Sevgili okurlarım,
Öncelikle eğer hala bölüm bekleyenler kaldıysa ve bunu yeni bölüm sandılar ise onlardan özür diliyorum.
Okul başladığından beri hikayemi yazamıyorum ve bu beni çok üzüyor. Çok yoğun bir döneme girdim ve etrafımdakilerin de getirdiği hırsla bu dönemden çıkamaz oldum. Aslında hikaye yazıcak birkaç zaman bulmuştum, her ne kadar uzun aralıklarla bulmuş olsam da.. Kısacası yazabileceğim aralıklar vardı ve ben yazmadım, yazamadım. Sanırım şu "writer's block" dedikleri olay başıma gelmişti. Ondan sonrasında da kendimde yazacak gücü bulamamaya başladım ve en sonunda kitabı askıya aldım. Sanırım aylardır dokunulmamış halde duruyordu.
Bu yazıyı yayınlıyor olmamın sebebi, tekrar yazmaya başlamak istiyor olmam. Bu hikayeyi tekrar eski başarısına kavuşturmak, hatta yeni projelere başlamak istiyorum. Bunların hepsini gerçekleştirmemde de sizlerin desteğine ihtiyacım var. Bu kadar süre sizi yanıtsız ve yeni bölümsüz bıraktığımın farkındayım. Bunun için sizden ne kadar özür dilesem yetmeyecek herhalde ama ben başlıkta da yazdığım gibi sizlerden, yani son derece değerli okuyucularımdan özür diliyorum.
Madem yazacak cesareti bulamıyordun, şimdi niye yazıyorsun diyecek olursanız, aslında bugün yani 28 Nisan benim doğumgünüm. Biraz da ondan güç aldığım söylenebilir :). Doğum günümde burada okuyucularımla beraber olmak istediğimi farkettim. Gerçi artık çoğu düzenli okuyucumu kaybetmiş olduğumun farkındayım ama olduğu kadar işte.. İnsan gene de denemek istiyor.
Kitabı yazmaya başladığımda böyle bir başarı yakalayacağımı asla hayal edemezdim. Bunu kendi ellerimle ittirdim ama geri kazanmak için çabalamaya hazırım. Bu yazıyı değerli görüp tamamını okuyanlara da teşekkür ederim.
- hola_chica :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mühürlü Kalp
Historical FictionBir prenses düşünün. Olduğu şey yüzünden dışlanmış , kendi ailesi tarafından bile zarar görmüş. Yapayalnız. Ve o bir arayış içinde. O bir ev arıyor, ait olduğu yeri arıyor. Bir de bir kolyesi var , mühürlü. O mührü kırmalı.. ama bu kırılması gereke...