                    

Jeongin

"Given'ın bu ay yeni chapter'ı internete düşmedi uffff!" Felix oturduğu sandalyede iki yana sallanıp mızmızlanmıştı.

"Yeni chapter yayımlanacağı zaman eskisi internete düşüyor genelde." aldığım meyve suyunu yudumlamış ve önümdeki tostu yemeye başlamıştım.

"Ama bu bölüm için çok heyecanlıyım!" Felix morali bozuk bir şekilde soğuk kahvesini yudumlamıştı. "Üniversiteli olduk, hatta üniversite neredeyse bitecek ama hâlâ Ue ve Mafuyu sevişemedi! Delireceğim!"

Felix'e göz devirmiştim. "Keşke hayatımdaki tek sorun bu olsa."

"Senin hayatındaki tek sorun Hyunjin ama onu da çözdüğünde eminim tek sorunun bu olacak." bana yaklaşmış ve omzumu dürtmüştü. "Dün akşam ne konuştunuz öyle, bir an gelmeyeceksiniz sandım." yüzündeki pişkin gülümsemeyle bana bakarken onun suratına vurmamak için kendimi zor tutmuştum.

"Bir şey olmadı." onu geçiştirmiştim. "Yani, konuştuk sadece."

"O kadar saat boynunuzdaki morluklarla ve şişmiş dudaklarınızla konuştunuz mu sadece?" gülmüştü. "Yeme beni Jeongin."

Derin bir iç çekip omuz silkmiştim. "Peeekiii, biraz ileri gittik konuşurken ama çok fazla ileri gitmedik ortada durduk gibi bir şey oldu."

"Ne?! Dün gece terasımda seviştiniz mi?!" Jisung şaşkınca ikimize bakıp kendine bir sandalye çekerek oturmuştu.

"Tüm dünyaya duyur Jisung."

"Sen sus, sarı civciv."

Felix gözlerini devirip kahvesini yudumlamıştı. Jisung hamile diye üstüne gidemiyordu.

"Hayır, terasında sevişmedik Jisung ama biraz yakınlaşmış olabiliriz." gözlerimi kaçırarak içeceğimi yudumlamıştım.

"Seungmin'i tutmamız iyi oldu o zaman. Görseydi kesinlikle geceyi dâr ederdi hepimize."

Felix Jisung'a katılırcasına kafasını sallamıştı. "Changbin tuttu onu."

"Changbin mi?" şaşkınca onlara bakmıştım. "Hiç Changbin'lik hareket değil aslında."

"Ben de şaşırdım, hem Changbin'in bu hareketine hem de Seungmin'in bizi değil de onu dinlemesine." Felix'in söylediğiyle bu sefer de Jisung ona katılırcasına kafasını sallamıştı.

"Bu ikisi arasında bir şey olabilir mi?" tek kaşımı kaldırarak ikisine bakmıştım. "Çünkü o gece de Changbin benim kulağıma fısıldayıp Seungmin'i sordu."

"Changbin bizim Seungmin'den etkileniyor mu acaba?" Jisung'un meraklı gelen sesiyle Felix'le ikimiz de meraklanmıştık.

"Ama Seungmin? O Hyunjin'den hoşlanıyor."

"Hayır, Seungmin bence yeni gemilere yelken açıyor." Jisung hızlıca Felix'i yanıtlamıştı.

Ortamı sessizlik kaplarken ilk konuşan Felix olmuştu. "Neyse, ben derse kaçar görüşürüz sonra." Felix eşyalarını toplayıp ayağa kalktığında ben de dersimin olduğunu hatırlayıp onunla ayağa kalkmıştım. "Ben de gideceğim derse."

"Ben Minho bebeğimi bekleyeceğim, size iyi dersler bebişler." Jisung ikimize öpücük atınca gülmüş ve ben de ona öpücük atarak oradan ayrılmıştım.

✧─── ・ 。゚★: *.✦ .* :★. ───✧

Gün boyu derslerimin hepsine girdiğimde sonunda derslerim bittiği için şükretmiş ve çantamı sırtlayarak sınıftan çıkmıştım. Eşyalarımı toplamam uzun sürdüğünden hâyli ile sınıftan en son çıkan ben olmuştum.

love is you - hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin