Bölüm 29

1.9K 137 62
                                    

"Büyünle kontrol ettiğin şu garip yaratıklar iyi iş çıkarmış. Bu o kız mı?" 

"Evet. Resimdekiyle yüz hatları aynı. Ayrıca hançerinin üzerindeki arma da nereden geldiğini belli ediyor."

"Hançeri çalmış da olabilir, biliyorsun."

"Salak, baksana yüz hatları aynı. Çizimdeki Prenses bu kız. Gerçekten de söyledikleri kadar güzel bir kızmış. Geldiği yerde kızların evlenene kadar bir maske ile dolaştıklarını duymuştum."

"Bu kızı görmek için sıraya girenler olacağına bahse girerim. Ölecek olması çok yazık."

"Onu canlı teslim etmemiz gerektiği yazıyor, unuttun mu?"

"Ne zamandan beri saraya bu kadar sadıksın. Onun karşılığında verecekleri paraya ihtiyacımız olmayacak kadar paraya sahibiz. Bu dağda kalabilmemiz için bir kurban vermemiz gerektiğini biliyorsun. Kurbanımız bu kız olacak. Biliyorsun ki O, değerli yemekleri sever."

"Haklısın bu mantıklı bir seçim olacak. Hadi kızı götürelim de O daha fazla acıkıp sinirlenmeden şu iş hallolsun."

Ben.. neredeyim? Gözlerimi açamıyorum.. En son bayılmıştım ama şimdi de uyanamıyorum.. Taşındığımı hissediyorum ama ne dışarıdan gelen sesleri duyabiliyorum ne de nerede olduğumu sezebiliyorum.. Bilincim yeniden beni terk ediyor..

"Duyduğuma göre bu kız Şeytan Kral'ın ilgisini çekiyormuş. Kızın bu ülkeye geldiği süre zarfı içerisinde gücü birkaç kere hissedilmiş."

"Şeytan Kral mı? Şu şeytanları kontrol edebilen adamı mı diyorsun. Ben ona Cehennem Karanlığı diyorlar sanıyordum. O geldiğinde etraf anlaşılamayacak bir karanlığa bürünüyormuş. Ardından cehennemden uyandırıp çağırdığı ve ona itaat eden şeytanlar herkesi ve herşeyi yok ediyormuş. Geriye sadece kimliği anlaşılamayacak hale gelmiş cesetler kalıyormuş. Duyduğuma göre eskiden karanlık loncalarla iş birliği halindeymiş ama sonra bir anda ortadan kaybolmuş. Onun gücü bir madde büyücüsünü bile tek hamlede etkisiz hale getirebilirmiş diyorlar."

"Ben de öyle birşeyler duymuştum. En güçlü büyücülerin bile ondan korktuğu söyleniyor ama bu kızla ne ilgisi olabilir ki.."

"Bu kızın önemli bir büyü gücü olduğunu söylüyorlar. Kral da bu yüzden peşindeymiş. Belki de daha fazla güç için onun peşine düşmüştür."

"O zaman bu, kız için geleceği anlamına gelir. O sırada onu uygun alana çekersek kara ejderi yenebilir ve-"

"Hey! Kara ejder değil 'O' diye hitap et. Bizi duyabildğini biliyorsun. Senin yüzünden yem olacağız."

'Şeytan Kral, Cehennem Karanlığı, Gölgelerin Efendisi.. Bir sürü ad ile bilinirim. Bana isim takabilecek kadar benimle aynı ortamda bulunmuş insanların tek bir ortak noktası vardır.. Şu anda hiçbirinin yaşamıyor olması.'

"Bu ses de ne? Kim var orada! Tanrım etraf bir anda zifiri karanlık oldu hiçbirşey göremiyorum."

"Yoksa.. yoksa Cehennem Karanlığı mı geldi! Lanet olsun kızı bırak ve kaçalım hemen!"

"Nereye bırakayım önümü göremiyorum!"

"Yere fırlat işte, hadi!"

"Hallettim. Korkutucu büyü gücünü hissedebiliyorum! Koş hemen!"

'Siz.. onu beş gündür kapalı tutuyorsunuz. Onu soğuk ve sert zeminde uyutuyorsunuz. Onu kurban etmek istiyorsunuz. Onu o pis ellerinizle tutuyorsunuz.. Onu yere fırlatıyorsunuz! Bütün bunlara rağmen yaşayacağınızı mı zannediyorsunuz! Ha!'

Mühürlü KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin