20-)

1.1K 103 66
                                    

Jeongin

Smut (aslında bu yoktu anasını satayım içimden geldi be)

O gün Hyunjin'le yaşadığımız olaydan sonra öğlen arası derslerinin hepsinde revirde uyumuş ve zaten geri kaldığım derslerden iyice geri kalmıştım. Eve gidip ders çalışırım diye düşünmüştüm ama eve gidince de direkt uyumuştum.

Şu an evimde yarın sabah gideceğimiz kamp için çantamı hazırlıyordum aynı zamanda Hyunjin'le konuşuyordum.

Hyunjin 🔊

Sadece bir gece kalacağız o yüzden
çok fazla bir şey getirmene gerek yok
bebeğim.

Haklıydı ama ben yine de belki ihtiyacımız olur diye çantama gerekli birkaç şey daha atmış ve son alarak fermuarı da kapatarak elime telefonumu alıp kendimi yatağa atmıştım. "Bitti~ tek ihtiyacım yarın kampa gitmek artık" diyerek kıkırdamıştım.

Hyunjin 🔊

Sabah seni almaya gelirim, birlikte gideriz.
Aaahhh~ şimdiden seni özledim~
Ne yapacağım? Seni sürekli özlüyorum.

Hyunjin'in bu dedikleriyle gülmüş ve yatakta yüz üstü uzanarak ayaklarımı kaldırıp sallamıştım. "Ben de seni özledim~ keşke şu an yanımda olsaydın~" diyerek yastığıma sarılmıştım.

Hyunjin 🔊

Şu an yanına geleyim mi?
Hemencicik orada olurum.
Koşarak gelirim hem de, hm?

Kendimi tutamadan gülmüş ve yanağımı yastığa sürtmüştüm. "Mmm... Gel istiyorsan~"

Hyunjin 🔊

Gel istiyorsan mı???
Orası senin evin kafamın estiği
gibi nasıl gelirim?

"Taaaamammmm, buraya gel! seni özledim! Çabuuuk!" diyerek telefonu kapatmış ve kıkırdayarak yüzümü yastığa gömüp yatakta tepinmiştim

NEDEN BU KADAR TATLI?!

Hyunjin beni cidden delirtecekti. Onun aşkından delirecektim.

Yarım saat bile olmadan kapı zili çalınca hemen yatağımdan kalkmış ve kapıya doğru ilerlemiştim ama benden önce annem kapıyı açmış ve Hyunjin'i ağırlamıştı.

"Seni bu saatte buraya getiren nedir oğlum?" annem Hyunjin'e sarılmış ve onu içeri alarak kapıyı kapatmıştı.

"Biraz gelip Jeongin'i göreyim dedim anneciğim." diyerek anneme karşı gülümsemiş ve gözleri beni bulunca yanıma gelip elimi tutmuştu. "Odana gidelim mi?"

Ona bakıp gülümsemiş ve kafamı sallayarak anneme dönmüştüm. "Hyunjin'i yarınki kamp için çağırmıştım. Odamda atıştırmalık bir şeyler var o yüzden odama bir şeyler getirmene gerek yok anne." demiş ve Hyunjin'le odama gitmiştim.

Annem ne zaman arkadaşlarım veya Hyunjin gelse odama hep meyve tabağı veya kek tarzı bir şeyler çıkarıyordu. Bu hoştu ama Hyunjin gelince 5-6 kere odama gelip bir şeyler bırakıyordu. İş böyle olunca ben de bunu bir süre sonra kasıtlı olarak yaptığını düşünmeye başladım.

Odama geldiğim gibi kapıyı her ihtimale karşı kapatmış ve kilitlemiştim. Zaten kilitlediğim gibi Hyunjin'in beni kucağına çıkarıp dudaklarıma yapışması bir olmuştu.

love is you - hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin